het onweert en het bliksemt.....

@Barbara wrote:

@prinsjeJason wrote:
Hey Barbara waar in zuid-limburg woon jij?

Wij in Heerlen.




haha, ik zie nu pas dat jij ook uit Zuid-Limburg komt!

ik woon in arensgenhout, ligt tussen hulsberg en schimmert, dus zo’n 10 minuten van jou vandaan :mrgreen:




Dat is dichtbij :mrgreen:

grappig! ik zit meestal alleen in mijn eigen clubje te kleppen en nu af en toe in de huiskamer en let niet zo op woonplaatsen, maar wel leuk hoor zo dichtbij! :mrgreen:

En onze meiden schelen niet zo heel veel,Jowena is van februari 2006 en jij bent iets na mij lid geworden :lol:

Muk, ik heb het gehoord hoor.

Ik was aan het klussen in ons nieuwe huis, alleen.



En deze mama is heeeeeeel erg bang voor onweer, dus ik zat aardig in de rats.

Een leeg huis galmt heel erg, en de deuren klapperde bij sommige knallen echt in de kozijnen. Heel erg eng vond ik het. Gelukkig klaarde het nog wel redelijk snel op want ik moest naar huis (11 km fietsen), en ik was echt niet van plan om te gaan met knallen en flitsen, brrrr

Zo was het bij ons rond 18:00 nog (Groningen)

Zonnig en warm… 8)

@Debke wrote:

Nou Muk…ik woon niet zo heel ver bij je vandaan en hier komt net het zonnetje lekker door! Ik hoop maar dat die onweersbui fijn de andere kant op gaat dan…




Breda hier, om de hoek bij jou… nog geen druppel gezien ook…

@prinsjeJason wrote:

En onze meiden schelen niet zo heel veel,Jowena is van februari 2006 en jij bent iets na mij lid geworden :lol:




maar jij hebt heeeeeeeel veel berichten meer geschreven :mrgreen: . oeps we zijn off topic. ik kom je nog wel ergens tegen!

Hier in het westland ook nog geen spatje gevallen

Het is nog droog hier, wel al wat afgekoelt, het is voor het eerst sinds tijden onder de 20 graden hier boven, kindjes kunnen eindelijk weer normaal slapen. Hoop dat we niet worden opgeschikt door onweer vannacht.

Ik ben daar echt wel een beetje bang voor, die harde knallen :shifty: .

Het is hier heel erg afgekoeld, het was heerlijk weer de hele dag, net op de dijk zag ik toch wel donkere wolken komen.

Ik hoop wel dat het gaat regenen en onweren, ik vind het geweldig en slaap aanzienelijk beter met onweer (hoe het komt :think: geen idee.)

Het werkt erg rustgevend.

Overigens hoop ik dan wel dat het morgen weer lekker weer is.



Ben veel eisend… hé?

hier gisteravond regen gehad en eergisteren ook al een beetje.twee avonden onweer dus…het stelde niet veel voor maar toch…

hier is het vanacht nog goed tekeer gegaan :shifty: :thumbdown:

nu is het lekker weer een beetje afgekoeld … de zon is weg … zolang het niet benauwd word vind ik het goed …



:lol:

Wederom een stralende dag!

De zon schijnt en de lucht is strakblauw!

Zo maar even mijn wasje buiten ophangen :dance:

Nou, nog steeds geen regen hier. Ik ga ook maar even een wasje buiten hangen denk ik…

zucht … ik denk da ik maar ga verhuizen :wink: :roll:

@pientje wrote:

Nou, nog steeds geen regen hier. Ik ga ook maar even een wasje buiten hangen denk ik…




Nog iemand die dichtbij woont! Grappig toch, dat je daar normaal nooit op let en nu in zo’n topic valt het opeens op.



Hier ook nog een (beetje waterig) zonnetje! Temperatuur is goed. Ik hoop dat dat nog even zo blijft!

Nee hoor Deb, het blijft niet zo…

over 1,5 uur komt de regen, grrr… Ik heb een wasje in het machine zitten, wat ik buiten had willen hangen. Helaas moet ik nu naar de zolder uitwijken (zie buienradar)

hier nog geen druppel :mrgreen:

HIer nog steeds geen regen gehad, vanmiddag nog maar even de tuin sproeien…gisteren niet gedaan…

HIer niet strakblauw maar beetje bewolkt maar zon prikt er wel doorheen hoor, kortom :thumbup: goed te doen :wink:



En belangrijk: NOG STEEDS DROOG :dance:

Hier ook nog steeds niet 8) 8)



Maar niet allemaal deze kant op komen hoor :wink:

Het is bij jullie 1000x mooier :smiley: