Het jaarlijkse pietenraden van het sinterklaasjournaal

@Tamma wrote:

Wie vertelt me waar ik ‘huispiet’ van kan kennen? Ik pieker me echt suf, 't is zo’n bekende stem.

Is dat niet die vent uit Mijn dochter en ik?

Klopt :mrgreen:

Foto?? Naam?? Ik weet namelijk niet wie de huispiet is en mijn dochter en ik - vaag ergens een belletje.

@Judith75 wrote:

Ik vroeg me ook al af wie dat was.

De hoofdpiet is Erik van Muiswinkel in ieder geval.

Piet Römer toch? :wink: :mrgreen:

Maarten Wansink! Hij heeft van alles gedaan, toch ken ik hem vooral als Dirk uit Mijn dochter en ik (met Edwin de Vries).

ik heb steeds het idee dat ik mark marie denk te horen :think:

Klopt volgens mij ook hoor!

Volgens mij is Marc Marie de Sorrypiet :wink:

Enne Peter Lusse is de balonnenpiet.

vanavond in het sinterklaas journaal was het de piet die op het dek kwam bij sinterklaas en zielepiet verbeelde het me van der week al maar dacht inderdaad dat het de stem van mark marie is vondt het wel grappig klinken :wink:

@D. wrote:

@Tamma wrote:
Wie vertelt me waar ik ‘huispiet’ van kan kennen? Ik pieker me echt suf, 't is zo’n bekende stem.

Is dat niet die vent uit Mijn dochter en ik?

|Jaaaaa…dank je! :-*

piet römer , de oude he,…was piet toen ik klein was, hij was DE hoofdpiet…ik geloof tot vroeg in de jaren tachtig :slight_smile:

Ik dacht Gordon te herkennen in een Piet :think:

Als mijn zoon van negen me iets ingewikkelds vraagt, verwijs ik altijd naar wikipedia. Ik zie nou dat er een hele Sinterklaassite daar is…

Ik zat vandaag een DVD van Pietje Bell te kijken, daar kwam Sinterklaas in voor en stond keurig op de aftiteling, met dank aan, ipv de rolnaam en acteursnaam.

Ik zoek ook altijd alles op wikipedia. Maar als je raden leuker vindt, dan zou ik gewoon de link niet aanklikken :wink:

@Dodde wrote:

Ik zat vandaag een DVD van Pietje Bell te kijken, daar kwam Sinterklaas in voor en stond keurig op de aftiteling, met dank aan, ipv de rolnaam en acteursnaam.

Mijn moeder zei vroeger altijd dat de Sinten die je kunt zien, allemaal hulpsinterklazen zijn, de ECHTE Sinterklaas kun je niet zien :wink: , maar ja hij kan al dit werk niet in z’n eentje af, dus heeft ie ook menselijke hulpsinten ingehuurd :wink: :lol:

(vond het op mijn 4e of 5e namelijk erg raar dat Sinterklaas dezelfde schoenen als mijn buurman had :roll: :shifty: )

PS. Te snel gelezen, ik dacht juist dat ze het verkeerd hadden gedaan :shifty:

@Fleur wrote:

Ja dat wilde ik nu weleens weten.

Ik had ook ergens een keer het idee Peter Lusse waar te nemen. Mark Marie heb ik dit jaar nog niet gehoord.

Gordon :think:

mak marie doet zeker mee als de sorry piet en is ook duidelijk in beeld beneden in de boot bij het uitpakken van de vieze kadootjes

Marc-Marie Huijbrechts was vandaag van de partij en ook Rob Kamphues heb ik gezien.

Ik meende even Jochem Myjer te herkennen in één van die Pieten die het boek meenamen :think:

He Son :mrgreen:

Ik ook!