Het minste van 2007 is:

De miskraam van de onverwachte maar oh zo gewenste tweeling :**:



Al valt dat zo in het niet met al die nare dingen die ik lees en zie, voor de meiden die hun kindjes niet lang hebben mogen houden een grote :hug:

dat ik zelf een kleine tia heb gehad toen maris 4 weken was en hopelijk :pray: komt een beetje goed nieuws uit de scan van 17 januari



dat mijn beste vriendinnetje ongeneeslijk ziek is :frowning:

Haha die groepsknuffel van PrinsjeJAson :mrgreen:

Maar ik sluit me er bij aan.



Veel kracht en moed iedereen :-*

Hier de miskraam van een kindje dat zo gewenst was

@jacsansil wrote:

dat ik te horen heb gekregen dat ik ongeneeslijk ziek ben… :cry:




:hug: :hug: meisje… wat vind ik dat erg om te lezen… dikke :hug: :hug: voor jou en je gezinnetje

ik doe ook even mee met de groepsknuffel, lieve meiden… jullie hebben het ook allemaal niet makkelijk…

daarom ben ik ook zo blij dat ik hier mijn ervaringen met jullie kan delen en andersom (bijv. arm om je schouders)



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: : :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: : :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: : :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: g: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Het overlijden van mijn moeder op 14 juni :cry: :cry:

Lieve meiden,



wat bestaat er veel verdriet! Tranene staan in mijn ogen als ik dit allemaal lees.

Ik wens iedereen een mooi en liefdevol 2008 en ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat er weer heel veel nieuwe kindjes mogen komen.

Veel sterkte voor al die meiden die een geliefde (vader, moeder, kindjes, familie, vriendin…) moeten missen… :hug: :kaars:



Ik kan hier gelukkig niks plaatsen.

Oke, ik had heel graag opnieuw zwanger willen worden, de kans dat het toch weer mmm gaat worden is groot (Aron via IVF)…maar de hoop op een spontane zwangerschap is nog niet vervlogen!

Maar dat valt in het niet bij al het verdriet dat ik hier lees. Daarbij geeft Aron ons zoveel levensvreugde!



:-* M-tje

De dood van mijn zwager vorig jaar 1 december en daardoor in 2007 veel verdriet en verwerking in de familie…waardoor soms het genieten van ons kleine meisje een beetje ‘‘vergeten’’ werd :cry:



:oops: Misschien heel ego en wij zijn ons wel degelijk bewust dat we dankbaar zijn dat zij er ís en gezond is…maar tóch een beebje in de familie moet vreugde en fijne tijden brengen…en omdat hij ‘‘het nodig vond’’ om 10 dagen na haar geboorte een einde aan zijn leven te maken is dat tóch een beetje afgepikt :oops: :shifty:

Daarbij kom ik nu pas aan rouwen toe en dat valt me af en toe best zwaar :cry:




En het wéér in spanning zitten 2x dit jaar of mijn zus wél of niet uitgezaaide huidkanker had…gelukkig steeds goed nieuws…maar steeds weer zó eng :frowning:

  • Het nieuws dat Cayla doof is…

Dat mijn relatie op klappen stond,

dat we financiele een aantal flinke klappen moeten incasseren,

dat ik nog steeds regelmatige onderzoeken onderga ivm een zorgelijke uitslag van mijn uitstrijkjes en de daarbijbehorende operatie,

dat ik daarom nog niet zwanger mag worden en dat nog een jaar duurt,

het verdriet dat mijn lieve virendinnetje nog steeds met zich meedraagt,

het overlijden van Mootje



Maar alle zorgen van dit jaar maken dat ik hoopvol ben gestemt voor het volgende…

  • Het verlies van mijn lieve lieve allerliefste papa :vlinder: :kaars:
  • Het verlies van Mo :vlinder: :kaars:
  • Het te horen krijgen, dat mijn schoonvader nog maar aantal maanden te leven heeft :cry:
  • Er achter komen, dat mensen heel anders zijn dan je denkt…
  • Het uit elkaar gaan van 2 goeie vrienden van ons…

Mijn miskraam in oktober.



Dat onze buurvrouw ernstig ziek is longkanker heeft en niet lang meer te leven heeft helaas.



Er achter komen, dat mensen heel anders zijn dan je denkt.

De nare dingen van 2007;




  • Overlijden van onze zwager: zus (31 jr) van m’n man weduwe en moeder van 3 kids


  • Ik raakte in de ziektewet, werk te zwaar i.v.m. mijn chronische ziekte


  • Mijn ziekte begint zich meer te openbaren.


  • De ingreep aan mijn hart (via lies) i.v.m. hartritmestoornissen


  • Oma komt te overlijden, terwijl we op de helft van onze vakantie in Spanje zitten moeten we direct naar huis.



    Dit jaar hebben we mijn schoonvader flink achteruit zien gaan; lijdt aan parkinson, prostaatkanker en botkanker.


  • Ik heb hele moeilijke momenten gekend, waarbij ik in de knoop zat met mezelf, het werkloos thuis-zitten werkte daar flink aan mee.


  • Miskraam, het kindje wat zo bijzonder welkom was !! :cry:



    Dit was onze eerste huwelijks-jaar, we hopen en bidden dat het volgende jaar ons meer geluk zal brengen !

    We hebben veel meegemaakt dus, maar dit hebben we allemaal kunnen doorstaan door de kracht en nabijheid van Onze God en Hemelse Vader !

voor iedereen die het gebruiken kan:



Een hele dikke :hug: en ik hoop dat 2008 betere tijden zullen brengen.


  • faillissement van buitenlands bedrijf
  • financiele moeilijkheden bij ander bedrijf



    En precies wat Sas zegt, door dit alles is het echte genieten van onze kleine meid (natuurlijk ook Kirsten) heel wat minder geworden en daar kan ik echt om janken.



    Voor de rest gelukkigs niks ernstigs (gezondheidsproblemen, overlijden, etc) gebeurt.

een :hug: voor iedereen en dat 2008 een gelukkiger jaar voor jullie allemaal mag worden.



hier tegenover al deze verhalen ook niet veel bijzonders

de operatie in de zwangerschap van nathalya was minder maar daardoor hebben we nu onze mooie dochter toch op de wereld mogen zetten gezond en wel.



dus eigenlijk niet zo veel te klagen.

Pfoe… al ik hier zo eens lees besef ik weer extra dat we een heel goed en rustig jaar hebben gehad. Ik zou niet eens een echt serieus dieptepunt kunnen noemen.

Ik wens iedereen een heel gelukkig, ontspannen en vrolijk 2008!

Dat ik heel onverwacht in een scheiding ben komen te zitten, nadat mn ex mij zo op een dag heeft laten zitten…

@renzosmam wrote:

De dood van mijn zwager vorig jaar 1 december en daardoor in 2007 veel verdriet en verwerking in de familie…waardoor soms het genieten van ons kleine meisje een beetje ‘‘vergeten’’ werd :cry:



:oops: Misschien heel ego en wij zijn ons wel degelijk bewust dat we dankbaar zijn dat zij er ís en gezond is…maar tóch een beebje in de familie moet vreugde en fijne tijden brengen…en omdat hij ‘‘het nodig vond’’ om 10 dagen na haar geboorte een einde aan zijn leven te maken is dat tóch een beetje afgepikt :oops: :shifty:

Daarbij kom ik nu pas aan rouwen toe en dat valt me af en toe best zwaar :cry:




En het wéér in spanning zitten 2x dit jaar of mijn zus wél of niet uitgezaaide huidkanker had…gelukkig steeds goed nieuws…maar steeds weer zó eng :frowning:




menn jij hebt het ook niet makkelijk!!!



maar dat ‘genieten’ ken ik hier ook wel een beetje.



Ik moest ongesteld worden, precies op de dag dat mijn vader overleed. Dus kwam Ella. Maar je bent zo bezig met rouwen, en ik vooral ook om mijn moeder en mijn zusje er door heen te slepen, naast het zwanger zijn. En ook daarna… mennnn je bent steeds zo verdrietig… dat je haar idd’kan vergeten, of niet zo goed kan genieten… zo moeilijk

@chantal!! wrote:

Dat ik heel onverwacht in een scheiding ben komen te zitten, nadat mn ex mij zo op een dag heeft laten zitten…


:hug: