ehm, misschien een beetje spuit 11 of heb ik de tweedehandswinkel over het hoofd gezien als tip.
Ik heb er laatst voor 1 euro (!) een tuinbroek met shirt gekocht. en daar hadden ze hele leuke jongenskleding.
succes!
Niene
Bij ons in de stad is er een winkeltje met hele leuke (tweedehands) kleding. Je kan er zelf kleding inbregen, het wordt daar verkocht en de helft van de opbrengst is dan voor jou, andere helft voor de verkoper.
Erg leuke kleding en ook veel merkkleding voor een klein prijsje…
Bij ons in de stad is er een winkeltje met hele leuke (tweedehands) kleding. Je kan er zelf kleding inbrengen, het wordt daar verkocht en de helft van de opbrengst is dan voor jou, andere helft voor de verkoper.
Erg leuke kleding en ook veel merkkleding voor een klein prijsje....
Leuk initiatief vind ik dat!
hebben wij ook :thumbup: en dan niet alleen kleding ook andere kinder/baby dingen...
Online shoppen bij H&M wil ook nog wel een lucratief zijn. Ze hebben heel vaak aanbiedingen zoals joggingbroekjes voor 4.90
Je betaalt natuurlijk wel bezirgkosten maar als je een paar goede aanbiedingen erbij hebt zitten, heb je dat er ook weer uit.
Laatst kreeg je 10,- korting op de gehele broekencollectie voor kinderen. je moest wel minimaal 3 broeken kopen maar ik heb 2 jogiingbroekjes en een spijkerbroek besteld wat me uiteindelijk maar 15,- heeft gekost