Gisteren Samba de Amigo gehad, voor de verjaardag van mijn meisje.
Dat is echt gaaf!
Gefeliciteerd met de verjaardag van je grote meid :dance:
@Esther75 wrote:
Gisteren Samba de Amigo gehad, voor de verjaardag van mijn meisje.
Dat is echt gaaf!
ik vond die best lastig en hij pakte heel veel niet had jij dat ook
nog gefeliciteerd met je meidi
@sophie wrote:
@Esther75 wrote:Gisteren Samba de Amigo gehad, voor de verjaardag van mijn meisje.
Dat is echt gaaf!
ik vond die best lastig en hij pakte heel veel niet had jij dat ook
nog gefeliciteerd met je meidi
Ik heb het spel ook en ik heb er geen problemen mee. Mischien moet je je astandsbediening nog even een keer scherpstellen. Dat kan in het wii menu
ja ik hoorde het wel van meer!!!
dat hij niet goed pakt, nou ja heb hem niet meer hoor hihi
Onze Wii is dus echt overleden. Gelukkig nog binnen de garantietermijn, dus hij wordt of gerepareerd of we krijgen een nieuw Wii.
Ik moet bekennen dat we hem echt wel missen :oops:. Afgelopen weekend hebben we nog gezellig bij vrienden gespeeld :thumbup:
@Maxime wrote:
Onze Wii is dus echt overleden. Gelukkig nog binnen de garantietermijn, dus hij wordt of gerepareerd of we krijgen een nieuw Wii.
Ik moet bekennen dat we hem echt wel missen :oops:. Afgelopen weekend hebben we nog gezellig bij vrienden gespeeld :thumbup:
Hihih hoezo verslaafd :mrgreen:
Wel fijn dat de wii het begaaf binnen de garantie termijn.
Hier is de wii nu met internet verbonden
snappen alleen nog niet hoe of wat maar komt wel
Ik heb mijn Wii fit balance board een tijdje niet gebruikt, maar wilde eergisteren weer eens beginnen. Mooi niet! Board overleden… nieuwe batterijen geprobeerd, maar noppes. HIj doet helemaal niets meer Dat wordt een retourtje Nintendo
Oh nou lekker dan :shock:
Zit je ook mooi mee te kijken.
Hier een tijdje terug begonnen met my fitness coach. Jemig dat is Heftig!
Had niet gedacht dat het serieus zo zwaar zou zijn. Ik kan nog niet de hele sessie afronden. na 10 minuten ben ik bekaf :oops: Jaja sorrie ik heb slechte conditie :lol:
Maar dat komt wel weer goed :thumbup: we gaan gewoon door en er komt een dag dat ik het wel gewoon aankan :mrgreen:
Verder heb ik nog een hoop spellen in de aanbieding (orrigineel)
Iemand interesse in
- weekend miljonairs: 17,50
- Sims my kingdom: 25,00
- mario party 8: 35,00
- driver: 17,50
- kororinpa: 35,00
Isdat leuk die fitness coach?
Joehoe, wij kunnen de wii weer ophalen!! Dat wordt lekker gamen dit weekend!
:dance: :dance: :dance:
@Jtb wrote:
Isdat leuk die fitness coach?
Het is heeeeeel intensief :mrgreen: maar ik vind het wel leuk :thumbup:
Dan ga ik die eens regelen! :mrgreen:
Ik heb vandaag mijn balance board wegens algehele malaise teruggestuurd naar Nintendo. Ben benieuwd wanneer ik wat hoor en of hij gemaakt kan worden cq of ik een nieuwe krijg
Die My Fitness Coach… heb je daarvoor het balance board nodig of niet?
Ik heb ook een Wii maar alleen de spellen Mario kart en uhm die met sporten.(die bij de Wii zat).
Nu is mijn vraag aan jullie…die wii fit en die fitness coach, is dat iets waarmee je ook echt kan afvallen? Want dat kost denk ik minder tijd dan naar de sportschool gaan en op den duur lijkt me dat goedkoper.
Groetjes,
Susanne
Die wii fit is op zich wel leuk, maar die fitness coach is veel intensiever. En ja, daar kan je wel mee afvallen, de programma’s zijn behoorlijk intensief (maar goed, ik ben net begonnen en ik ben totaal niet sportief, maar ik vind het best heftig)
Hahaha ik ben dus ook totaal niet sportief. En met een kleine lijkt het me makkelijker zo een wii fit of coach dan naar de sportschool te gaan.
Ik dacht: ik haal dit topic weer even omhoog :mrgreen:
Nieuwe verslaving: Tomb raider: Anniversary :shifty:
Elke vrije minuut die ik heb gaat ie aan, nog meer die dit spelen?
Heeft er iemand ervaring met EA Sports Active voor de Wii? Vooral in vergelijking met de Wii Fit en/of My Fitness Coach?