het sinterklaas journaal

hij zou er nu op moeten komen…



MAAR WAAROP???

17.40 op ned 3…

vanaf woensdag!

oohhgggg :wall:



kreeg een brief van school dat het erop zou komen en of wij de kids er naar wiilden laten kijken, is het dus pas morgn :oops:

Morgen idd op 1 en 3

ja wij ook brief van school

ja,morgen! :dance:

morgen (en koop maar vast een zakje rode ballonnen :mrgreen: )

Waarom moeten ze daar van school naar kijken???

Op school gaan ze dan in het verhaal van het sinterklaasjournaal verder.

Zo was dat bij Michael op zijn oude school tenminste wel, erg leuk hoor,

sinterklaas leefde zo nog meer bij hem. Op de school waar hij nu zit doen

ze dat volgens mij niet.

@mamaartje wrote:

morgen (en koop maar vast een zakje rode ballonnen :mrgreen: )




nou jij slaat de spijker op zijn kop…ze hadden het idd in de brief over rode balonnen, maar wat moet ik met rode ballonen :oops:



we moesten ook mee gaan in het verhaal, dus moet mama natuurlijk wel mee kijken hé :inlove:



lucas kwam gisteren al…oohhww mama nog 5 nachtjes slapen en dan is sinterklaas jarig :inlove: :inlove: :mrgreen: (hij bedoelt dus dat de beste man in ons landje komt

ik heb als juf het sinterklaasjournaalpakket voor me liggen :mrgreen: De komende dagen duiken overal ineens rode ballonnen op, let maar op mijn woorden :wink:

hier gaan we ook morgen kijken , :inlove: :inlove: :inlove:

Begrijp ik het nu goed dat ik ook rode ballonnen in huis moet halen?

Waar koop je nu enkel rode ballonnen??? Heel zo’n zakje dus kopen voor 3 rode ballonnen :mrgreen:

Tjonge, ik zit dus te denken hè. Als ik volgend jaar van school ook zo’n brief mee krijg, is het sneu voor Mischa.

Wij hebben namelijk geen kabel-aansluiting, waardoor we ook ned. 1, 2 & 3 niet kunnen kijken. Zou hij het hele verhaal missen…

Maar om nou alleen voor het sinterklaasjournaal persé TV te nemen vind ik ook wat overdreven.



Of is het sinterklaasjournaal ook via uitzendinggemist te bekijken?

Een paar jaar geleden kon je een paar uur na de uitzending op TV de uitzending ook zien via http://www.sinterklaasjournaal.nl.

volgens mij kan dat idd via uitzending gemist…

Oh super, ga ik dit jaar denk ik ook met hem kijken.

Bij Thom kijken ze volgens mij op school zelf ernaar. :smiley:

@Tamma wrote:

Tjonge, ik zit dus te denken hè. Als ik volgend jaar van school ook zo’n brief mee krijg, is het sneu voor Mischa.

Wij hebben namelijk geen kabel-aansluiting, waardoor we ook ned. 1, 2 & 3 niet kunnen kijken. Zou hij het hele verhaal missen…

Maar om nou alleen voor het sinterklaasjournaal persé TV te nemen vind ik ook wat overdreven.



Of is het sinterklaasjournaal ook via uitzendinggemist te bekijken?




Hebben jullie gewoon helemaal geen tv dan?

Jeetje, daar kan ik me dus echt helemaal niets meer bij voorstellen. Alhoewel, dan zou ik wel een hoop tijd overhouden, denk ik. :lol: