Het minste van 2007 is:

zo, zag hier iets staan over het beste in 2007…



maar eh, mag ik ook komen met het slechtste uit 2007…


  • het overlijden van mijn alleralleraller liefste papa
  • depressie van mijn man
  • het kwijtraken van de baan van mijn man
  • worstelen met verdriet en alle andere gevoelens
  • Ella die in het begin zo aan het ontroostbaar huilen was en we niet meer wisten hoe en wat

-Er is iets heel ergs aan de hand wat ik niet zo op internet kan zetten.

-Dat mijn relatie klote ging

Het verlies van mijn schoonvader, waar ik een hele hechte band mee had. Hij overleed 2 maanden geleden, en deze kerst wordt heel moeilijk.

het ergste wat er in 2007 gebeurden


  • mijn moeder 5 februari overleed aan kanker :cry: :cry: :cry:
  • 3 mislukte iui-s: ik had zwanger of fris bevallen met kerst op de bank willen zitten :cry:
  • overlijden van mijn biologische vader en de daarop volgende grote innerlijke verwarring :?
  • overlijden van een zo gewenst babietje bij een vriendin
  • ziekbed en overlijden van mijn lieve lieve dinnetje Mojo :kaars:
  • kl@te familieperikelen door roddel en afgunst
  • tom die elke nacht -veelvuldig of heel lang- wakker is, vreselijke tanden-drama-s en wij die giga-overmoeid zijn
  • studie en werk van mijn man die een zware! wissel trekken op hem en ons gezinetje
  • mijn gezondheid die ons grote zorgen baart en voor veel angst zorgt door onzekerheid
  • verlies van een langdurige vriendschap (22 jaar)



    ow en mennn ik vergeet vast ook nog wat :?



    maar ja…we tillen onze kin maar weer op en hopen op meer rust en plezier in 2008 :pray:

Mijn miskraam

mijn miskraam en de hoop die ik 2x heb gehad met een positieve test maar dat dat ook mis is gegaan :frowning:

dat ik te horen heb gekregen dat ik ongeneeslijk ziek ben… :cry:

*overlijden van een hele goede vriend

*enorme ruzie in de familie, m.a.g. geen contact meer met 1 van hen

het overlijden van mijn tante in maart aan de gevolgen van borstkanker

Dat mijn moeder heel plotseling op 12 december is overleden, en ze daardoor maar twee maanden van haar eerste kleinkind heeft kunnen genieten…

Ik kan eigenlijk niet echt iets bedenken. 2007 was zo’n beetje helemaal ons jaar. Het enigste wat ik jammer vind is dat we zwanger 2007 in gegaag zijn en ik had ook heel graag zwanger 2007 uit gegaan zijn. Maar we gaan gewoon voor nog een top jaar volgend jaar.

Dat mijn zwager en schoonzusje (tevens mijn beste vriendin vanaf ons 12e jaar) te horen hebben gekregen dat zij samen geen kindjes kunnen krijgen :cry:



Wat een enorm verdriet!

*de slechte uitslagen van de uitstrijkjes en de daarbij horen ingrepen

*Door die rotuitslagen (nog) niet zwanger mogen worden

*Een bewindvoerder die niet helemaal mee wil werken

*Een redelijk winterdepressie waardoor ik niet vooruit te branden ben

Oooo lieve meiden… als ik dit allemaal zo lees dan valt ons leed in het niets… Ziektes en overleden lieven bijvoorbeeld zijn ons bespaard gebleven godzijdank. Heel veel sterkte voor jullie!! :hug:



Bij ons vormt het grootste leed de ex van mijn vriend, dat is al jaren, maar dit jaar met nieuw 'hoogte’punt het feit dat we zijn dochters niet meer zien en alle pijn die zij uit deze bron perst ten koste van de meiden, voor de aandacht ofzo??? Geen idee wat haar motieven zijn…

Maar hoe dramatisch dit ook is, hierdoor (o.a.) zitten zowel Franck en ik in een proces wat ons tot nu toe alleen maar heel veel moois oplevert. Het is een enorme klus, waar veel verdriet bij gepaard is, maar wel heel goed en we weten ook zeker dat we hier weer beter uitkomen… met of zonder dochters… hoe erg dat ook is… :cry:

Het niet willen slagen van de IUI , zelfs geen pgng kunen doen om bijwerkingen en operaties.



Ziekenhuisopname na klap op hoofd



Het ziek worden na de geboorte van mijn petekindje Anne, en het overlijden 6,5 week daarna.



De scheding die nu op tafel ligt van andré en mij.



De daardoor op moeten geven van mijn kinderwens… kijk de wens blijft, maar dat de wens vervult word is nu wel heel ver weg denk ik zo …



:cry:

Het overlijden van Daan :cry: :cry:

Even een hele dikke knuffel voor iedereen!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Het overlijden van Zev en alles wat daar nu omheen gebeurd… :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik wil alle meiden een dikke :hug: geven.



Ik kan hier (gelukkig) niets invullen, maar wat een hoop leed is er toch.

Als ik dat lees staan de tranen mij in de ogen.

Meiden ik hoop dat jullie in 2008 de kracht is gegeven hiermee om te gaan, te verwerken en kracht om iets ‘moois’ te doen met de achtergebleven herinnering van hen die ons verlaten hebben :vlinder: :kaars:



:-*