Bij mij is er ook eentje gebleven, hij is heel klein en heb er tot nu toe geen last van. Met de menstruatie word ie ook niet groter of pijnlijker. Ik smeer nu alleen niet meer met Curanol, want ik heb ook het idee dat ie niet helemaal verdwijnt.
Dank voor je antwoord. Curanol hielp hier een beetje en erg goed toen ik er ook de tabletjes bij gebruikte.
Nu moet ik er ook bij zeggen dat de menstruaties hier met de maaand heftiger worden. Mijn hele onderkant doet ook pijn nu, branderig, geirriteerd en voelt zwaar. En die aambei, die lijkt nu groter en is weer pijnlijker, terwijl die sinds de bevalling altijd rustig en klein is geweest. Ik had daar eerder nog niets over gehoord of gelezen, dus dacht laat ik het hier maar eens vragen, wie weet hebben anderen dit ook.
@kikker is kikker wrote:
@Jiska wrote:Kuurtje Curanal halen :thumbup: moet je wel de zalf en de pillen ( :sick: zijn wel een beetje vies…) gebruiken, werkt echt!
:shifty: ik had zelf ook 1 zo’n vriendje over gehouden aan de bevalling van de oudste. Rond de 40wkn zwangerschap van de jongste kwam er opeens een heel leger tevoorschijn :shock: huisarts raadde aan de bevalling gewoon af te wachten, zelfs al zou ik er iets tegen halen zouden ze zich tijdens/na de bevalling toch wel weer laten zien :roll:
:silenced: en inderdaad… 't is waarschijnlijk niet wat je wilt lezen, maar de kraamhulp wilde niet eens rectaal temperatuur opmeten :oops:
Maar poosje dat kuurtje gebruikt en weg waren ze :dance:
Mag dat tijdens de zwangerschap gebruikt worden?
De zalf mag wel zowiezo geberuikt worden, pillen weet ik niet.
@Duimelijntje wrote:
@kikker is kikker wrote:@Jiska wrote:Kuurtje Curanal halen :thumbup: moet je wel de zalf en de pillen ( :sick: zijn wel een beetje vies…) gebruiken, werkt echt!
:shifty: ik had zelf ook 1 zo’n vriendje over gehouden aan de bevalling van de oudste. Rond de 40wkn zwangerschap van de jongste kwam er opeens een heel leger tevoorschijn :shock: huisarts raadde aan de bevalling gewoon af te wachten, zelfs al zou ik er iets tegen halen zouden ze zich tijdens/na de bevalling toch wel weer laten zien :roll:
:silenced: en inderdaad… 't is waarschijnlijk niet wat je wilt lezen, maar de kraamhulp wilde niet eens rectaal temperatuur opmeten :oops:
Heb het even opgezocht. Pillen mogen tijdens de zwangerschap worden gebruikt.
@aapie wrote:
@Duimelijntje wrote:@kikker is kikker wrote:@Jiska wrote:Kuurtje Curanal halen :thumbup: moet je wel de zalf en de pillen ( :sick: zijn wel een beetje vies…) gebruiken, werkt echt!
Heb het even opgezocht. Pillen mogen tijdens de zwangerschap worden gebruikt.
Heilig middel, pilletjes icm zalf was na een jr klieren met andere middeltjes eindelijk van de ellende af. Bij nr 2 had ik ook heel veel angst er voor maar ben weg. Simpelweg omdat het persen veel sneller ging. Neusspray koelt idd even (want als je wanhopig bent probeer je alles) maar heeft geen langertermijn effect.
Een kennis van me heeft ze laten weghalen bij de chirurg, toen curanol e.d. niet meer hielp. Die ‘schieten’ er elastiekjes omheen, dan komt er geen bloed meer in en dan verdwijnen ze. Dat moest dan wel een keer of 6 gebeuren.
Dat heet: barron banding
Ook flink trainen van de bekkenbodemspieren kan helpen.
Dat ze erger zijn tijdens de ongi. komt vaak voor inderdaad.
Ik mag nu ook gezellig even aansluiten. Heb nu ook zo’n stom vriendje op bezoek. Erg irritant. Heb al gel gehaald vandaag. Als dat niet werkt dan maar aan de pilletjes en zalf. Zelfs lopen doet zeer.
3e wonder balen dat je ze ook hebt. ik hoop voor je dat de gel helpt of anders in ieder geval wat verzacht.
Het is nu nog niet aangenaam moet ik zeggen. Voor ik naar bed ga maar weer wat gel gebruiken en een spray. En dan hoop ik dat ze snel minder worden.
Balen dat het nog niet minder word.
Wat bij goed en snel hielp was Curanol tabletjes en zalf tegelijk.
Ik wacht nog even af en anders maar via internet bestellen. Hier bij de da zag ik ze niet liggen…Baal er wel van. Gel inbrengen en eventueel terug duwen vind ik erg pijnlijk. Waarom kunnen ze zoiets niet afschaffen…
Inderdaad Curanal!! Er bestaan naast pilletjes en zalf ook zetpillen. Het werkt allemaal ontzettend goed!!