Ik heb sinds vandaag wall-e… en meeennn wat is dat moeilijk!!! Ik ben nu net in level 1 stage 3 en kom ff nie verder… heb hem gewoon uit frustratie uitgezet…
Morgen nieuwe kans…
nog meer mensen hem gekocht vandaag bij de intertoys(was 10 euro vandaag… :mrgreen: )
Nee ben hem misgelopen. de persoon die mij belde die ik gevragen had ook even voor mij uit te kijken naar het spel kocht de laatste :evil: :lol: :lol:
wat is dat voor een soort spel? :think:
sja gewoon een zoek-vind-puzzelspel… je moet elke keer een level afronden door e-tjes te vinden en parcoursen te laten werken … best leuk op zich alleen dat stukkie wat ik nu moet doen is best lastig en als het niet lukt moet je weer helemaal van voor af aan beginnen… dus is best frusti… ga iedere keer bijna op het eind af :wall:
:lol: :lol: geloof dat ik het spel toch ook op korte termijn wil spelen :mrgreen: ik hou wel van puzzelspellen
Hier ook een wii verslaafde,
Mijn favo spellen:
mario kart
mario galaxy
ratatouille (puzzel spel)
brain acadamy
duikspel
celebrity sports
monopoly
sims op een onbewoond eiland
Wii fit hebben we ook maar daar zijn we niet echt fanatiek mee…
vind het wel leuk maar het blijft er weleens bij.
tom is gek op Cosmic family en sinds vorige week heeft hij Freddy Fish en Puppy Luv :inlove:
ik doe graag skieen ( samen met tom met zn tweeen op de plank, hij staat tussen mijn benen :inlove: ) en mario kart 8)
de fit staat verder te verstoffen :oops: :shifty:
1 april grap? :mrgreen:
Friese sporten kaatsen en 'fierljeppen' op de Wii
Uitgegeven: 31 maart 2009 17:54
Laatst gewijzigd: 31 maart 2009 17:53
LEEUWARDEN - Gamestudio Grendel Games ontwikkelt een gameversie van de Friese sporten fierljeppen (polsstokspringen) en kaatsen voor de Nintendo Wii.
Dat zei eigenaar Tim Laning van Grendel Games dinsdag. Volgens hem kunnen rond kerst de spellen in de winkel liggen.
De games zullen ook in het Fries gespeeld kunnen worden. De provincie Friesland zal daarom financieel bijdragen. Zowel de provincie als Grendel Games wil het bedrag nog niet noemen.
fierljepstok
Grendel Games bestudeert momenteel nog alle mogelijkheden. ''Een echte fierljepstok (polsstok) bij het spel is geen onrealistische gedachte.''
staat op nu.nl
haha echt wel 1 april :mrgreen:
een echte fierliep stok men die dingen zijn lang dan lig je in de woonkamer tegen de muur aan :mrgreen:
Vanaf vandaag is mijn wii ongebouwd.
Ja ja ook ik was uiteindelijk overstag. En het kostte me echt helemaal niets dus dan wil ik dat wel :mrgreen:
Nu kan ik dus ook spellen gaan downloaden :mrgreen:
Ik moet eens kritisch door de spellen heen gaan… We hebben VEUL en een aantal spellen spelen we gewoon niet meer…
Op het moment karten we vooral heel veel…
Misschein iets ruilen Flieniemama? Ik heb hier grey’s anatomy liggen, die heb ik vorige week gekocht maar die vind ik niks aan :oops:
karten rulez :mrgreen:
alleen die 150cc… grrrrrrrrrrrr
2 goud 1 zilver, verder kom ik niet :eh:
Mellie, wat is dat Grey’s voor spel? Wat moet je doen?
Ik ben een grote Grey’s fan, dus ik dacht dat het misschien wel wat voor mij is :think: …
doet Dr. Hunt :drool: ook mee? dan wil ik 'm zoiezo 8) hahaha
@blinkybill wrote:
Vanaf vandaag is mijn wii ongebouwd.
Ja ja ook ik was uiteindelijk overstag. En het kostte me echt helemaal niets dus dan wil ik dat wel :mrgreen:
Die van ons is “ge-soft mod” oftewel via de software aangeast zodat wij ook alle spellen kunnen spelen.
Dit kan met het spel Zelda, warrior princess. Beschrijving is wel ergens op i-net te vinden!
@mayo28 wrote:
Mellie, wat is dat Grey’s voor spel? Wat moet je doen?
Ik ben een grote Grey’s fan, dus ik dacht dat het misschien wel wat voor mij is :think: …
doet Dr. Hunt :drool: ook mee? dan wil ik 'm zoiezo 8) hahaha
Nee, Hunt zit hier niet in, Rebecca (Ava) zit hier nog in, zal seizoen 3 zijn geloof ik?
Er worden veel scénes in gedaan, dan moet je bijvoorbeeld Meredith of Cristina beslissingen helpen nemen, ook operaties uitvoeren en een hoop minigames er in.
Zijn een aantal afleveringen zeg maar, ook wel ‘point and click’ dingen weet je wel?
Maar ik vind spellen zoals Mariokart en andere dingen waarvoor je je stoel uit moet veel leuker, ik weet niet goed wat ik dan wél verwacht had van dit spel maar ja :mrgreen:
@Isabel Sofie wrote:
@blinkybill wrote:Vanaf vandaag is mijn wii ongebouwd.
Die van ons is “ge-soft mod” oftewel via de software aangeast zodat wij ook alle spellen kunnen spelen.
Dit kan met het spel Zelda, warrior princess. Beschrijving is wel ergens op i-net te vinden!
dat hebben ze inderdaad zo gedaan :mrgreen: :thumbup:
hoi
ik lees al ff met jullie mee, maar siinds we van de week onze wii gesoftmod hebben ook druk aan het downloaden en spelen natuurlijk.
ook hier hebben we sinds vandaag de mario kart maar wat een gaaf spel zeg.
my fitness coach is ook binnen, maar nog niet mee gespeeld.
verder hebben we nog niet zo heel erg veel spellen, maar dat gaat komen. :lol:
Sinds vorige week hebben wij ook de WII, met de WII Fit.
Ik vind het wel leuk hoor, vooral ook die hoelahoep, en het steppen vind ik ook erg leuk. Verder ben ik niet zo goed in de balance spelletjes.
Ik wil nu met mijn WII online, maar ik krijg steeds de foutmelding 51330.
Ondanks dat hij gewoon onze router heeft gevonden enzo.
Wie weet hier raad mee?
Ik zou het zo niet weten mischien zit je op de wii op de verkeerde server dat zou ook nog kunnen je kan uit 4 verschillende servers kiezen. moet je even kijken of die goed staat.
als het goed is komen ze vandaag 10!!! spellen brengen :mrgreen:
Joepie kan ik voorlopig weer voort :dance: