waar zit nou het 2e streepje van de easy blue?
ik kan geen goede foto maken waar ik het op kan laten zien maar zie toch heeeeeeel licht een streepje op de stick…
iemand die mij kan vertellen waar dat streepje hoort te zitten.
op de onderstaande foto jheb ik met roze aangegeven waar het streepje zit. ook zit er een blauwe waas over het hele venster, behalve het vlakje linksonder… en juist daartegenaan zit de streep
iemand die het weet?
Ik zeg:
GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!
haha ja dat hoop ik
ik durf er niet echt blij mee te zijn nu nog… bedoel, op dit moment ben ik alleen en niemand hier die met me mee kan kijken …
vanmiddag misschien een vriendin van me:) we gaan der kat bij de dierenarts ophalen dan neem ik de test mee dan kan ze meekijken
hoop echt dat je gelijk hebt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tip? koop de digi van clear blue: daar staat gewoon ZWANGER of NIET ZWANGER. duidelijker kan niet!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@knuffeldraakje wrote:
haha ja dat hoop ik
ik durf er niet echt blij mee te zijn nu nog… bedoel, op dit moment ben ik alleen en niemand hier die met me mee kan kijken …
vanmiddag misschien een vriendin van me:) we gaan der kat bij de dierenarts ophalen dan neem ik de test mee dan kan ze meekijken
hoop echt dat je gelijk hebt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Loop naar de buuf! Pluk iemand van de straat! Kan jou het schelen!
die heb ik;-)
daar is dit stikje ook van namelijk, en die gaf digitaal niet zwanger aan… daarom ben ik zo verward wat dit betreft…
@knuffeldraakje wrote:
die heb ik;-)
daar is dit stikje ook van namelijk, en die gaf digitaal niet zwanger aan… daarom ben ik zo verward wat dit betreft…
Wanneer gaf hij dat aan? Ook vandaag? Hebje niks anders meer in huis? Anders nog even een tripje naar de drogist?
heb nog 2 stikjes, de test is van net ( half uurtje geleden ongeveer)
tripje drogist= Regen ik wacht nog even :mrgreen:
regen of geen regen…IK WAS ER ALLANG HEEN GEREND :mrgreen:
ik hoop het voor je :dance: :dance: :dance:
oh ik hoop het zo voor je meis
hmmm…ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Want ik heb hier vaker gelezen dat je niet binnen in de digitale test moet kijken, daar kan nl ook een streepje staan als je niet zwanger bent :shifty: Misschien morgen weer testen?
Koop niet de digitale maar de gewone van Clearblue. Die schijnt net gevoeliger te zijn dan de digitale.
En die is echt wel af te lezen, als er een kruisje onstaat, hoe licht het verticale streepje ook is, ben je zwanger (licht streepje: weinig hcg, dus pril).
Succes!
de stick van een clear blue digitest mag je niet zo aflezen… Heel eerlijk gezegd zie ik echt gene tweede streepje, de foto is wat vaagjes… Ik zou gewoon morgen met ochtendurine nog een keer testen…
haha ja oke ene kant kan ik ook wel gaan. maar ik heb wel zoiets van als easyblue bijna niets (nog) aangeeft zou een andere test dat toch netzogoed doen? (en moet ook een beetje op mn centjes letten he, allemaal tests kopen met uiteidelijk misschien wel alles nega en straks een ongi, is het allemaal weggegooit geld)
tis net een gokkast ons vrouwelijk lichaam: je gooit er wat in, en met wat geluk en goede timing komt er ook wat uit:P en die tests kosten soms handen vol geld. maar win je: dan heb je de hoofdprijs:D :mrgreen: :inlove:
@WoLa wrote:
hmmm…ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Want ik heb hier vaker gelezen dat je niet binnen in de digitale test moet kijken, daar kan nl ook een streepje staan als je niet zwanger bent :shifty: Misschien morgen weer testen?
Aha het is het stickje is van de digitale test op de foto?
Nee daar moet je niet naar kijken.
Als je het precies wil weten waarom niet, kijk hier: http://www.peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html
ik heb goede ervaringen met de etos-eigen merktest… goedkoop(nog geen 10 euro per twee) lijken op die sticks van de digitest, en hebben bij mij altijd snel resultaat gegeven…
Lastige knuffeldraakje…
een streepje is een streepje…maar ik begrijp ook dat je hier nog niet al te blij mee durft/wil zijn…
Ik zou ook nog een test van een ander merk proberen…die goedkope van het Kruidvat lieten bij mij ook al snel (3 dagen voor NOD) een licht, maar toch duidelijk 2e streepje zien.
Niet die van Predictor kopen…daarmee testte ik gisteren nog negatief…deze schijnen pas na een paar dagen na je NOD iets te tonen.
Ondertussen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hmm misschien zometeen toch nog alsnog maar even naar de drogist terug:P
“ja ik heb net een test gekkocht maar hij is niet goed, ik wil mijn geld terug”
ja maar mevrouw wat is er dan mis mee?
“hij geeft negatief en dat wil ik niet!!!”
uhm…
:mrgreen:
heb hier alleen de da zitten
iemand ervaring met hun eigen merk? of wat ze nog meer hebben?
was eerst bij c100=alleen eigen merk, ah zelfde
kruidvat is in de stad, das mme door de regen een beetje veel gedoe want moet strakjes ook nog op de fiets naar vriendin van me, dan moet ik 3 keer heen en weer fietsen (ben niet lui)
Lastige knuffeldraakje…
een streepje is een streepje…maar ik begrijp ook dat je hier nog niet al te blij mee durft/wil zijn…
Ik zou ook nog een test van een ander merk proberen…die goedkope van het Kruidvat lieten bij mij ook al snel (3 dagen voor NOD) een licht, maar toch duidelijk 2e streepje zien.
Niet die van Predictor kopen…daarmee testte ik gisteren nog negatief…deze schijnen pas na een paar dagen na je NOD iets te tonen.
Ondertussen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: