Het grote Wii topic

Hee, ik heb eindelijk mijn friendcode gevonden uitwisselen iemand?

Wil wel tegen iemand karten :mrgreen:

Via pb denk ik dan maar? Anders ziet het hele www onze friendcodes?

mellie om tegen elkaar te spelen heb je ook elkaars wii nummer nodig…

dus twee nummers invoeren

Oh is dat weer anders? Ik was al heel blij dat ik een nummer gevonden had in mijn wii :mrgreen:

Dat is toch dat nummer wat bij je prikbord zit? En dat kan je toch invoeren in je adresboek?

Moet nog veel leren zie ik alweer :oops:

Wij hebben hem ook

Nog niet via internet aangesloten, dat moeten we maar eens gaan uitzoeken

De Wii Fit vind ik super!

Hoelahoepen haha geweldig he?

Ik ben er nu 4 kilo mee afgevallen maar mag nu niet meer afvallen :mrgreen: :inlove:

@Mellie wrote:

Oh is dat weer anders? Ik was al heel blij dat ik een nummer gevonden had in mijn wii :mrgreen:

Dat is toch dat nummer wat bij je prikbord zit? En dat kan je toch invoeren in je adresboek?

Moet nog veel leren zie ik alweer :oops:

ja dat is je wii nummer en je friendcode vind je bij het karten

beiden moet je invoeren om tegen elkaar te kunnen spelen

@Jtb wrote:

Wij hebben hem ook

Ik ben er nu 4 kilo mee afgevallen maar mag nu niet meer afvallen :mrgreen: :inlove:

zo dat is mooi 4 kilo afgevallen haha alleen van het hoelahoepen???

ik vond het best pittig…lukt mij niet die hoepels op te vangen!! kreeg ik tegen mijn hoofd

a.s. zaterdag bij de intertoys… wall-e voor de WII voor 9.95!! Ik weet niet of het wat is, maar duur is het iig niet!

@sophie wrote:

@Jtb wrote:
Wij hebben hem ook

zo dat is mooi 4 kilo afgevallen haha alleen van het hoelahoepen???

ik vond het best pittig…lukt mij niet die hoepels op te vangen!! kreeg ik tegen mijn hoofd

Nee niet alleen dat, ook hardlopen en die spieroefeningen erbij, boksen daar verbrand je ook veel bij!

Ga straks Mij Fitness Coach uitproberen…

Vriendin heeft deze ook en vind hem leuker dan de Fit.

Ben benieuwd,conclusie volgt nog.

Oh ja Mario power tennis is ook wel leuk :lol:

Hier ook een wii.

Op het moment ben ik helemaal verslingerd aan pikmin echt een leuk spel.

Mario kart hebben we ook vind ik ook erg leuk alleen wel soms frustrerend als ik de 150cc niet haal.

Wie mijn wii nummer en mario kart nummer wil moet maar ff pben.

Lijkt me leuk

Hier ook een Wii in de kast, alleen nog de Wii Sports eigenlijk, de Fit komt nog van 't jaar, lijkt me helemaal geweldig!

Maar nu een vraagje…bij het tennissen telt ie tijdens het spel de gemaakte punten wel op, je ziet dan gewoon je score bovenin beeld enzo, maar als je dan uitgespeeld bent en de resultaten komen in beeld blijft het 0… Iemand hier ervaring mee? Bij bowlen en golf enzo telt ie het wel gewoon op :think:

@neirod wrote:

Hier ook een wii.

Op het moment ben ik helemaal verslingerd aan pikmin echt een leuk spel.

Mario kart hebben we ook vind ik ook erg leuk alleen wel soms frustrerend als ik de 150cc niet haal.

Wie mijn wii nummer en mario kart nummer wil moet maar ff pben.

Lijkt me leuk

Maar hoe moet het dan? Ik heb het wii nummer dus gevonden en heb wel gezien dat je een ‘room’ aan kunt maken in Mariokart, en dan?

Wil vanavond best een potje racen tegen je, lijkt me lachen :mrgreen:

als iemand ervaringen heeft met My Fitness Coach en zijn ervaringen wil delen hoor ik het graag :mrgreen:

Vanavond ben ik er niet maar als je mij je nummers pb´t zal ik ze hier invoeren en dan krijg jij als het goed is een uitnodiging.

Volgens mij maar tis al ff weer geleden kun je bij mario kart een vriend uitnodigen en dan moet je de nummers in voeren.

@blinkybill wrote:

als iemand ervaringen heeft met My Fitness Coach en zijn ervaringen wil delen hoor ik het graag :mrgreen:

Nou zit nu nog maar in het invulschema en ben nu al helemaal kapot…

Hoezo slechte conditie :lol:

Maar we gaan vrolijk doorrrrrr

Misschien stom

maar hoe sluit je hem aan op het i net?

Wij hebben draadloos internet dus dat was zo gepiept.

Het kan ook met een speciale stekker maar die moet je los kopen, is iets van een usb stekker uit mijn hoofd.

hoelahoopen op de wii-fit geweldig,… vaak krijg ik halverwege de slappe lach en hoop ik dat er niemand naar binnenkijk van buiten af,… want dat is echt een grappig gezicht.

Onze wii lijkt er de brui aan gegeven te hebben. :? :? :? :? :?

@Maxime wrote:

Onze wii lijkt er de brui aan gegeven te hebben. :? :? :? :? :?

hoe kan dat dan?

Alles al geprobeerd, reset, aan uit, uitstekken, etc?