Veel succes morgen! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Heel veel succes morgen! :thumbup:
Hee meis, heel veel succes morgen, op naar je nieuwe tiet’n :thumbup:
Spannend voor je!
:thumbup: succes morgen!
Wow meis, het gaat dan eindelijk echt gebeuren :thumbup: :dance: Heel veel sterkte en succes morgen, zal aan je denken :-* En heel veel plezier vast met alles wat je straks zonder pijn en in de weg zittende boobs kunt gaan doen :dance:
Wel een erg mooie beha trouwens
Ook een nogal dure van Prima Donna, maarja met deze boobs kan je alleen bij speciaalzaken kopen
Maar straks kan ik ook gewoon bij Hema of Hunkemuller kopen
heeeeeel veel succes morgen!!
Sterkte!
Anne-Marie heel veel sterkte en succes morgen, ik zal aan je denken!
:-*
Ja, dat zie je er ook wel aan af En heerlijk idee he dat je straks gewoon een winkel binnen kunt lopen en voor een leuk prijsje kunt kopen wat je leuk vindt :thumbup: Ik heb het aankomende zondag precies 9 jaar geleden omgekeerd gedaan
maar had toen ook dat euforische gevoel :dance:
Nou hou je taai en alles komt goed, sterkte morgen en maak je niet te zenuwachtig want het valt reuze mee, je hoeft geen pijn te hebben tegenwoordig.
TOITOI
Veel succes en sterkte voor morgen en de komende tijd!
hoi hoi
Heel veel succes gewenst vandaag!
Heel veel succes vandaag, op naar een mooi resultaat.
Zie dit topic nu pas… :oops:
(vertoef ik dan nog te weinig op kok??? :think: )
Ik herinner me nog een “oud” topic, waarin je het overwoog. Maar dan was je zwanger en moest het uiteraard uitgesteld worden. (dat was toch jij hé).
In ieder geval: veeeeeeeeeeeeeeel succes !
meis wat zul je achteraf blij zijn met deze beslissing !
ik heb verkleining gehad in 2003. Eén van de beste beslissingen ooit !
spoedig herstel !
xxx
Gerda
Ik heb inderdaad even meegeschreven op het borstenforum, maar heb eigenlijk de meeste info uit het lezen daar gehaald. Dat was in de periode januari/februari/maart, toen ben ik zelf geopereerd (begin februari).
Je bent nu al in het ziekenhuis, succes!!!
anne-marie heel veel succes vandaag.
vindt het een hele dappere beslissing, ben er zelf ook al jaren over ana het twijfelen :?
Anne-Marie heel veel succes vandaag!
Wat zal dat een verlichting geven straks joh!
En inderdaad lekker kunnen shoppen voor wat minder dure bh’s en vooral de bh’s die je echt leuk vind is toch wel een hele prettige bijkomstigheid.
Toi toi toi meid!
:-* Gismo
Heel veel succes vandaag en de komende periode met het herstel! :-*
succes vandaag!
Heel veel succes vandaag!! :thumbup: