Gewoon even een screenprintje van vandaag, het viel me ineens op dat de huiskamer veranderd is in een tv-kamer. Doen we niets anders meer dan tv kijken?
Ja idd zo noemde ik laatst al een nieuw hoofdtopic met als naam de tv kantine :mrgreen:
Met al die programma’s en afkortingen er van :thumbup:
the insiders valt niet onder televisiekijken :mrgreen:
@klavertje4 wrote:
the insiders valt niet onder televisiekijken :mrgreen:
:wall: Haha, nee je hebt gelijk! Het klonk zo televisie-achtig dat ik het topic bij voorbaat al overgeslagen had…
@Mejis wrote:
@klavertje4 wrote:haha ja ik heb dat ook wel gedacht in het begin. ik dacht wat voor serie is dat nou weer :lol: :mrgreen:the insiders valt niet onder televisiekijken :mrgreen:
:wall: Haha, nee je hebt gelijk! Het klonk zo televisie-achtig dat ik het topic bij voorbaat al overgeslagen had…
maar desperate houswives en boer zoekt vrouw en help mijn kind is te dik wel ook en die staan nog er onder op de zelfde pagina :mrgreen:
@bianca81 wrote:
Ja idd zo noemde ik laatst al een nieuw hoofdtopic met als naam de tv kantine :mrgreen:
Dat lijkt me een strak plan om over na te denken voor de mods… :thumbup:
@Gab wrote:
@bianca81 wrote:Ja idd zo noemde ik laatst al een nieuw hoofdtopic met als naam de tv kantine :mrgreen:
Dat lijkt me een strak plan om over na te denken voor de mods… :thumbup:
Dit was ons al een tijdje geleden opgevallen, soms verzuipen de hk topics in de tv topics :mrgreen:
Je hebt gelijk! :lol:
Je hebt idd gelijk,
maar als hier iets anders word geplaatst, word het 8 van de 10 keer verplaatst. Ja dan blijven dit soort topics over :mrgreen:
@Mutsie86 wrote:
Je hebt idd gelijk,
maar als hier iets anders word geplaatst, word het 8 van de 10 keer verplaatst. Ja dan blijven dit soort topics over :mrgreen:
Haha, alleen topics die verkeerd geplaatst worden worden verplaatst :mrgreen:
ik zat mij ipas dd. ook te bedenken dat het wel veel t.v. is. Ach we moeten wat doen als we 's avonds op onze slapende schatjes moeten passen behalve kokken
Hihi, het zijn gelukkig allemaal topics die ik niet hoef te openen. Niet dat ik nooit TV kijk,maar het valt me wel op dat ik nooit mee kan praten ove boeren die vrouwen zoeken en mollen e.d. Geen idee waar het over gaat.
Ik stoor me er verder ook niet aan,maar opvallend is het zeker wel.
Ik vind het niet vreemd dat hier veel verschillende tv-programma’s besproken worden.
Iedereen houdt weer van iets anders en de kans is best aannemelijk dat je op KOK gesprekspartners over een programma zult vinden.
Huppa, naar de spelletjeshoek…
Het is winter, koud, iedereen is ziek en wat ga je dan doen juist tv kijken.
Maar een apart hoekje voor tv programma’s en films zou misschien helemaal niet verkeerd zijn.
Ik weet ook al voor welk toppic die in de plaats kan komen, mocht er geen ruimte zijn
@Madre wrote:
Huppa, naar de spelletjeshoek…
Waarom?
Dan past het nog beter in het mediahoekje, wat positievere berichten in dat toppic zal niet eens heel erg zijn.
De meeste TV’s staan in… huiskamers :mrgreen:
Ik kan mij deze discussie nog herinneren van een poosje terug, maar heb geen tijd om te zoeken. Volgens mij lees ik nu andere meningen dan toen. Zoveel mensen zoveel wensen. :mrgreen:
Nieuw forumdeel gaat het zeer zeker niet worden. Heel misschien is verplaatsen naar het media deel wel een optie. We zullen ons eens gaan beraden.
@Gab wrote:
@ruud wrote:De meeste TV’s staan in… huiskamers :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:
Precies. Niets mis met TV topics in de huiskamer. Het gaat er toch om wat je dagelijks bezig houdt? Oke, smaken verschillen en dagelijks as he world turns, zou mij persoonlijk niet bezighouden,maar het is toch echt een huiskamertopic.