Het meest irritantste kerstnummer is....





Welk nummer vind je echt heel irritant worden? Of vind je het juist helemaal niet irritant en vind je het alleen maar reuze gezellig?

zown beetje alles wat op sky-radio gedraaid word vind ik irritant aan het worden … :eh:

@Loeksel wrote:

zown beetje alles wat op sky-radio gedraaid word vind ik irritant aan het worden … :eh:




Vind je irritant worden??? Dat vond je de eerste keer dat ie aanging al :silenced: :angel:

Do they know its christmas van Band aid :sick: :sick:

@irry-me wrote:

Do they know its christmas van Band aid :sick: :sick:




Die helemaal jah !!! :sick:

Nou voor mij is kerst niet begonnen zonder ‘Last Christmas’ van Wham!, maar daar houd mijn vriend niet zo van, zachtjes gezegt, dus daar maken we altijd weer ‘ruzie’ :wink: over

(Maar ik moet erbij zeggen dat ik bijna nooit naar de radio luister en zelf alleen kerstliedjes draai tijdens de kerstvoorbereidingen en kerst zelf dus kerstnummers worden hier niet ‘dood-gedraait’ :wink: )

Die van mariah carrey vind ik ook verschrikkelijk en indd band aid… en wham…



WEL Leuk vind ik die van Slade en van Billy Mack( love actually) Christmas is all around…

Mariah Carey :sick:

Oohh ik vind band Aid juist geweldig.



En ach wat maakt het uit. Is maar een keer per jaar erop. Terwijl ik mij meer irriteer de dagelijkse radio muziek wat steeds maar herhaald word.

Last christmas :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

last christmas is geweldig… fout :lol:

Gewoon heerlijk meegalmen en weten dat je zoooooooo fout bezig bent :mrgreen:



Chris Rea vind ik helemaal geweldig, altijd kippenvel net als John Lennon met “imagine”



Maar band aid wint bij mij als meest irritante plaat idd…



“do they know its christmas time at all” en dan zo lekker monotoon gezongen… :sick:

FLAPPIE :roll:

@Mama_jeanet wrote:

FLAPPIE :roll:




ook zo stom inderdaad…



Ik moet het elk jaar van Mark luisteren, en dan ligt hij in een deuk om de tekst…Afgezien van het feit dat ik het echt geen ruk aan vind, kan ik mij echt niet voorstellen dat hij het grappig blijft vinden…



Maar goed, die staat eigenlijk bij mij ook op 1. Last christmas mag op 2 van mij 8)

@Cell wrote:

last christmas is geweldig… fout :lol:

Gewoon heerlijk meegalmen en weten dat je zoooooooo fout bezig bent :mrgreen:



Chris Rea vind ik helemaal geweldig, altijd kippenvel net als John Lennon met “imagine”



Maar band aid wint bij mij als meest irritante plaat idd…



“do they know its christmas time at all” en dan zo lekker monotoon gezongen… :sick:




ja en mn dochter zit dan vooral dat at all mee te galmen! :sick:

chris rea die zet ik altijd hard aan in de auto,lekker meebleren! :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

FLAPPIE :roll:




Oh daar kijk ik ieder jaar weer naar uit…ik vind hem geweldig :oops:

tja, bij mij is kerst dus juist niet begonnen zonder FLAPPIE :oops:



waar ik me aan irriteer, dat nummer van bianca Ryan, het nummer is nog niet eens zo beroerd, maar ze schreeuwt zo…

Ja Fietje, dat gevoel heb ik ook, Flappie hoort zo onderhand bij kerst hier :wink:

Mariah Carry… :sick:

En het verhaal van Flappie heb ik als kind zelf meegemaakt… Mijn man lacht erom maar het is echt belachelijk en ik kan er nóg kwaad om worden…



En ik had het hok toch dicht gedaan ( jaja papa had hem weer opengemaakt en Flappie laten slachten door de buurman zodat ik hem op mijn bordje had met Kerts :sick: :cry: “Lekker kippetje he meisje…”?



Mijn ouders hebben het pas opgebiecht toen ik een jaar of 15 was en dit gebeurde toen ik 6 was. Flappie was mijn beste vriend…



(lach niet !! … :naughty: :evil: )

@Fietje wrote:

tja, bij mij is kerst dus juist niet begonnen zonder FLAPPIE :oops:



waar ik me aan irriteer, dat nummer van bianca Ryan, het nummer is nog niet eens zo beroerd, maar ze schreeuwt zo…




Bianca Ryan net even opgezocht via youtube en inderdaad wat een afschuwelijke piepstem heeft dat kind…



Dena, ik lach niet… Ik vind het juist heel gemeen van je ouders… Arm beest…