weet iemand wat die wii fit kost? denk datik hem hub voor zijn verjaardag ga geven (dan gebruik ik hem meer denk ik) en zit daar standaard dat hoelahoepen bij enz…
de wii-fit kost 89,99 euro
Sinds eergisteren in het bezit van de nieuwe Harry Potter
En moet zeggen hij blijft leuk!!!
@oessie wrote:
weet iemand wat die wii fit kost? denk datik hem hub voor zijn verjaardag ga geven (dan gebruik ik hem meer denk ik) en zit daar standaard dat hoelahoepen bij enz…
ja oessie hoe langer je speelt hoe meer spelletjes je vrij speelt…
en ook spieroefeningen en yoga oefeningen…
en je moet ff letten op aanbiedingen bij de verschillende aanbieders…scheelt soms wel eens een tientje
@miranda33 wrote:
Sinds eergisteren in het bezit van de nieuwe Harry Potter
En moet zeggen hij blijft leuk!!!
is dat een avonturenspel met opdrachten?
oww ik haal hem even omhoog :oops: Sinds vandaag ben ik een trotse eigenaar van een wii!
De fit zat erbij :inlove: En hebben vandaag nog even een tennis en voor Hubs een voetbal spel gehaald!
Hoe doe ik hem softmode? Iemand mij een pbtje sturen
Liefs Sal
Owja ik heb alles even gereset! Dus ga zo even de Wii-fit weer doen
als je hem wil softmodden zou ik dat toch bij iemand laten doen die er verstand van heeft. Je gaat toch zitten vogelen in de software van het apparaat… Doe je het fout, ligt je hele wii in puin(ben ik dus bang voor)
Hier vandaag de fit weer verkocht… stond zo ongeveer al sinds februari onder de tv kast weg te stoffen… ach ja, mooie plannen, lowzy uitvoering… :oops:
Heeft iemand toevallig ook EA Sports Active, met beenband en elastiek? Ik ben er sinds een maand mee bezig, en ik ben echt dolenthousiast! Ik vind het leuk (zelfs nu na een maand nog), en ik begin resultaat te merken!
goh dit topic kende ik niet, maar hier ook een wiiiii en wij vinden hem nog steeds errug leuk (hebben hem nu bijna een jaar).
Ook de fit gebruik ik regelmatig, maar heb sinds kort ook My fitness coach en die is :thumbup:
Echt een daadwerkelijke workout waar je wat van merkt.
En Mario Kart is helemaal leuk… al krijg ik de laatste 2 gouden cups in de Mirror Cup niet voor elkaar… ach ja… er zijn ergere dingen natuurlijk :lol:
@Jenni wrote:
Heeft iemand toevallig ook EA Sports Active, met beenband en elastiek? Ik ben er sinds een maand mee bezig, en ik ben echt dolenthousiast! Ik vind het leuk (zelfs nu na een maand nog), en ik begin resultaat te merken!
Wij hebben hem ook! Zijn toen begonnen aan het 30 dagen trainingsprogramma, maar na 2 weken werden we ziek en kregen we het druk dus lig alweer even stil,Maar willen er wel weer mee beginnen !
Hier ook een wii, ik speel er niet veel op maar vind het wel heel leuk. Vooral de wii fit en wario-nog iets. Mijn vidn het heerlijk om even een schietspelletje te doen tussendoor (als de kids slapen)
Sinds kort hebben we via het winkelkanaal een spel voor de oudste (3,5 jaar) gekocht. Het heet Pooyoohs (1e aflevering) en kost 500 wii punten. het is heeeeel simpel en vrij weinig. Maar Tijmen vind het superleuk. Ik zet het aan en dan kan hij het zelf doen, hij drukt op de knoppen (je moet kiezen wel figuurtje er door een wolk is gesprongen bijvoorbeeld) en danst zelfs mee terwijl hij dat met de tv nooit doet (ook niet met Diego). Het is echt heel duidelijk voor hem.
De jongste van net 2 snapt de knoppen nog niet maar die heeft het ook pas 1 keer geprobeerd maar roept wel enthousiast mee welk dier er door de wolk is gesprongen en doet ook het dansje mee.
wij hebben hem nu 2 jaar en ben er nog steeds blij mee
hebben er nu weer meer tijd voor in de zomer staat hij iets meer stil maar dat komt gewoon vanwege mooi weer en lekker buiten zijn.
nu het mionder weer word doen wij s’avonds graag smaen potje tennis of mario cart.
Hier krijgen de meiden hem samen voor sinterklaas (ik heb nog bonnen liggen die ik kan besteden en daardoor hoef ik uiteindelijk maar 100 euro zelf te betalen, best handig een jubileum op je werk en dan bonnen krijgen :dance: :dance: )
Ik vind het zelf ook helemaal geweldig, hubbie niet maar goed als ie er straks staat vind hij het waarschijnlijk ook leuk om samen met vrienden ermee te spelen.
Iemand nog tips voor leuke spellen voor 2 meiden in de leeftijden 5 en 7
waarvan de 1 een echt meisjes meisje is en de ander dus meer een jongens meisje
@Jenni wrote:
Ik heb hem hier liggen. Als ik zometeen weer een beetje fatsoenlijk op de been ben wil ik er mee gaan starten. Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden.
Wat leuk een Wii topic. wij hebben sinds 1 maand een Wii, maar ben nog op zoek naar een balance board. Afgelopen weken nog te druk gehad maar hij gaat mee op vakantie over twee wk. Ben benieuwd. Zo te lezen is het echt verslavend.
als je niet perse het 2e fitspel wilt… zag in de folders dat er nu nog pakketten worden verkocht met het eerste wii fit spel… en die is een stuk goedkoper dan die met wii fit plus.
Heeft iemand het spel Block Party voor de Wii?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een game met allemaal losse spelletjes.
Die lange games is niets voor ons, daar zijn we niet fanatiek genoeg voor.
Dus als iemand nog een tip heeft?
Oh ja, het hoeft nog niet voor Jesse te zijn hoor, die is nog net iets te klein…
Groetjes,
Willy :-*
Wij hebben ook sinds kort een WII (krijgen we met kerst). We hebben twee jongens van 3 en 4 jaar. Spelen jullie kinderen er ook mee en wat zijn leuke spelletjes voor de kleintjes? Op veel spellen staat vanaf 3 jaar, maar volgens mij moet je daar niet te veel waarde aan hechten of wel? Sommige spellen lijken me toch best nog wel moeilijk omdat ze ook vaak in het engels zijn.
:thumbup: UP :thumbup:
Ik heb Ice Age gespeeld en vond het hilarisch, maar ik ben ook een echt Ice Age fan! Je speelt als die eekhoorn, dus voor mij al top! Beetje jammer dat ik in 6 a 7 uurtjes al uit had gespeeld.
Samba de amigo vorige week bij een vriendin gespeeld en dat vond ik wel heel melig. Je gaat er ook best van zweten hehehe