Het is achter de rug> BVK (foto op pag. 3, 7 en 10)

wow netjes hoor.

vindt de maat ook erg mooi staan past gewoon precies nu

Wauw meis…echt geweldig zie je eruit…je lijkt zo’n stuk slanker nu…echt super hoor…

Nu maar hopen dat de pijn snel wegtrekt en alles goed geneest…en dan shoppen maar!!!

Wow Annemarie wat een verschil!

Top hoor, je ziet echt het resultaat, maar het belangrijkste is dat jij er blij mee bent!

Groetjes,

Esther

Wow, dat is zeker een verschil!

Veel plezier met het shoppen!

nice boobs :lol:

Ziet er goed uit…

En idd veel plezier met shoppen van nieuwe lingerie en bikinie

Zooooooooooo ziet er goed uit zeg.

:thumbup:

Idd het oogt idd slanker

ziet er super netjes uit!!

Dunnetje wordt je!!!

Wooow Anne-marie dat ziet er prachtig uit zeg!

Wat ben je slank! Hoe voel je jezelf vandaag?

Zow ziet er echt goed uit :thumbup:

Wow Anne-Marie wat een verandering :shock:

Helemaal geweldig ziet het eruit.

Hoe is het met de napijn???

:-* Gismo

Wauw, wat ziet dat er mooi uit! Fijn dat alles goed gegaan is!

ziet er goed uit :thumbup: je oogt idd een stuk slanker(mooi meegenomen toch)

hoe gaat het met de napijn?

WOW :shock: :thumbup: Wat goed joh! Wat zul jij je heerlijk voelen (ondanks de napijn van de operatie :hug: ). En je ziet er erg goed uit hoor :thumbup: :thumbup:

:thumbup: Ziet er goed uit! Joh, jij gaat straks helemaal los tijdens de uitverkoop, die bh’s daar kun je nu ook kopen :thumbup: !

Denk je wel om jezelf, niet aolleen vanwege je wonden, maar ook de narcose? Het is altijd ozo verleidelijk om te snel alles weer te doen, weliswaar niet met tillen etc., maar ook met "gewoon"functioneren. Ik heb zeker een week last van de narcose gehad. Top dat het zo goed met je gaat! Maar je hebt geen drains zie ik? Dat is top! Ik had ze wel, 4 dagen. Geen last van tot ze er uit moesten…Top dat dat blijkbaar niet meer nodig is!

@Kimmie1976 wrote:

WOW :shock: :thumbup: Wat goed joh! Wat zul jij je heerlijk voelen (ondanks de napijn van de operatie :hug: ). En je ziet er erg goed uit hoor :thumbup: :thumbup:

Ff off topic, maar wauw wat een mooie qoute heb jij onder je berixhten staan, zo is het maar net!

Zie dat de quote niet mee gequote wordt… :think: , ik bedoel je onderschrift voor alle duidelijkheid.

Een paar vriendinnetjes belden me vandaag op, die waren allemaal verbaasd dat ik zelf aan de telefoon was.

Ik had dat ook niet verwacht eerlijk gezegd, maar ik vind het tot nu toe echt meevallen.

Het zal zeker per persoon verschillen hoe je op een narcose reageert, blijkbaar ben ik een van de gelukkigen die er geen last van heeft :wink:

Wauwie!

Mooie hoor :thumbup:

Annemarie, super zeg, ziet er erg mooi uit!

Ziet er super uit Anne-Marie!! :thumbup: :dance:

Heb je nog veel last van pijn? (Spierpijn enzo?) Of kun je al wel weer veel?

:hug:

WOW! Lekker wijf :drool: :mrgreen: