Afschuwelijk…kan het ook niet eens grappig vinden en al helemaal geen leuk idee…
Ik vind het er ook helemaal niet grappig uitzien :sick:
Een paar maanden geleden kwam Daantjuh ook met deze slofjes aanzetten.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=75048&postdays=0&postorder=asc&highlight=heelarious&start=15
Mijn mening is nog steeds hetzelfde, ik heb nu weer een meisje gekregen, maar voor geen goud dat ik deze aantrek bij d’r.
vreseijk lelijk ik ken een gezn met een iets ouder kindje, die is nu 2 jaar denk ik, bijna 3 ? loopt oop op die dingen echt , en ik vind ze zo vreselijk hé
Afschuwelijk en walgelijk. Doet mij een beetje denken aan die amerikaanse teferelen.
Die slofjes passen mooi bij de baby pruik die de website van de telegraaf liet zien.
bah verschrikkelijk, het ziet er echt niet uit… !!!
wat erg, ik vind het erg walgelijk om te zien!!
Maar serieus, ik ging deze zomer met Noa schoenen kopen, kom ik Lelli kellies tegen, met hak!
maat 30!
dat zijn dus echt kinderschoenen!
is toch niet normaal?
ze kunnen de rest van hun leven nog op hakken lopen, lijkt me echt niet gezond, zo vroeg al
bovendien vind ik het aso staan op zo’n jonge leeftijd op hakken
Ik had ze ook gezien toen ik pasgeleden leren slofjes voor Lucas uit ging zoeken op i-net.
Ze zijn er dus ook echt in babymaten, dus onder de 1.
Ik probeer me steeds voor te stellen hoe dat dan loopt. Die slofjes zijn zacht, de hak dan toch ook?
Het lijkt me voor de ontwikkeling van de voet en benen ook niet echt geweldig.
Maar het zal wel voor de fun zijn, als ze gewoon liggen te liggen…
Vind het een beetje Katrien Duck schoenen. :mrgreen:
Ik heb geen dochters dat scheelt, maar had ze anders ook niet gekocht.
Sowieso is het ook geen gevalletje ‘Mama mag ik die’, maar ‘Mama propt ze om babyvoet- Kijk eens hoe leuk!’
Ergens kan ik er wel om lachen, net zoals die fopspeen met 2 grote voortanden, maar vooral leuk om te zÃen, niet om aan te doen. 8)
Een pruÃk voor baby’s?!
‘Voor ouders die vinden dat baby’s geen kaal hoofd horen te hebben’. :eh:
Laat die arme wezens toch lekker baby zijn.
Lekker slapen, boeren, poepen en knuffelen.
Laat al die pruiken, high heels en make-up maar achterwege…
Make-up ja…
In zo’n babytijdschrift dat je van Jonge Gezinnen gratis thuis krijgt voor een jaar, staat een column van een verloskundige in de Bijlmer.
Zij ging na een aantal dagen op bezoek bij een pasgeborene en de moeder had er met wenkbrauwpotlood wenkbrauwen op getekend, omdat de baby nog geen/weinig wenkbrauwen had.
Echt, who cares…?
@Mip wrote:
@Rooike wrote:@Cell wrote:
Ik zou ze graag in de kraammand van schoonzus doen, gewoon om d’r toet te zien als ze het openmaakt :mrgreen: :lol:![]()
Whahahaha das een heel leuk idee ja!
:mrgreen:
En dat ze dan met een vaccuum vertrokken gezicht er een Dankjewel uitperst? :lol:
Maar dit is ook hilarisch! Woehahahh! :mrgreen:
Ik vind ze eigenlijk wel onwijs grappig! :mrgreen:
Kan er de humor wel van in zien. Ik zou ze ook wel aan durven doen bij m’n as. baby mocht het een meisje worden.
Het is gewoon flexibel spul. Dus of je nou de standaard slofjes hebt, of deze… Het ziet er alleen wat anders uit :mrgreen:
Wil wel even zeggen dat ik absoluut geen voorstander ben voor kleine kinderen hakschoenen laten dragen (als ze (beginnen te) lopen, want dat is gewoon onwijs slecht voor de voetjes!
@bianca81 wrote:
vreseijk lelijk ik ken een gezn met een iets ouder kindje, die is nu 2 jaar denk ik, bijna 3 ? loopt oop op die dingen echt , en ik vind ze zo vreselijk hé
Dat kan helemaal niet, want ze zijn er alleen maar voor babies van 0-6 maanden.
@MariekevD wrote:
@bianca81 wrote:vreseijk lelijk ik ken een gezn met een iets ouder kindje, die is nu 2 jaar denk ik, bijna 3 ? loopt oop op die dingen echt , en ik vind ze zo vreselijk hé
Klopt, de heelarious zijn er alleen van 0-6 maanden…
Maar misschien bedoelt Bianca van die hard plastic hakjes uit zo’n prinsessenset…??
@Affie wrote:
@MariekevD wrote:
@bianca81 wrote:vreseijk lelijk ik ken een gezn met een iets ouder kindje, die is nu 2 jaar denk ik, bijna 3 ? loopt oop op die dingen echt , en ik vind ze zo vreselijk hé
Klopt, de heelarious zijn er alleen van 0-6 maanden…
Maar misschien bedoelt Bianca van die hard plastic hakjes uit zo’n prinsessenset…??
Oh dat zou kunnen, had t zo niet begrepen.