het weer

Ik baal niet van het weer maar ik vind het wel koud. Eigenlijk te koud voor de tijd van het jaar, dat is wel jammer.

Ik hou ook van mooi weer, maar de dag dat ik depressief word vanwege het weer is meteen de dag dat ik emigreer naar een tropisch oord 8).

@babylover wrote:

@Sennapen wrote:
Ik hou wel van de zon maar zodra het warmer wordt word het voor mij zwaarder, dus ik vind het niet erg dat het nog niet over de 20 graden is :stuck_out_tongue: Alhoewel een beetje zon en een beetje warmer zou niet verkeerd zijn.




hier hoeft de echte zomer ook nog niet te komen hoor… Wel zou het iets warmer mogen zijn zodat ik gewoon in slippers kan lopen…

En ik geen vest van mijn vriend aan hoef… Ik vond het juist leuk nu om in het voorjaar zwanger te zijn zodat ik goed mijn buik kan pronken maar ja daar is het weer nu niet naar…



grts patricia




I agree, die schoenen is niks waard, mijn voeten zijn opgezet dus doe mij ook maar slippers, en ik heb op zich nog een klein jasje wat ik aan kan, met de knopen los hoor, maar ik wil ook wel gwn in een t shirtje lopen.

Hier schijnt de zon!! :thumbup: :dance:

Ik wil het ook graag wat warmer. Het last van reuma en dat wordt erger bij koud en nat weer… Kom dus maar op met die zon en een hogere temp, kan ik tenminste ook weer wat doen.

Ik baal van het weer, bah! Gister het bos in geweest, lekker hoor, maar had liever een minder dikke jas aan…voor de tijd van het jaar is het koud…bah ik wil zon!

@groenelimo wrote:

Hier schijnt de zon!! :thumbup: :dance:




Ja, wrijf het er maar in !!! :wink:





Hier dus grijs, koud en nat. :thumbdown:

Ik snak echt naar een dik pak sneeuw :mrgreen:



Geintje natuurlijk, ik wil zon warmte en lekker buiten zitten :inlove:

lekker hè om even over het weer te klagen.

Volgens mij komen we volgende week in een kleine stijgende lijn richting zomerweer. nog niet zo heel warm, maar t is een begin. Zodra de zon begint te schijnen en het redelijke temperatuur is duik ik de tuin in, lekker op t zonnebedje. :mrgreen:

hier is het een blauwe lucht…

en de verwarming staat weer veeeel lager ! :thumbup:

We zijn nu in Utrecht en dat maakt echt verschil in temperatuur :o vannacht heb ik even buiten gezeten, in Emmen kan dat echt niet. Maar zo koud steeds hè. Ik heb echt zin in een lange warme zomer!

Vandaag alweer zon maar nog steeds niet dat je zegt van goh ik trek ff lekker slippers aan en een lekker t shirtje :think: :angel:

Hier zon! Fris windje nog, maar het ziet er wél prachtig uit!

De zon aarzelt hier nog zwaar. :wall: Maar vooruit na een week vakantie op de camping met toch vooral veel droog weer gaat het thuis goed. De verwarming gaat niet hoger dan 18 en heb er eig weinig problemen mee ondanks dat ik een koukleum ben normaal!

Maar ik wil wel graag puin (onkruid) gaan ruimen en de voortuin omscheppen. Daar heb ik dus echt nog helemaaaaaal geen zin voor gevonden met dit kwakkelweer! :snooty:

Oooooo ik heb er ook zo’n genoeg van ik WIL 25 graden 8) maargoed het was vandaag iets beter (tenminste droog en heb nog af en toe het zonnetje gezien !! ) maar die kou mag van mij nu echt weg en hoeft voorlopig NIET meer terug te komen :twisted:

dan ben ik ws een van de weinigen die het wel prima vind… omda tje er immers toch niks aan kan veranderen! Vond vandaag met dat beetje wind, heeerlijk fietsweer!!! Tja… en als het wel hele dagen regent… dan duiken we gewoon lekker lui op de bank :lol:

@lydia wrote:

Ik heb echt zin in een lange warme zomer!




De voorspellingen zijn dus ook dat het een hele lange warme/hete zomer wordt. Dus zet alvast maar een paar topics klaar 8) 8)

@Karin2 wrote:

@lydia wrote:
Ik heb echt zin in een lange warme zomer!




De voorspellingen zijn dus ook dat het een hele lange warme/hete zomer wordt. Dus zet alvast maar een paar topics klaar 8) 8)




dan ga ik voor iedereen die dan tegen mij zegt: zwaar hé oid… een euro vragen!

Ben volgens mij niet de enige die er GEEN last van heeft. Ja…natuurlijk…mooi weer is altijd handig,maar m.i. is het NET pas mei…



Toevallig een discussie met mijn man gehad. Hij vond het zo rampzalig dit weer…toen zijn we even gaan graven.

15 mei 2003. Mwah…redelijk…

16 mei 2003. Heeeerlijk dag. Graad of 16 a 18, zonnetje, droog.

17 mei 2003. Bagger, hele dag regen, grijs, graad of 15.

(16 mei trouwdag,dan vergeet je dan weer niet).



Als ik de jaren doortrek is dat eind april begin mei altijd al zo wispelturig geweest. Oke…toegegeven…wel iets warmer dan het nu gemiddeld is geweest,maar we hebben ook best een extreme winter gehad (heb ik ook van genoten trouwens).



Nee, ik ben geen uber-positiefo…als ik mocht kiezen,ja dan graag iets aangenamer…maar zo niet,dan sta ik daar werkelijk geen seconde bij stil. Kids hebben een hele leuke vakantie gehad. Hen maakt het niet veel uit of ze met of zonder jas buiten spelen…of welke schoenen ze aanhebben…

Vandaag zelfs een hele lekkere dag…man en ik hebben lekker een deel van de tuin aangepakt (ter voorbereiding).



Wat ik alleen erg jammer vind, is dat iedereen om ons heen zo snel vergeten is dat we de afgelopen weken echt wel een paar heeeele lekkere dagen gehad hebben. Tot aan 25 graden toe!

Heb van elke zonnestraal genoten…en toen was het over.

Tja…komt wel weer.



Misschien invloeden van de aswolk, misschien hebben we strak langer geluk en blijf het nog lang warm…wie weet.

Komt vast goed…op naar de zomer.

@Karin2 wrote:

@lydia wrote:
Ik heb echt zin in een lange warme zomer!




De voorspellingen zijn dus ook dat het een hele lange warme/hete zomer wordt. Dus zet alvast maar een paar topics klaar 8) 8)




Van mij mag het, graag zelfs! Laat die lange warme zomer maar komen! :thumbup: