het sinterklaas journaal

Via de site van het Sintjournaal is het allemaal na te kijken.



Goh, ik ben benieuwd of ze bij Isabel op school volgend jaar ook zo actief meedoen. Wel leuk. Zelf doe ik ook altijd actief mee :wink: We hebben de uitzending nu al twee keer gezien (gisteren zaten we er klaar voor en vanmorgen moest papa ook even kijken wat 'ie gisteren gemist had)



SPANNEND ALLEMAAL!! Je zou bijna vergeten dat het niet echt is… :think: :wink:

de site werkt alleen nog niet goed… Ze zijn ermee bezig… Zo kan je je nu nog niet opgeven voor het krantje ed…



gr patricia

@babylover wrote:

de site werkt alleen nog niet goed… Ze zijn ermee bezig… Zo kan je je nu nog niet opgeven voor het krantje ed…



gr patricia
ow dat krantje heb ik gisteren direct na de uitzending in mijn mailbox gekregen, maar ik had me dan een paar dagen voordat het kwam al aangemeld, misschien is nu de server te druk?

ik heb me net geprobeerd aan te melden voor de nieuwsbrief, maar krijg alleen maar foutmeldingen :think:

@Mama_jeanet wrote:

@babylover wrote:
de site werkt alleen nog niet goed… Ze zijn ermee bezig… Zo kan je je nu nog niet opgeven voor het krantje ed…



gr patricia
ow dat krantje heb ik gisteren direct na de uitzending in mijn mailbox gekregen, maar ik had me dan een paar dagen voordat het kwam al aangemeld, misschien is nu de server te druk?




Ik had me ook al eerder aangemeld en het krantje kwam gelijk na het journaal… Maar nu zou het toch wel verholpen moeten zijn…?

@pino wrote:

Via de site van het Sintjournaal is het allemaal na te kijken.



Goh, ik ben benieuwd of ze bij Isabel op school volgend jaar ook zo actief meedoen. Wel leuk. Zelf doe ik ook altijd actief mee :wink: We hebben de uitzending nu al twee keer gezien (gisteren zaten we er klaar voor en vanmorgen moest papa ook even kijken wat 'ie gisteren gemist had)



SPANNEND ALLEMAAL!! Je zou bijna vergeten dat het niet echt is… :think: :wink:




NEEEEEEEEEEEEE :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Sinterklaas niet echt??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Trouwens net aangemeld en zonder problemen :thumbup:

@Noasmama wrote:

@Tamma wrote:
Tjonge, ik zit dus te denken hè. Als ik volgend jaar van school ook zo’n brief mee krijg, is het sneu voor Mischa.

Wij hebben namelijk geen kabel-aansluiting, waardoor we ook ned. 1, 2 & 3 niet kunnen kijken. Zou hij het hele verhaal missen…

Maar om nou alleen voor het sinterklaasjournaal persé TV te nemen vind ik ook wat overdreven.



Of is het sinterklaasjournaal ook via uitzendinggemist te bekijken?




Hebben jullie gewoon helemaal geen tv dan?

Jeetje, daar kan ik me dus echt helemaal niets meer bij voorstellen. Alhoewel, dan zou ik wel een hoop tijd overhouden, denk ik. :lol:




We hebben wel een TV, maar dan alleen met DVD-speler. We kunnen verder geen zenders ontvangen. We kijken wat dingen terug via internet, en dat is het eigenlijk. Ik mis het echt niet.

Ik heb het gemist, maar vanavond gaan wij ook braaf voor de tv…



Misschien even ergens bij uitzending gemist kijken, want ik lees alweer dat we iets cruciaals hebben gemist…



Ballonnen 8)

De uitzendtijd valt bij ons precies onder etenstijd dus wij kijken het via uitzending gemist,

Dit is het eerste jaar dat Luca het zo bewust volgt en ik zit met hem mee te genieten :inlove: