het grote Zwelg-hier-in-nostalgie-topic

yogho yogho is er nog gewoon 8)

die Lotta ja, die was ik ook vergeten! maar heb nu al een paar dagen dat deuntje in m’n hoofd, waarvan ik de tekst nog steeds niet ken :roll: :mrgreen:

Teun vanmiddag: mama, wat zing je nou toch steeds?? :wink:

@marloes vip wrote:

mijn zus heeft echt liters en liters punica gedronken. het glazuur sprong bij mij al van mijn gebit als ik alleen al de fles open draaide. Brrr. Zou het nog bestaan? De punica-oase…

en voor mij is dit dan weer jeugdsentiment…de heideroosjes die een loflied over punica zingen…

en ik had um al ergens genoemd, maar deze yogho reclame was natuurlijk ook legendarisch. en die teksten stonden dan ook op ijsstokjes.

Over reklames gesproken :mrgreen:

@marloes vip wrote:

mijn zus heeft echt liters en liters punica gedronken. het glazuur sprong bij mij al van mijn gebit als ik alleen al de fles open draaide. Brrr. Zou het nog bestaan? De punica-oase…

Bij de hoogvliet hier te koop sinds een paar maandjes, ik vindt het enkel een beetje duur dus heb het nog niet gekocht.

De oranje orginele vondt ik altijd het lekkerste.

Oooh de punica-oase…

Hier ook te koop, maar ik vind het ook te duur…

Die yogo-yogoreclame…Was ik helemaal vergeten, Hoe kom je er ook op…

Paulus de boskabouter

Tita tovenaar

Bereboot

De poppenkraam

Pipo de clown

en toen ik wat ouder was … V. Een science fiction serie

Haha, ‘V’ werd laatst herhaald op Scifi-channel, we hebben ons rot gelachen het ziet er zo knullig uit nu :mrgreen:

En een typische mop die vanochtend in me opkwam:

Wat krijg je als je medisch centrum west opblaast?

Flying docters :mrgreen:

@Mellie wrote:

Haha, ‘V’ werd laatst herhaald op Scifi-channel, we hebben ons rot gelachen het ziet er zo knullig uit nu :mrgreen:

Ja ik had het ook gezien … dat ik dat toen zo spannend vond. Maar dat vind ik met heel veel futuristische films/series … electrische deuren die wiebelend opengaan, computers die er als antiek uit zien ipv hypermodern en je ziet dat de special effects er in gemonteerd zijn. Maar toen vond ik het reuze spannend.

@juulke wrote:

@Mellie wrote:

Ja ik had het ook gezien … dat ik dat toen zo spannend vond. Maar dat vind ik met heel veel futuristische films/series … electrische deuren die wiebelend opengaan, computers die er als antiek uit zien ipv hypermodern en je ziet dat de special effects er in gemonteerd zijn. Maar toen vond ik het reuze spannend.

Ja suf he?

Wij zaten vroeger ook met afgekloven nagels te kijken hoor, zo was McGyver en the A team ook retespannend maar als je ze nu terug ziet :mrgreen:

Whahhaa! Wat een heerlijk onderwerp! Ik ben pas op pagina 7 maar ik moet even reageren:

DOMO-VLA!

oeh-oeh, aah-aah

we maken domo-vla

boe-boe, bla-bla

hopjes, vanille en chocola

aardbeien en blanke vla

heerlijk houdbare vla

moe-moe, blij-blij

er zijn nu 2 smaken yoghurt bij

perziken en aardbei (ook heerlijk houdbaar)

Domo, domo genieten maar

uit die makkelijke pakken -moehoe-

Hieperdepiep voor YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=qWo5fhkXJPg&feature=related

:mrgreen:

(of is het al langsgekomen in de pagina’s die ik nog ‘moet’? :shifty: )

Volgens mij heb ik bijna alles al 2 keer(of meer) voorbij zien komen. :mrgreen:

Maar het blijft leuk hoor. :thumbup:

@Tirsa wrote:

Volgens mij heb ik bijna alles al 2 keer(of meer) voorbij zien komen. :mrgreen:

Maar het blijft leuk hoor. :thumbup:

Oeps! :oops:

En deze dan: Snor?

(limonade waar je een … juist ja :thumbup: ‘snor’ van kreeg! Zooooow smerig!)

Frisdrank ‘Snor’

10-mrt-2008 | 1961 x gelezen

Printen | Stuur door

‘Fris met schuim erop. Dat smaakt snor!’ Met deze boodschap maakte frisdrankproducent Vrumona in 1982 reclame voor Snor in bladen als Tina en Donald Duck. Het bijzondere van deze alcoholvrije variant van Shandy was de dikke schuimkraag. Als je een slok nam, kreeg je een mooie snor. Net als pappa van zijn bier. Korte tijd was Snor populair, maar de nieuwigheid was er snel van af. Die snor bleef maar even staan en bovendien vonden veel kinderen Snor erg vies. Ongeveer een jaar na de introductie was Snor alweer uit de schappen verdwenen.

de moestuin en de bananenman

…en de combi houthakkersblouse,spijkerbroek met hele wijde pijpen en van die dikke zolen onder je schoenen…

Heb hier nog helemaal niet gereageerd, maar had net met hub een paar gesprekjes over vroeger… Tja, toen toch maar naar dit topic gegaan. :mrgreen:

Vroeger had je ook geurtjes van Kruidvat.

Kruidvat nr. 1, Kruidvat nr. 6, enz… (volgens mij rond de 10 gulden)

Mijn vriendin en ik kochten altijd Kruidvat nr. 6… En dat was ons standaard luchtje als we uit gingen…

Zucht… bijna 20 jaar geleden…

Ko de boswachtershow

Anais Anais van cacharel, wentelteefjes chocoladeboter en echte zeeuwse bolussen