het onweert en het bliksemt.....

Hier nog steeds mooi weer :think: ik hoop dat het zo blijft!!! :pray:

@wwb wrote:

Nee hoor Deb, het blijft niet zo…

over 1,5 uur komt de regen, grrr… Ik heb een wasje in het machine zitten, wat ik buiten had willen hangen. Helaas moet ik nu naar de zolder uitwijken (zie buienradar)

Oh nee he… daar heb ik dus echt geen zin in! Dan gaat mijn wasje straks ook niet meer naar buiten.

Hier nog steeds strakblauw en een zonnetje, wel iets koeler dan eerder deze week!

naar weeronline rent om te checken of de was nog naar buiten kan vandaag

Hier gaat het binnen een half uur tot een uur regenen schat ik aan de hand van buienradar.nl. Mijn was heb ik uit voorzorg al binnengehaald, mijn kindjes nog niet :wink: :mrgreen:

whahahahaha, ik merk dat ik pessimistisch ben zeg,

kijk ik nu op buienradar, is die grote wolk opgelost, en krijgen we enkele kleinere wolkjes.

Ik net met boodschappen een regenpak gekocht voor mijn kleine man, omdat we dus op het fietsje naar een verjaardag moeten vanmiddag, haha…

Ach een regenpak is toch geen overbodige luxe hihi…

Ik moet wat meer vertrouwen hebben in het zonnetje blijkbaar hihi…

tis hier benauwd en zonnig 8) Hier en daar een wolkje maar verder een stralende lucht… Ik heb de was net nog ff buiten gehangen.

Het is hier nog erg zonnig hoor! 8)

Staat een lekker windje.

Tempr. is ook lekker!!

Kan nog wel in een korte broek en t-shirt naar buiten hoor :thumbup:

Hier ook nog steeds lekker en geen druppeltje gezien. :thumbup:

ja, hoor de regen is er :mrgreen: vindt het wel even lekker , even afkoelen. maar daarna wel weer de zon!

Net een ieniemienie buitje gehad en nu schijnt de zon weer.

Als een gek alles naar binnen gehaald en toen…was het droog !!! :roll:

hier heeft het een paar druppies gedaan vandaag … nu schijnt de zon maar de lucht is wel betrokken …

verder gewoon warm vandaag … denk dat we vanacht nog een hoop kunnen verwachten

en hier nog steeds heerlijk weer!!

Hier ook nog niets aan de hand…

Hier heeft het geregent en het is echt vreselijk benauwd, of zou dat aan mij liggen? Iig kan er slecht tegen nu.

Hier net een (korte) onweersbui gehad…

In Groningen nog steeds een aagename tempr. zon en een strakblauwe lucht 8)

Foto 15 min. geleden gemaakt!

Hier is het lekker, toch loop ik wel met lange broek & vest aan want het windje is niet zo heel erg lekker verder strak blauwe lucht met enkel bijna niet zienbare witte wolkjes

Het heeft hier rond 15.30 ontzettend hard geregent, nu is het lekker

opgefrist buiten (en in huis :wink: ) en is het alweer een uurtje droog en begint de zon te schijnen :thumbup:

zon zon zon :dance:

(de hele dag, wel wind… maar wanneer niet hier ;)).

Hier nog geen drup gevallen, maar het is nu dreigend donker aan het worden en het afgelopen uur zitten een paar merels de tuin leeg te eten. De regenwormen komen naar boven … volgens mijn moeder een teken dat er regen aan komt. Ik hoop het maar. De tuin kan wel wat gebruiken en ik wil de hitte nu wel eens kwijt in huis.