Fijn hè? Ik genoooooot van alle opmerkingen destijds: “Joh, ben jij zo afgevallen???” HeerlijK! En ik hoop dat jij er net zo van genieten kunt! Knap maar vlot weer op!
Nou, dat past precies bij je :thumbup: . Ik kan me indenken dat je er erg gelukkig mee bent. Op een vlot herstel
wat heerlijk dat het zo goed gaat!
Er zal letterlijk een last van je afgevallen zijn :mrgreen:
Mooi geworden Anne-Marie :thumbup: en wat fijn dat het allemaal goed is verlopen :dance: , ik hoop dat je een spoedig herstel hebt!
:-*
:shock: wauw wat een verschil zeg :thumbup: Super dat het zo goed is verlopen en je bent gewoon slank :mrgreen:
Wow! Je ziet er top uit! :dance:
En wat heerlijk dat je je zo goed voelt!!!
Pffwwww, welke flubberbuik? :snooty:
Maar ziet er goed uit Anne-Marie!
Het verbaasd me eigenlijk dat je zo snel alweer aangekleed bent enzo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet hoe het herstel verloopt hoor, maar ik had gedacht dat je wel even een paar daagjes plat zou moeten ofzo.
Lijkt me echt heerlijk om te zien hoe het geworden is, en om je zo ‘bevrijd’ te voelen, als je er al zo lang mee bezig bent.
Echt toppie! :thumbup:
Succes nog met het verdere herstel.
:thumbup: … en inderdaad welke flubberbuik? Ik zie hem niet. Je ziet er prachtig slank uit meid.
@Anne-marie wrote:
Een paar vriendinnetjes belden me vandaag op, die waren allemaal verbaasd dat ik zelf aan de telefoon was.
Ik had dat ook niet verwacht eerlijk gezegd, maar ik vind het tot nu toe echt meevallen.
Het zal zeker per persoon verschillen hoe je op een narcose reageert, blijkbaar ben ik een van de gelukkigen die er geen last van heeft![]()
En daarbij ben je gewoon een ontzettende bikkel !
Je lichaam is nu veel meer in verhouding . Staat je echt :thumbup:
Ik bel je snel ! :-*
waaauw wat mooi!!!
YESSSSSSSSSSs fantastisch , je ziet er geweldig uit, wat een opluchting he??
ziet er errug goed uit hoor meid
trots als een pauw denk ik straks na je herstel lekker shoppen voor nieuwe kleding niks mt xxl meer voor jou hoor
ennuh die flubber buik waar issie dan ik zie m niet hoor!!!
sterkte met je herstel!
gr loessiei
wauw wat een verschil!!
Goed zeg!! :dance: :thumbup:
Er is echt maar 1 woord voor WAUW!
(ik zou bijna zeggen lekker lijf ;))
Jee, ben ik even iets minder hier en mis ik enorm veel… :?
Wat een prachtig resultaat Anne-marie! :thumbup:
Wat fijn dat alles zo voorspoedig verloopt. Je herstelt inderdaad enorm snel zeg! Wauw!
Wat zul je nu blij en opgelucht zijn! :dance: :-*
Nog een maar nu met bh…
Foto’s zonder bh heb ik ook gemaakt natuurlijk, maar die ga ik hier niet plaatsen…
Als er mensen zijn die ze graag willen zien dan kan ik wel een link geven naar een album waar ze te zien zijn (via PB)
Mooi. Echt mooi.
Wow Anne-Marie ze zijn echt prachtig qua formaat joh!
Vind het zo goed dat je de stap hebt durven zetten joh!
Zit hier ook met een flinke E-cup, maar durf nog niet zo goed zeg maar.
Ziet er goed uit zeg!
Ziet er zeker goed uit :dance: