Het grote Wii topic

@Maxime wrote:

Onze wii lijkt er de brui aan gegeven te hebben. :? :? :? :? :?

dat meen je !!!

hoe dat zo dan ??

@miranda33 wrote:

@blinkybill wrote:
als iemand ervaringen heeft met My Fitness Coach en zijn ervaringen wil delen hoor ik het graag :mrgreen:

Nou zit nu nog maar in het invulschema en ben nu al helemaal kapot…

Hoezo slechte conditie :lol:

Maar we gaan vrolijk doorrrrrr

en hoever ben je gekomen :mrgreen:

wat zijn dat voor oefeningen met die fitness coach…we hebben hem wel gedownload maar heb hem nog niet gedaan :think:

Is die er in het nederlands ?

Ik heb hem hier in het Engels en vind hem behoorlijk pittig…

Je moet eerst je profiel aanmaken d.m.v. allerlei oefeningen (springen,push-ups,buikspieroefeningen),hartslag meten in rust en na een oefening. Je gewicht en lengte invoeren.

Als je hiermee klaar bent kun je aan de work-outs beginnen.

Heb gisteren een workout van een kwartier gedaan en was helemaal kapot na die tijd :oops:

Ben wel van plan om hem elke dag te gebruiken en vind hem realistischer/beter dan de wii

Je kunt alleen en in groepsverband een workout doen met verschillende oefeningen.Heb verder nog niet gekeken welke oefeningen er in zo’n workout zitten,die ik heb gedaan was een grondoefening.

Je kunt uit verschillende achtergrondmuziekjes kiezen!

Dussuh dames trainen maarrrrrrrrr

@Esther75 wrote:

@Maxime wrote:

hoe kan dat dan?

Alles al geprobeerd, reset, aan uit, uitstekken, etc?

Ja, alles geprobeerd, ook op onze andere tv aan te sluiten, maar niets meer.

We hadden zitten karten en toen stelde C. voor om nog een potje Mario Tennis te doen. En nog voor ie naar de Wii kon wijzen, ging het beeld op zwart. Je komt niet eens meer in het start menu. :?

Dit weekend maar even mee terug naar de winkel. :evil:

Hier gaat de balanceboard ws op MP. Ik gebruik het gewoon niet. Ik loop al 3 keer in de week hard en heb dan helemaal geen zin om die spelletjes op de Wii te doen. Beetje hoepelen, steppen en met een bubbel tegen een rots aanvaren :eh: :?

Ik hou het lekker bij karten en de bunnies :thumbup:

karin je hebt pb

@Maxime wrote:

@Esther75 wrote:
@Maxime wrote:

hoe kan dat dan?

We hadden zitten karten en toen stelde C. voor om nog een potje Mario Tennis te doen. En nog voor ie naar de Wii kon wijzen, ging het beeld op zwart. Je komt niet eens meer in het start menu. :?

oei !!! krijg je nog wel het blauwe laserlampje of niet ??

zo niet is je laser kaduuk :S

Dat is een veelvoorkomend probleem blijkt na wat speurwerk

@blinkybill wrote:

@Maxime wrote:
@Esther75 wrote:
@Maxime wrote:

hoe kan dat dan?

laserlampje werkt nog wel. Blauwe licht verschijnt in de Wii, maar vervolgens komt er niets meer op het beeldscherm.

Waar heb jij de info vandaan? Dan kan ik ook nog ff nalezen of ik wat ‘herkenbaars’ zie.

@Maxime wrote:

@blinkybill wrote:
@Maxime wrote:
@Esther75 wrote:
@Maxime wrote:

hoe kan dat dan?

laserlampje werkt nog wel. Blauwe licht verschijnt in de Wii, maar vervolgens komt er niets meer op het beeldscherm.

Waar heb jij de info vandaan? Dan kan ik ook nog ff nalezen of ik wat ‘herkenbaars’ zie.

oeh,

even terugzoeken mom

ik kan het zo snel niet terugvinden, Maar ik heb nog wel even gelezen dat je de powerknop 4 seconden ingedrukt moet houden en dan zou hij het ook wel weer eens kunnen doen.

daarnast zit je wel op het goede kanaal dat je perongeluk van televisiekanaal veranderd bent ??

ik zoek verder naar die site hoor

WIT OF ZWART LEEG SCHERM

Is dit de eerste keer dat je het Wii-systeem aansluit of ben je overgestapt op een andere tv of videorecorder? Als dat het geval is, klik dan hier om onze stapsgewijze uitleg bij het aansluiten van het Wii-systeem te bekijken. Uit onze ervaringen is gebleken dat het merendeel van deze problemen is op te lossen door het aansluitproces nog eens te doorlopen en de juiste invoerkeuze (input select) te vinden voor jouw tv of videorecorder.

Als je de aansluiting hebt gecontroleerd, maar nog steeds een wit of zwart leeg scherm te zien krijgt wanneer je het Wii-systeem aanzet, wordt het probleem waarschijnlijk veroorzaakt door het systeem en dient dit gerepareerd te worden. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.

http://wiiportal.nintendo-europe.com/11283.html

Ik had ook een keer een zwart scherm. Wii stekkers eruit. 5 min eruit gelaten. Stekkers erin. Aangezet, resetknop ingedrukt gehouden een tijdje, toen deed ie het weer… :slight_smile:

@blinkybill wrote:

WIT OF ZWART LEEG SCHERM

Is dit de eerste keer dat je het Wii-systeem aansluit of ben je overgestapt op een andere tv of videorecorder? Als dat het geval is, klik dan hier om onze stapsgewijze uitleg bij het aansluiten van het Wii-systeem te bekijken. Uit onze ervaringen is gebleken dat het merendeel van deze problemen is op te lossen door het aansluitproces nog eens te doorlopen en de juiste invoerkeuze (input select) te vinden voor jouw tv of videorecorder.

Als je de aansluiting hebt gecontroleerd, maar nog steeds een wit of zwart leeg scherm te zien krijgt wanneer je het Wii-systeem aanzet, wordt het probleem waarschijnlijk veroorzaakt door het systeem en dient dit gerepareerd te worden. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.

Oke dan… Dat zou dan het euvel kunnen zijn, omdat we net vorige week een nieuwe upc decoder hebben gehad. Vanavond nog maar eens proberen of het lukt.

Dank je wel voor het speurwerk :thumbup: :-*

@Suuzeke wrote:

Ik had ook een keer een zwart scherm. Wii stekkers eruit. 5 min eruit gelaten. Stekkers erin. Aangezet, resetknop ingedrukt gehouden een tijdje, toen deed ie het weer… :slight_smile:

ja had ik precies gisteren ook…dacht al k*t hij is stuk maar ja ook zo gedaan en toen deed ie het weer :thumbup:

met hub gisteren tv party king gespeeld erg leuke kennis quiz :thumbup:

en we spelen het al een poos maar bijna nog niet dezelfde vragen langs zien komen…

@Maxime wrote:

@blinkybill wrote:
WIT OF ZWART LEEG SCHERM

Oke dan… Dat zou dan het euvel kunnen zijn, omdat we net vorige week een nieuwe upc decoder hebben gehad. Vanavond nog maar eens proberen of het lukt.

Dank je wel voor het speurwerk :thumbup: :-*

Hoe staat het er nu voor met je wii ??

Hoi

heb sinds gister My Fitness Coach op de Wii

Het was ff wennen om alles in buitenlandse maten op te geven, vooral omdat ik dacht dat ik de nederlandse versie zou krijgen. maar alleen de handleiding is nederlands, had de kleine lettertjes moeten lezen :slight_smile:

Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu al 3 keer gedaan heb sinds gister en dat ik hem pittiger vind dat de Wii Fit. Ik gebruik het balanceboard trouwens als stepbounch…

Doei doei

Ik heb ook gisteren My fitness coach binnengekregen en ben ook enthousiaster over dit dat de Wii fit. Heb het al 45 minuten gedaan en ben me kapot aan het zweten. Heb vanmiddag gewichtjes gehaald en gebruik ook het balanceboard als step hihihi.

Ben benieuwd welk effect het heeft…