Babyschoentjes met hoge hakken :shock: :think: :eh: :shock:
Babyschoentjes met hoge hakken :shock: :think: :eh: :shock:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tis geen gezicht vrees ik, maar wel een leuk idee hahahahaha!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: afschuwelijk :sick:

Kan aan mij liggen maar ik vind het er niet uitzien :silenced:
Hoewel de naam dan wel weer leuk is : Heelarious :lol:
Misschien leuk voor als ze zichzelf eenmaal willen verkleden, en steeds mama’s schoenen pakken, maar zo jong… Nee geen gezicht :snooty:
haha
gelijk naar mijn zus gemaild,
zij kreeg vorige week met haar 2de verjaardag,
prinsessen schoenen met hakjes…
kind werd wild, en tikte snel door de woonkamer…
Kopen dus… alleen voor thuis dan haha
heb gelukkig 2 jongetjes :mrgreen: :mrgreen:
:eh: :sick:
Het staat grappig, voor de fun maar niet om zo te dragen…
dat lijkt me dus idd hilarious… denk dat dit echt te gek gaaf is om gewoon in de kast te hebben staan… liefst in een glazen kast, wel zien, niet dragen.
Vind ze overigens spuuglelijk en het toppunt van wansmaak, maar ook wansmaak IS smaak en over smaak valt niet te twisten he…
Ik zou ze graag in de kraammand van schoonzus doen, gewoon om d’r toet te zien als ze het openmaakt :mrgreen: :lol:
@Cell wrote:
Ik zou ze graag in de kraammand van schoonzus doen, gewoon om d’r toet te zien als ze het openmaakt :mrgreen: :lol:![]()
Whahahaha das een heel leuk idee ja!
:mrgreen:
:lol: :lol:
Idd Hilarisch, maar ik hoop toch niet dat iemand ze serieus koopt :silenced:
@Rooike wrote:
@Cell wrote:
Ik zou ze graag in de kraammand van schoonzus doen, gewoon om d’r toet te zien als ze het openmaakt :mrgreen: :lol:![]()
Whahahaha das een heel leuk idee ja!
:mrgreen:
En dat ze dan met een vaccuum vertrokken gezicht er een Dankjewel uitperst? :lol:
haha Cell.voor je schoonzus… nou ik voor mijn zus… :mrgreen: :mrgreen:
blij dat ze niet meeleest :silenced:
en dan met naaaa-me die met zebraprint 8)
Eeen vriendin van me is een shoe-a-holic, heeft schoenenfetisch of hoe je het ook wilt noemen… Ik heb de heelarious voor de pas geboren dochter gekocht en kan je vertellen…ze werd helemaal wild zo gaaf vond ze ze…Arme baby dragt ze nu iedere dag…en is 1 maand…
:sick: :sick: :sick: :shock:
Vind ze echt afschuwelijk :sick:
Maareh die dingen bestaan toch al zeker anderhalf a 2 jaar??
Ik heb ze idd een week of 2 geleden ook gezien bij een bekende nternetwinkel. Dacht echt, dat meen je niet?!
hahaha en werkelijk je ziet maar er zijn mensen die ze kopen.
Ik zou geloof ik zelfs boos zijn als ik ze kreeg, maar gelukkig heb ik een knul :mrgreen:
natas