ik probeer het maar even positief in te zien want wachten moeten we toch. als het niet de wachtweken zijn dan is het wel de nod-dagen tot posi test of ongi… en als we eenmaal posi zijn, dan is het wachten op de eerste 3 maand, en dan nog eens 6 maand
Ja die werkten bij mij ook goed, Kruidvat de 2 voor 5 euro (ze hebben nog andere maar daar heb ik geen ervaring mee).
Het nadeel van die testen is, dat er eerst geen streepje was (bij mij dan) en na een uurtje of zo wel heel licht (en je moet hem binnen 10 min aflezen). In mijn geval betekende het wel dat ik zwanger was, maar ik heb ook vaak gelezen dat het gebeurde terwijl er geen zwangerschap was, dus dan zit je weer met die onduidlijkheid.
Ik wist dat het wel zwangerschap kon zijn (en ook was), omdat een eerdere test van hetzelfde merk wit was gebleven.
De DA test werkte bij mij 8 dagen na mijn NOD. Daarvoor niet, maar toen heb ik 's middags getest en de 2e keer 's morgens, dus misschien zit daarin het verschil. Op de verpakking staat wel dat het op elk gewenst moment kan. Als ik nu weer een test zou moeten doen, dan doe ik het gewoon weer 's morgens.
he waar de DA zit…daar zit ook de schlecker…en die testen werkten bij mij wel goed.
oo scecker ja! das ook een goeje ja, en niet duur geloof ik
denk dat ik strakjes met de terugweg maar even langs kruidvat en schlecker ga, haal ik ze allebij op. als nu alsnog nega blijft dan heb ik in ieder geval wat in huis liggen :mrgreen:
de kat opgehaalt bij de dierenarts van mn vriendin. ik had hem opschoot en hij was nog half in narcose, je weet wel: lam en wakker wordend… laat die gekke kater ineens al zn urine lopen:| :shock:
dus effe gedouched en andere kleren aan enzoooo vandaar
volgens mij zijn jullie net zo zenuwachtig als ik haha
ik ga morgen weer testen morgenochtend met ochtendurine, cb digitaal en mocht ie dat weer nega zeggen haal ik alsnog andere tests op. als dat nog nega zegt weet ik wel genoeg denk ik zo…
maar nee zelfde als gister weer: digi negatief, streepje weer heel licht…
ik denk dat ik maar een paar dagen wacht…
kan nu wel een andere test nog gaan doen wat we gister hadden besproken, maar ben bang dat het me te veel geld gaat kosten. ik wacht een paar dagen (geen idee hoelang, denk tot maandag), ben bang dat het weer hetzelfde als vorige maand word… misschien is mijn luteale fase toch zo lang ofzo? of hoe heet dat ookalweer wanneer je langer dan 14 dagen na je ei op je nod moet wachten?
nagoed, over 12 dagen mn uitstrijkje, dus hopelijk heb ik dan duidelijkheid. mocht ik dan nog niet ongi zijn geweest sta ik erop dat ze me eerst nog een keer bloedtesten ofzo