Het jaarlijkse pietenraden van het sinterklaasjournaal

Ik heb het even teruggekeken en geloof idd ook dat het Jochem Myjer is!

Wie is nu die vrouwelijke piet bij de paarden?

:mrgreen: Dan zal die Piet vast een grotere rol gaan spelen, ze laten Jochem vast niet opdraven voor zo’n kort momentje :wink:

Geen idee wie paardenpiet is, komt me ook echt niet bekend voor.

Heb het gevonden. Ze heet Anne Rats.

Heb er alleen nog nooit van gehoord :think:

Jochem Myjer doet ook mee inderdaad. Hij speelt Pietje Paniek.

Geen idee hoe groot zijn rol is of zal worden.

Pietje Paniek, goede naam voor hem :lol:

Speelde die meisjespiet niet “Otje” van Annie mg Schmidt? in de gelijknamige serie?

Dit meisje dus (inmiddels wat ouder)

Mag deze vraag ook hier gesteld worden…wie is Sint?

Bram van der Vlugt

whoehaa, jochem meyer als pietje paniek :lol: :lol:

I love het sinterklaasjournaal :inlove: :inlove: (en de kinderen in mijn klas leven zo mee met de zielepiet :inlove: )

@Judith75 wrote:

Jochem Myjer doet ook mee inderdaad. Hij speelt Pietje Paniek.

Geen idee hoe groot zijn rol is of zal worden.

had hyperpiet ook niet gek gevonden voor hem :angel:

Bram? Doet hij het nog steeds? Ik dacht dat sinds afgelopen jaar iemand anders Sint was…weljaaaaaaaaaaa…heb ik het even mis zeg…!

@Matsjo wrote:

Speelde die meisjespiet niet “Otje” van Annie mg Schmidt? in de gelijknamige serie?

Jeetje, je hebt gelijk! (Even op wikipedia gekeken). Ze kwam me al zo bekend voor!

En ja, Bram de enige echte :inlove: Hij is al 23 jaar Sinterklaas! Vanaf 1986 al! Toen was ik 11 :shock: Ik “ken” dus ook gewoon geen ander dan hij.

@Fleur wrote:

@Matsjo wrote:

Jeetje, je hebt gelijk! (Even op wikipedia gekeken). Ze kwam me al zo bekend voor!

En ja, Bram de enige echte :inlove: Hij is al 23 jaar Sinterklaas! Vanaf 1986 al! Toen was ik 11 :shock: Ik “ken” dus ook gewoon geen ander dan hij.

Anne Hendrika Josephina Rats (Amstelveen, 18 september 1987) is een Nederlands actrice. Zij werd vooral bekend als Otje in de gelijknamige kinderserie. In 1998 behaalde zij een derde prijs op het Vara Kindersongfestival. Verder speelt zij Paardenpiet in het Sinterklaasjournaal.

Sinds 2005 studeert zij aan de Theaterschool van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten.

Ze is de dochter van Fons Rats en Janneke Rats-Lucardie.

Zo dan, dat heb je goed gezien. :o Dat had ik er niet uit gehaald.

In 86 was ik ook 11 hahaha, zelfde bouwjaar Fleur :mrgreen:

Ik ken ook geen andere Snt als Bram

Jaaa Jochem heb ik ook gezien, Rob heb ik gezien, Kasper en Marc Marie(veruit mijn favo! Lag vlák gisteren met zijn ge’sorry’ hihi…

Hihi ik ook. Sorry, ja maar sorry, ja sorry hoor, maaar maar, ja sorryy :mrgreen:

Volgens mij zit Jari (weet zijn echte naam niet) uit Gooische Vrouwen er ook in.

Weet alleen niet welke Piet hij is.

Behalve Jochem Mijer, Marc-Marie en de meisjes Piet had ik ze inderdaad ook al geraden.

Zo’n jaar of 8 geleden was Ludo (gtst) ook een Piet, haha!

@Judith75 wrote:

Hihi ik ook. Sorry, ja maar sorry, ja sorry hoor, maaar maar, ja sorryy :mrgreen:

Ja nee, je hebt gelijk ook, sorry… Nee, heus, Sorry… Echt… sorry… Nee, ik hou er over op, sorry…

Een uit de oude doos…

Heb het even opgezocht op Wikipedia, en Jari uit GV, heet Alex Klaassen en staat er niet bij.

Misschien dat het dan Marc-Marie is…

En Ludo doet het al 12 jaar niet meer, ik met mijn 8, haha…

:inlove: blijft leuk

en Jochem :inlove: