Mario Kart hebben we sinds vorige week, met 2 stuurtjes :thumbup:
Wij hebben sinds de Kerst een WII + WII Fit Plus met Balance Board
We hebben de Sports (die er bij zit) en Mario Kart met 2 stuurtjes.
Ik ben vanmorgen voor het eerst aan het bowlen geweest, 188 punten!!!
Golfen vind ik ook wel leuk maar honkbal en racen is niks voor mij… :oops:
Na de bevalling maar op de Fit Plus
Net eerst de Kerstboom opgeruimt en alle andere Kerstspullen…
Ook topsport… :mrgreen:
Ik ben fan van Mario + Sonic op de olympische spelen.
Gisteren de winterspelen gekocht, hopelijk is deze ook zo leuk.
kan iemand mij een praktisch, en gedetaileerd boodschappenbriefje geven. Mijn zoon spaart voor een wii, hij krijgt van ons de andere dingen zoals de ‘nunshuk’ of zoiets.
Hij wil mario en sonic en de olymische winterspelen, en wij willen de wii fit plus (ofzoiets), met balance board.
Wat hebben we nodig, wat is handig, wat is onzin, enzo??
@wwb wrote:
kan iemand mij een praktisch, en gedetaileerd boodschappenbriefje geven. Mijn zoon spaart voor een wii, hij krijgt van ons de andere dingen zoals de ‘nunshuk’ of zoiets.
Hij wil mario en sonic en de olymische winterspelen, en wij willen de wii fit plus (ofzoiets), met balance board.
Wat hebben we nodig, wat is handig, wat is onzin, enzo??
De Nunchuck en de wii-mote zitten standaard bij de wii, dus die hoef je niet te kopen. Het Balance board zit samen in één pakket met de wii fit. Voor mario en Sonic en de olympische spelen hoef je niets bij te kopen, dat is één spel zonder verdere toevoegingen. Een stuurtje erbij is leuk (dat is meer een soort ringvormig omhulsel waar je de wii-mote, dus de afstandsbediening in vastklikt waardoor je de wii-mote in een stuur verandert). Een stuurtje is leuk als je b.v. Mario Kart gaat spelen (dat stuurtje zit daar al bij als je die koopt)
Ik denk dat als je begint met de wii, Olympische spelen, Wii fit + balance board je al heel leuk op weg bent. Meer dingen bijkopen kan altijd nog, en met deze dingen kan je al uren zoet zijn
en wat als mijn man en mijn zoon samen willen spelen? Dan hebben ze toch 2 van die afstandbedingachtige dingen nodig, en 2 van die nunchuks? Of zitten er 2 bij?
Dus als ik een wii koop met zo’n pakket incl wii-fit + balance board, en het losse spel mario & sonic en de olymische winterspelen, dan komt hij een heel eind?
(en dat stuurtje is inderdaad leuk, maar mario kart komt pas als hij daar weer voor gespaard heeft hoor. Ik wil best bijleggen, maar het grootste deel mag hij zelf sparen.
Oplader is ook handig of niet?
Dank je voor je snelle antwoord. Ik vind het een hoop geld (al zal je er heus wel een hoop speelplezier van krijgen hoor)
Ja, met de wii en de wiifit inclusief balance board en mario en sonic kom je een heel eind.
Als ze samen willen spelen is een tweede wii-mote wel nodig. Een tweede nunchuck kan handig zijn, maar die gebruik je minder vaak. Wij hebben nu twee jaar een wii, en hebben pas een paar maanden geleden een tweede wii-mote gekocht, en een tweede nunchuck hebben we nog steeds niet, die missen we ook niet. Die wordt lang niet bij alle spellen gebruikt, en als hij al wel gebruikt wordt, is het nog maar de vraag of het een spel is dat je met meerdere personen kunt spelen. B.v. Mario Galaxy, heb je wel een nunchuck nodig, maar die speel je maar met één persoon. Dus in mijn belevenis hoef je er daar niet meteen een tweede van bij te kopen.
Oplader zou ik wel doen, wij hebben die nog steeds niet, en lopen nog steeds met batterijen te kl**ien. Het wordt hoog tijd dat we die ook eens aanschaffen
En het is absoluut een hoop geld, maar het is het absoluut wel waard, want de wii wordt hier in huis heel veel gebruikt, de kinderen en mijn man spelen veel spellen en ik heb de wii fit en nog een ander fitnessprogramma voor mezelf wat ik vier keer per week doe.
Wat je ook kan doen is googelen, vaak zijn er combinatiebundels te verkrijgen, met b.v. de wii + balance board + wii fit in één, vaak voor een wat leukere prijs (want wat je zegt, het kost al een kapitaal)
ja inderdaad, het kost een kapitaal…
dus jij zegt dat die nunchuk niet nodig is bij de olympische spelen (dat is toch het spel waar hij mee begint). Dan laat ik die even zitten en investeer ik in een oplader.
ik zoek naar een pakket inderdaad, want ik had al een wii gezien met wii fit, en balance board. Dat was totaal 290 geloof ik. Maar ik zoek even verder, weet geeneens of dat wel een leuke prijs is.
bedankt voor je snelle reageren!
wat je ook kan doen is op marktplaats kijken
persoonlijk zou ik de Wii zelf daar niet vandaan halen omdat er een hoop van die dingen omgebouwd zijn of niet helemaal betrouwbaar zijn.
Maar een remote, nunchuk, wieltje en zelfs spellen kun je veel goedkoper vinden op mp soms gebruikt maar soms ook nieuw.
ook kun je kiezen om niet voor nintendo orgineel te gaan maar voor bijvoorbeeld speedline.
Dit zijn immitaties die het zelfde werken op de wii als de orginele, bijvoorbeeld de nunchuck is ietsjes groter dan het origineel maar de knoppen en bediening zijn exact het zelfde.
En dan geld ook voor de remote als ben je €20,- goedkoper uit
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat wij alles orgineel hebben hoor, op de opladerna maar die heb je ook niet orgineel van Nintendo (de oplader waar je het hoesje + motion plus er niet af hoeft te halen), maar een kennis van ons heeft het niet zo breed en die doet het zo en je ziet nauwelijks verschil.
Wij persoonlijk miste een 2e remote en nunchuk meteen, omdat je bij b.v het spel wiiresorts wel met zijn 2e tegelijk en tegen elkaar kan spelen, en dan is een 2e remote wel degelijk handig
Wel een tip mocht je kiezen voor de wii black, koop dan meteen een 2e remote + nunchuk erbij, deze zijn los namelijk nauwelijks nog te verkrijgen in de normale winkels (op internet na en dan zijn ze niet goedkoper maar zelfs duurder) dit omdat het maar een beperkte oplage was.
Wij hebben namelijk een black en hebben echt een hele zoektocht moeten houden om nog een 2e remote te kunnen vinden
Nunchuk zijn er nog wel genoeg
hmm marktplaats oid durf ik niet hoor… ik heb net mijn nintendo ds verkloot door iets fouts op de geheugenstick te zetten (vermoed ik). Die doet alleen nog originele spellen.
Maar misschien wel de andere dingen misschien wel…
ik ga me eens flink in de materie storten hihi.
De wii black is wel mooi… maar als je er weer niet makkelijk zwarte dingen bij kan kopen… ik ga er allemaal over nadenken…
Bedankt!
Ik zou het wel doen die tweede wii mote en nunchuck :shifty: verschillende spellen speel je juist wel heel luek samen, idd die met de olympische spelen maar ook de Lego star wars, Indiana jones en noem aam rop daar he je een nuncuck bij nodig.
Hier sowieso 1 keer in de 14 dagen dat er twee jongetjes op dat ding spelen :-*
black hebben wij ook gekocht omdat we hem mooier vonden, maar er is ons toen dus niet verteld dat er maar een aantal remotes gemaakt zijn en dat het daar bij blijft.
Er wordt op deze oplage na die nu dus te koop is, niets meer gemaakt voor de black.
dan komt je al weer uit om de namakers waarvan je zelfs een zwartstuurtje kan kopen
maar mooi is ie zekers
En ik zou me er idd gewoon goed inverdiepen, het is immers een hoop geld en er is zo veel voor te koop en de vernieuwing gaat zo snel, dat ik het soms niet meer weet.
En nou ben ik al zeg ik het zelf best thuis en handig met de wii en ds.
wat betreft je kaart… wat je zou kunnen doen is je kaart leeg halen, wel even je spellen backuppen op je pc.
1 spel terug zetten en kijken of de kaart hem pakt, als dat zo is weet je zeker dat het niet met je kaart te maken heeft maar idd met een fout spel oid.
wij hadden in het begin geen 2e nunchuk, maar er inmiddels wel bijgekocht.
Ook een 2e stuurtje aangezien Mario Kart met z’n tweetjes ook leuk is (al moet ik zeggen… het is vast leuker op een tv die groter is als onze 55 cm beeldbuis :lol: ).
Mario Kart is en blijft hier de grootste hit. Is het eerste spel wat we er bij gekocht hebben en dat is na dik een jaar dus nog dikke lol. Ook de middelste kan een aardig rondje racen inmiddels. In het weekend mogen ze afentoe op de Wii en zoals nu in de vakantie mag het allemaal wat vaker, lekker met z’n allen. Ook bowlen enzo vinden ze erg leuk.
Heb nu Mario Bros voor de Wii te leen van vrienden. Ene kant vind ik hem erg leuk, tis idd jeugdsentiment, maar vind hem toch ook wel een beetje tegenvallen. Dus ben blij dat ik hem toch niet zelf gekocht heb voor 50 euro en hem nu een tijdje kan spelen en straks gaat die zonder spijt weer terug.
De winterspelen zijn wel leuk trouwens!
Kan je ook rodelen en bobsleeen met de balance board erbij. Lachen met je kont op de plaat en doen alsof je het echt kan :mrgreen: (spel hebben we ook niet zelf, wederom geleend van vrienden, als je mensen in je omgeving hebt met meerdere spellen een aanrader ze eerst even te lenen… weet je zeker of het leuk is :thumbup: )
Jenni, ik las dat jou de EA active sport zo goed bevalt. kan ik die ook zonder balance board doen? Ik heb wel een wii, maar geen balence board. Ik zag op internet dat er ook EA sports more work outs bestaat. Iemand hier ervaring mee?
Ik wilde de wii fit plus kopen, maar ik lees en hoor dus dat de ervaringen met de active sports positiever zijn over t algemeen. Ben benieuwd of nog meer mensen ervaringen hebben met de genoemde spellen.
zelf vind ik de wii fit (over de plus kan ik niet meepraten) vooral leuke spelletjes. Op het (vrij)steppen en wat yoga poses na. Dan doe je ook echt wat.
Voor een work out heb ik zelf de Fitness Coach en dat werkt echt hartslagverhogend en laat je zweten. De EA Active heb ik zelf niet.
Wii fit en de balans spelletjes werken soms wel goed op de lachspieren als je ze met een kind doet en zeg nou zelf… die spieren moeten ook getraind worden :mrgreen:
Ik heb de WII besteld met het sportspack en de fit plus bundle met balanceboard.
ik heb nog nooit een spelcomputer gekocht vond het altijd zonde geld dus hoop wel dat ik er veel plezier meer ga hebben.
Ik wil er wel ook wat mee afvallen werkt dat ook echt?
die Fitness Coach is dat duur? loont zich dat ook echt?
@natasja wrote:
Jenni, ik las dat jou de EA active sport zo goed bevalt. kan ik die ook zonder balance board doen? Ik heb wel een wii, maar geen balence board. Ik zag op internet dat er ook EA sports more work outs bestaat. Iemand hier ervaring mee?
Ik wilde de wii fit plus kopen, maar ik lees en hoor dus dat de ervaringen met de active sports positiever zijn over t algemeen. Ben benieuwd of nog meer mensen ervaringen hebben met de genoemde spellen.
Ja, dat kan! Je kan kiezen met of zonder balance board, dat maakt niet uit.
De oefeningen waar je het balance board voor nodig hebt kun je ook zonder doen. Met balance board is hij alleen iets uitgebreider, b.v. sparren doe je zonder balance board alleen met je handen (slaan) en met balance board wordt dit gecombineerd met trappen.
Ik heb allebei, EA Sports Active en More workouts. Ik speel nu alleen de more workouts nog, want die is uitgebreider dan de eerste. Ik vind het echt super! Als je echt een serieuze workout wil doen en je wil niet naar de sportschool, dan is dit in mijn optiek een betere keuze dan de wii fit, dat is toch meer voor de lol (op de grond- en yogaoefeningen na).
Ik zou meteen voor More Workouts gaan, die is uitgebreider, en die wordt ook geleverd met beenband en elastiek. Je hebt dat eerste deel niet nodig om more workouts te spelen.
@Jenni wrote:
@natasja wrote:Jenni, ik las dat jou de EA active sport zo goed bevalt. kan ik die ook zonder balance board doen? Ik heb wel een wii, maar geen balence board. Ik zag op internet dat er ook EA sports more work outs bestaat. Iemand hier ervaring mee?
Ja, dat kan! Je kan kiezen met of zonder balance board, dat maakt niet uit.
Ik heb allebei, EA Sports Active en More workouts. Ik speel nu alleen de more workouts nog, die is echt super! Ik kan hem je van harte aanbevelen, ik ben er echt enthousiast over.
Super, ja ik zag ineens dat more workouts ook bestaat. ik denk dat dat m gaat worden. Straks ga ik even naar de winkel en dan ff zien wat ik ga kopen,.
Wij hebben ook de Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen, erg leuk!!!
Wij hebben bij de WII
2 afstandsbedieningen
2 nunchuks
2 stuurtjes
1 Balance Board (Wii Fit Plus)