Het grote Wii topic

Wii active more workouts, is inderdaad zwaarder dan de 1e,

Wij gaan er maandag weer mee beginnen !

Dat word zweten :oops: :mrgreen:

:mrgreen: ja wii`en is leuk :mrgreen:

Hier in huis wbt spellen:

• Shrek de derde
  • Harry Potter & de orde van de fenix
  • The legend of Zelda, twilight princes
  • Resident evil (iets met chronicles)
  • Fifa 10
  • Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen
  • wii play
  • wii sports

De eerste 2 vind ik helemaal geweldig om te spelen, met je zwaardje

zwaaien als shrek of toveren met hp… te leuk

de andere worden meer door hubbie gespeeld, nu vooral resident evil,

wii mote in zon geweertjes plastic ding<br /> <br /> ooit wil ik me ook eens gaan begeven aan de fit met zon balance board.

mario kart staan ook nog op de verlanglijst maar eerst deze maar

eens en wachten op de volgende verjaardag hihi

Het is TE erg voor woorden, maar ik heb net balanceboard met wii fit plus gekocht en EA active sports waar ook de nunchuck houder en elastiek bij zitten. :oops: Nu MOET ik wel sport na zo’n uitgave :mrgreen:

Ik had de more workouts willen kopen, maar de EA active sports met accescoires was nu 39 euro ipv 59. Dus toch maar voor die gekozen.

Ik zag nu bij MM ook my bodycoach met dumbells erbij voor 44 euro. Die zag er ook gaaf uit. Het is low en high aerobics, erg leuk. Die gaat er misschien nog wel komen ooit.

Wat is het verschil tussen de WII fit en de WII fit PLUS? :oops:

Kennen jullie de nieuwe Mario al? Die je met 2 spelers tegelijk kunt spelen (ja of 3-4 maar wij zijn met ons 2 haha).

Echt dat is de nieuwe verslaving van manlief en mij, ook beeb gaat flink bewegen in de buik dan als we dat spelen (zal wel door mama komen en haar gelach en al :shifty: ).

De spellen die wij hebben? Ik zou het niet weten :oops:

wij gebruiken namelijk een harde schijf extern en daar downloaden we de spellen op, en daar kunnen er heeeeeeeel veel op! :angel:

Vind de WII echt lachen :mrgreen:

Wij kunnen aan een wii komen, die is omgebouwd.

Kun je daarop wel wii fit etc spelen?

@#puk# wrote:

Neem aan van wel toch :think:

Omgebouwd is toch alleen dat je ook gekopieerde spellen kunt spelen en niet puur alleen de originele?

@Cin. wrote:

Kennen jullie de nieuwe Mario al? Die je met 2 spelers tegelijk kunt spelen (ja of 3-4 maar wij zijn met ons 2 haha).

Echt dat is de nieuwe verslaving van manlief en mij, ook beeb gaat flink bewegen in de buik dan als we dat spelen (zal wel door mama komen en haar gelach en al :shifty: ).

Die heb ik nu dus te leen en het leek me geweldig, maar vind hem dus erg tegenvallen :?

Had me er al helemaal op zitten verheugen in de categorie jeugdsentiment, maar vind hem dus niet zo helaas. Ben blij dat we hem geleend hebben en niet gekocht.

@#puk# wrote:

Ja, dat kan.

Die van ons is ook omgebouwd, en we hebben Wii Fit plus, EA Sports active en EA Sports active more workouts allemaal gekopieerd, en alles werkt.

@#puk# wrote:

Puk ja hoor dat kan. Die van ons is ook omgebouwd en wij spelen de originele spellen erop en gedownloade/gebrande spellen.

@Cin. wrote:

ik heb de wii fit plus. De wii fit ken ik niet, maar ik heb mij laten vertellen dat je bij de plus een programma kan maken en bij de eerste versie kan dit niet. Ook schijnen er wat nieuwe spellen bij te zitten.

Bij de wii fit+ kan je inderdaad een programma maken. Er zitten wat extra spellen bij en wat ik zelf heel fijn vind is dat hij verbrande calorieen weer geeft

@natasja wrote:

@Cin. wrote:

ik heb de wii fit plus. De wii fit ken ik niet, maar ik heb mij laten vertellen dat je bij de plus een programma kan maken en bij de eerste versie kan dit niet. Ook schijnen er wat nieuwe spellen bij te zitten.

Oh oke thanx! Haha voelde me al behoorlijk achterlopen omdat ik het echt niet wist :mrgreen:

Wie heeft Super Mario voor de Wii en hoe bevalt ie? Ik denk er over om hem te kopen voor mijn verjaardag, maar als ie niet leuk is, dan doe ik dat natuurlijk niet!

@~Judith~ wrote:

Wie heeft Super Mario voor de Wii en hoe bevalt ie? Ik denk er over om hem te kopen voor mijn verjaardag, maar als ie niet leuk is, dan doe ik dat natuurlijk niet!

Heb hem nu dus te leen, maar vind hem een beetje boel tegenvallen.

Had er echt naar uit gekeken, lekker avond lang achter dat ding, man al voorbereid dat hij zelf maar iets moest verzinnen, maar de tv en wii waren voor mij haha.

Maar ik ga hem dus niet zelf kopen.

Wij hebben Super Mario Bros, maar hij wordt niet heel veel gespeeld. Ik had ook verwacht dat er veel meer mee gespeeld zou worden, maar dat valt dus nogal tegen. Wel kijken we allemaal uit naar de komst van Super Mario Galaxy 2… dat worden avonden zonder tv, vermoedelijk wordt die keer op keer uitgespeeld, net als Super Mario Galaxy 1 :inlove:

Jenni? Ook dan zit je voor de tv toch :wink:

Mamamarije en Jenni, waarom valt ie tegen dan? Lijkt het niet op de Mario van vroeger?

Hé, ik had me helemaal verheugd op dat spel en de recensies zijn ook wel goed, dacht ik…

Ik vind dat spel juist geweldig!

New Super Mario Bros WII :mrgreen:

Heb laatst zelfs bijna in me broek gepiest van het lachen haha.

Speel het vaker samen met manlief, en wij vinden het beide echt lachen gieren brullen.

Zie wel veel dingen van vroeger terug, alleen in een nieuw jasje.

Mario Galaxy vond ik net weer een rot spel. Nee die is echt niks voor mij! Te nieuw, te highteck,.

@~Judith~ wrote:

Mamamarije en Jenni, waarom valt ie tegen dan? Lijkt het niet op de Mario van vroeger?

Hé, ik had me helemaal verheugd op dat spel en de recensies zijn ook wel goed, dacht ik…

Ja, en het is ook echt een leuk spel, hoor. Oude tijden herleven en zo… maar op één of andere manier wordt hij hier toch niet gespeeld, ik weet niet waarom.

hier ook beetje hetzelfde… tis idd terug naar vroeger en op zich ook idd wat je verwacht… en toch viel het tegen.

Denk dat ik in 20 jaar tijd een beetje ouder ben geworden :mrgreen: