Het "Ik erger mij echt aan sommige dingen zoals" -

@ matsjo… nou inderdaad!!!

ik erger me aan het feit dat vriendlief om half 7 al z’n eerste 6pack op had en nu aan blikje nummer 14 begint (eigenlijk dus nr 17 aangezien hij op de club ook al 2 op heeft. Heb 3 6packs voor hem gehaald voor het hele weekend. maar aangezien zijn vader zondag komt om voor de wedstrijd in te drinken heeft i een kratje moeten kopen voor zondag (yeah right… met de vraag erbij of hij morgen er nog 1 kan halen omdat ze denken dat het wel erg weinig is anders) soms soms soms kan ik zo kwaadaardig worden om dit he :evil:

(oké en dan moet ik blij zijn dat i sinds 2 jaar onwijze voorderingen heeft gemaakt op het drank gebied) maar toch… 17 blikjes vanaf 4 uur…

(gaat hier trouwens om bier blikken)

Onverwachts mee eten is niet zo heel erg (ben opgevoed als je voor 4 kan koken kan het ook voor 6) maar onverwacht langs komen kan ik echt niet tegen hoor zo was hier vorrige week een oom van vriendlief… een paar uurtjes nou… geen idee wat ik tegen die man kan zeggen zie hem hooguit 6x in het jaar…

Ik erger me aan mensen die kinderen NEMEN…ik kan daar heel slecht tegen, als wordt het nog gedachtenloos gezegd.

Kinderen krijg je…

Laatst ook een collega, nou ik neem er geen kinderen meer bij, ik heb er wel genoeg aan twee. Ik zou er nooit meer dan 2 nemen blablabla…

Het zijn geen dingen!

:oops: :oops: :oops: :oops:

Debbie…wat rot dat mensen zo reageren op het feit dat jullie jochie zo lang bij jullie heeft geslapen…is toch jullie zaak?

Jullie doen wat jullie goed lijkt voor hem…

Hier hebben wij nooit voor dat probleem gestaan…slapen als roosjes…

Ik zit nu een tijdje te denken waar ik mij aan erger? maar ik erger mij eigenlijk niet zo snel…al helemaal niet meer over die kleine dingen…dat deed ik eerder wel,tot ik best met mijn gezondheid heb lopen kloten en die kleine dingen er niet meer toe deden…

Maar als ik dan toch een dingetje moet noemen is het op het moment ons zoontje…die is bijna vier en moet nodig naar school…hij gaat lopen sarren,uitdagen,plagen…echt…b ah…zo ken ik hem niet…maar volende week mag hij proefdraaien en in oktober mag hij naar school…Yes…dus nog ff volhouden…

Ik erger me aan de vraag die ik standaard krijg als ik zeg dat ik voor mijn werk een week ofzo op oefening moet: Oh en waar blijven de kinderen dan? :wall: Die dump ik een week op het kdv nou goed :? Hallo er woont ook nog een vader ergens in ons huis!! :roll:

Ik kan nl. ook niet rechtuit zeggen: "Ik wil dat jullie niet meer langs komen" Bang om iemand te kwetsen, of dat ze het nóg opvatten als: "Oh hie ris een mogelijkheid om iemand nog te bekeren"
Helaas zullen ze me ooit op een rotmoment treffen, als Chris weer eens aan paar uur het bloed onder mijn nagels vandaan haalt of zo.
En dan heb ik een probleem want dan komt waarschijnlijk al die jaren frustratie er in een keer uit en flap ik er heel wat meer uit dan een vriendelijk verzoek om weg te blijven

Dan zijn het geen goeie.....ik zou toch gewoon duidelijk zijn. Mijn broer is Jahova en zal echt niet nogmaals aanbellen bij iemand die dat niet wil. 1 a 2 keertjes een andere groep treffen kan,maar herhaaldelijk langskomen zal hij niet doen......hij respecteert ook dat wij het niet zijn....

Ik erger me aan mensen die zich te snel ergeren (en dat uiten). Ik bedoel dus niet hier..want daar is dit topic voor,maar als ik ergens 60 rij (waar je 50 mag) en iemand gaat lekker kort op je zitten en ik besluit bij het naderen van het RODE stoplicht mn gas rustig los te laten,maar eikeltmeneer achter me zit niet op te letten, dan krijg krijg je de onvermijdelijke "stomme doos" toeter, de blik in je cahteruitkijkspiegel en later de "ik ben man,kijk mij is eens boos zijn" voorbijrijactie....
Eeuuhh...meneer de behanger (denk er zelf de vleeswaren bij), JIJ moet afstand houden tasjeswasser! Woonwijk-rood stoplicht...eeuuhh.....hou je gemak man!
Jammer alleen dat ik wel eens dreigende acties heb meegemaakt van oververhitte mannen met haast die geen rekening houden met het feit dat er kids in de auto zitten.......waar hebben die die dreigende houding aan verdiend zeg???
Niemand gewond, geen schade, niets gebeurt....lighten up zeg!

@ tante soesa en ts, arme jullie, lijkt me erg vermoeiend en ik klaagde al dat mijn kleine spook pas na 21 maanden en acht dagen doorsliep. Volg lekker je eigen gevoel, het zijn jullie kinderen en mensen die het beter denken te weten moet je maar vragen of ze medisch onderlegd zijn dat ze er zoveel van af weten!

Ik erger me aan mensen die:

• me tijdens mijn derde zwangerschap vroegen of we een meisje wilden (waarop ik zei: nee, een golden retreiver)
  • me vroegen of ik het jammer vond dat ik weer een jongen kreeg
  • mij vroegen of ik daarom een pdd heb gekregen
  • mij vroegen of mijn man het niet jammer vond dat ik borstvoeding gaf en hij daardoor niet aan mijn borsten mocht zitten (waarop ik zei: als ze voor mijn man waren geweest zou er wel Heineken uit zijn gekomen)
  • mijn schoonmoeder die zei: borstvoeding, nee hoor, ben toch geen koe en vervolgens verontwaardigd was toen ik zei: je hebt toch ook nog nooit een kalf gekregen

Verder erger ik me aan mezelf omdat:
  • ik niet tegen verkeerde uitspraak of gebruik van woorden kan. Zo kan ik mijn sv verbeteren als hij zegt dat hij zich irriteert. Dan zeg ik dat hij zich ergert en dat dat irritant is :wall: :oops:
  • mijn lijf van slag is en ik dus al twee weken lang ongesteld ben op een manier die niet leuk meer is
  • ik altijd maar loop te eten/snoepen/snaaien
  • ik zo’n enorme chaoot ben af en toe en het huis er nu ook uit ziet of ik drie weken ziek ben geweest

Zo even genoeg onthullingen! :wink: