Spannend hoor! Veel succes alvast! :thumbup:
heel veel succes
Een goede beslissing denk ik. Ik kan me voorstellen dat een op een paar punten bezwaar hebt maar uiteindelijk zul je met het resultaat erg gelukkig zijn. Je voelt je lekkerder in je lijf, kunt weer je oude kleren aan, kunt weer makkelijker tillen, sporten, ravotten enz…
Heel veel succes ! :thumbup:
Heel veel succes. :thumbup:
Morgen om 08.45 onder het mes :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Moet er al om 07.45 zijn, het is ongeveer een klein uur rijden, dus we moeten er om 06.00 al uit…
Anyway, de kids zijn nu bij opa en oma uit logeren, straks nog effe alles bij elkaar rapen, en dan ben ik er klaar voor.
Zo nog even een “voor” foto maken :mrgreen: :mrgreen: En later ook en “na” (om te showen ook met BH aan
)
Heel veel succes meid!!!
Heeeeeel veel sterkte meis!!
Nog even en je gaat ze heerlijk in je nieuwe bikine mee showen bij de Langspier he?
Tuurlijk, alleen even regelen dat ze mijn buik ook even “leeghalen” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar Nanny, gaan we zeker weten een keer doen met lekker weer!!!
Heel veel succes!!! :thumbup: :thumbdown:
Er zal een last van je schouders vallen :mrgreen:
Ik hoop dat je er heel tevreden mee zult zijn en weinig napijn zult hebben!
Owwww is het al zover? :o :o :o
Weet nog dat je toen zwanger bleek te zijn…
Heel heel veel succes…
Hey Anne-Marie,
Ik vind je heel dapper dat je dit durft en ik wil je morgen heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat je heel weinig napijn zult hebben en dat je snel herstelt :-*
Succes morgen!
Meis heel veel succes!!!
Heel veel succes
Heeel erg veel succes!
Als je vragen hebt na de tijd, mag je me pb’en!
Heb op mn 18e ook verkleining gehad!
Hou je wel goed aan de ‘regels’ he! Veeeel rusten en geen zware dingen tillen :naughty: dat is echt funest voor de wonden straks!
Succes meis! En ik weet zeker dat je straks super blij bent dat je deze stap genomen hebt!
(Ik ben tot op de dag van vandaag nog altijd super en superblij dat ik mijn boobs toen heb laten verkleinen)
Zal aan je denken morgen! :-*
Oh, en schrik niet van je boobs na de operatie… ik dacht, wat zijn ze geel van de jodium :oops: wist ik veel, maar is echt geel van het bont en blauw :oops: :shock: trekt overigens snel weg :thumbup:
Spannend…
Veel succes!!
Heel veel succes morgen
Heel veel succes! Ik heb het begin dit jaar laten doen en ben er nog iedere dag blij mee!
Eén tip: zorg dat je je armen echt zo min mogelijk gebruikt/belast en doe niet als mij: denken dat je dat kleine stukje naar de telefoon wel redt door je arm uit te strekken, pats! Bloeding, zwelling…
Je zal zo opgelucht zijn! Pijn kan reuze meevallen, de verlichting in je schouders en rug voel je gelijk!! En daar doe je het mede voor hé
En als je het de aankomende weken moeilijk krijgt doordat je erg weinig kan doen: denk aan al die leuke bloesjes, shirtjes, bh’s! die je straks kan kopen in een flinke maat kleiner 8)
Succes!
Oh en verwacht niet dat ze gelijk mooi rond zullen zijn, maar dat zal je waarschijnlijk niet uitmaken Ondanks de littekens en het afgeplatte gedeelte aan de onderkant (wat wegtrekt hoor) zal je ze supermooi vinden! Dan begrijp je precies waarom alle vrouwen (nou ja, bijna alle) op het borstenforum hun nieuwe borsten mooi vinden :mrgreen:
Zo stond ik zelf dus ook de dag dat ik mijn bed uit mocht voor de spiegel: wat zijn ze mooi!!! En die verpleegkundige maar lachen, haha! Ik kwam hyper de badkamer uit: ze zijn klein!! Niet klein, maar toch klein! Mooi!! :lol: Nou ja, je zal het allemaal zelf ondervinden. En maak je niet druk om de pijn, als jij rustig aan doet dan valt het reuze mee.
Heb net effe een paar fotootjes genomen, wel met bh aan :mrgreen: :mrgreen:
Bye bye maat 80G/H
Manie, schreef jij ook op het borstenforum???