Nu het sinterklaasjournaal al weer een paar dagen van start is gegaan, kan het jaarlijkse grote raadspel weer beginnen 8)
Wie herkent de pieten??
(volgens mij moeten we het dit jaar helaas zonder de sorrypiet doen )
Ja, leuk is dat he :mrgreen: Wij zitten ook altijd te gokken. Zullen we een lijstje maken??
Jaaah, wie is Zielepiet???
weet iemand dat?
Kunnen we ze ergens zien? op de site staan we foto’s, maar die herkent iedereen wel neem ik aan?
Kasper van Kooten?
Ik heb ff gegoogeld en vond dit:
Ouders, nu uw kind (onder de 8 jaar) achter de pc vandaan halen voor dit nieuws….ja, kan die? Ik ben vorige week ook officieel aangenomen voor de rol van ‘Zielepiet’ (zie je wel, toch weer zielig) voor het Sinterklaas Journaal dat snel weer zal beginnen!
Kasper van Kooten dus! :thumbup:
Ah, dus toch! Ik dacht het gisteren al, maar begon vanmorgen te twijfelen.
kasper van kooten…
Oh ja, mijn zoon vind Zielepiet echt zielig.
Jammer he mama, dat hij zijn mama zo mist.
“Ik mis jou ook als ik ga logeren” Ja en toen smolt ik:inlove:
Indy had ook écht medelijden met hem :inlove:
Leuk altijd he, dat Pieten raden
Yep, Kasper van Kooten. Hijs leuk :inlove:
Hier is al speciaal voor zielepiet een tekening gemaakt met een snoepje erbij want hij is toch wel echt heeeeeel zielig hahahaha
Geweldig deze tijd weer, die snoetjes en ze zitten er echt helemaal in, ik hoop dat het nog even duurt voor de oudste niet meer gelooft (zit nu in groep 4 en in huidige groep 5 gelooft het grootste gedeelte van de kids ook nog )
Vera begon mee te huilen met zielepiet :inlove:
Ik ga ook mee raden, helemaal super want ik herken ze wel, kan ze alleen even niet benoemen :roll: echt een :wall: moment iedere keer.
moet nog oppassen dat ik neit te veel op ga in dit raadspel, dat ik niet waar de kids bij zijn roep: Hub,… wie speelt … piet? :shifty: :oops: :silenced: ) :mrgreen:
Noud zijn juf speelde er helemaal leuk op in; ze gaan in de klas een heel gezellig bed maken voor de zielepiet :inlove:
Ik vroeg me ook al af wie dat was.
De hoofdpiet is Erik van Muiswinkel in ieder geval.
Veel verder dan die jullie nu noemen was ik zelf nog niet gekomen.
@Judith75 wrote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas
Je kunt het dus gewoon op wikipedia terugvinden.
Nouw zeg… Zo is het ook niet leuk meer :doh: :naughty: :x :silenced: :shifty: :mrgreen:
Ik kijk nog even niet op wikipedia maar ik meen Bob Rosko te ontdekken. En die man die volgens mij al jaren mee doet - met soort van sterke lijnen in zijn gezicht, denk dat ie vijftig is ofzo maar geen idee wie het is.
Verder nog niet veel ontdekt.
Wie vertelt me waar ik ‘huispiet’ van kan kennen? Ik pieker me echt suf, 't is zo’n bekende stem.