Mijn krant ligt ook de huiskamer maar het bespreken van het nieuws gebeurt in de mediacorner.
@~Melanie~ wrote:
@Mutsie86 wrote:Je hebt idd gelijk,
maar als hier iets anders word geplaatst, word het 8 van de 10 keer verplaatst. Ja dan blijven dit soort topics over :mrgreen:
Haha, alleen topics die verkeerd geplaatst worden worden verplaatst :mrgreen:
Ja dat is dan wel zo, maar er zijn ook zoveel categorieen. Sinds de keukentafel er is staat hier ook minder in. Logisch hoor, is ook geen aanval ofzo naar jullie toe

Ik vind dat tv-topics in principe best in de huiskamer thuis horen.
Alleen het viel het me op dat het er de laatste weken ineens zoveel zijn.
Volgens mij was dat een paar maanden geleden nog niet zo, of ligt dat aan mij?
Als dan op een gegeven moment meer dan de helft van de onderwerpen te maken heeft met een tv-serie, dan begint het een beetje storend te worden, en is het misschien wel tijd voor een andere oplossing…?
Zo is toch ooit ook (na een hele lange discussie) de keukentafel ontstaan, omdat alle vakantie- en eetvragen de hele huiskamer in beslag namen?
Hopelijk wordt er nu hiervoor ook iets moois bedacht… (en ik ben zelf groot voorstander van een extra forumdeel, jammer dat dat bij voorbaat al wordt afgewezen).
Het is al wel langer zo. Vooral als overal weer een nieuw seizoen van word uitgezonden. Na de grote vakantie beginnen de meeste series weer opnieuw. Dan vliegen dat soort topics als paddestoelen uit de grond.
Ik stoor me er niet aan, laat de mensen toch lekker praten over iets wat op tv komt, is of is geweest.
Het staat toch juist in de huiskamer?
:mrgreen:
Zodra de lente aanbreekt en de seizoenen langzamerhand aflopen verdwijnen die topics vanzelf wel… ( sorry puntjes )
Je kan gewoon echt merken dat het winter is geweest met veel leuks op tv :mrgreen:
Mejis, de oplossing is er al TV = Media.
Alleen voeren wij als beheer (nu nog) de stelling dat TV in de huiskamer hoort. Mocht dit standpunt veranderen dan zal het naar media gaan.
@Mejis wrote:
Ik vind dat tv-topics in principe best in de huiskamer thuis horen.
Alleen het viel het me op dat het er de laatste weken ineens zoveel zijn.
Volgens mij was dat een paar maanden geleden nog niet zo, of ligt dat aan mij?
Als dan op een gegeven moment meer dan de helft van de onderwerpen te maken heeft met een tv-serie, dan begint het een beetje storend te worden, en is het misschien wel tijd voor een andere oplossing…?
Zo is toch ooit ook (na een hele lange discussie) de keukentafel ontstaan, omdat alle vakantie- en eetvragen de hele huiskamer in beslag namen?
Hopelijk wordt er nu hiervoor ook iets moois bedacht… (en ik ben zelf groot voorstander van een extra forumdeel, jammer dat dat bij voorbaat al wordt afgewezen).
Als we het anders gaan doen dan is het mediahoekje gevoelsmatig de meest logische plek, tv is namelijk ook media.
Ik denk dat er niet genoeg tv topics zijn voor een eigen forumdeel en bovendien gaan we over op nieuwe forumsoftware dus dat er nu resoluut ‘nee’ gezegd word heeft daar iets mee te maken

Je hebt gelijk dat deze topics in principe beter in de huiskamer passen maar we hebben het niet meer over een paar series, het worden er steeds meer en meer.
Ik persoonlijk erger me dus niet aan de topics maar aan de hoeveelheid er van (dit zeg ik met de ‘Melpet’ en niet de ‘modiepet’ op)
@ruud wrote:
Mejis, de oplossing is er al TV = Media.
Alleen voeren wij als beheer (nu nog) de stelling dat TV in de huiskamer hoort. Mocht dit standpunt veranderen dan zal het naar media gaan.![]()
proest
Er zijn ook niet genoeg topics voor het knuffel gedeelte :mrgreen:
Dus als je het zo stelt…maar het maakt mij niet uit waar het staat, ik houd niet van tv kijken :oops:
Yes, we hebben weer een zeer inhoudelijk discussietopic (in de huiskamer :mrgreen: ).
Straks gaan we alles onderverdelen, wat mij betreft is het al genoeg onderverdeeld. En idd, ik denk dat het ook de komende maanden bij mooi weer afneemt.
@bianca81 wrote:
Ja idd zo noemde ik laatst al een nieuw hoofdtopic met als naam de tv kantine :mrgreen:
Met al die programma’s en afkortingen er van :thumbup:
Die is wel echt heel leuk!!!