Het grote Wii topic

Ja, misschien raken we ook verwend door het hedendaagse aanbod. Ik kan me nog herinneren dat ik twintig jaar geleden met open mond staarde naar de tv terwijl ik de eerste mario op Nintendo’s 8-bitter aan het spelen was… maar alhoewel ik een zeker vreugdegevoel krijg bij de melodietjes van weleer omdat dit een bepaald tijdperk vertegenwoordigt, krijg ik niet meer hetzelfde gevoel als toen… toch jammer :?

ik vind super mario geweldig!!! ik ga hem vanavond met mijn moeder spelen en dat is gegarandeert LOL

@mama van Esmay wrote:

ik vind super mario geweldig!!! ik ga hem vanavond met mijn moeder spelen en dat is gegarandeert LOL

Haha KOEL nog iemand die hem wel leuk vind :mrgreen:

Onze dochter van 4 1/2 heeft vandag 1 1/2 uur gesport op de WII Fit Plus!!! :shock:

En nog was ze er niet zat van…

Vraagje: Ze was net met papa de Olympische Winterspelen aan het doen, kregen ze er een spel bij “Deltavliegen”

Maar hoe werkt dat??

Ze kwamen er niet echt uit :?

Gisteren kregen we sneeuwballen gooien erbij :dance:

Leuk hoor!!!

We hebben nu ook Internet op de WII geinstaleerd :wink:

Dames, kennen jullie deze al voor de WII :lol:

Google maar eens op: WIIbrator :mrgreen:

@Cin. wrote:

whahahahaha die kende ik nog niet, wel een ander wii filmpje, moet je op youtube maar eens kijken en dan zoeken op wii for women - shii :lol:

@mamaMarije wrote:

@Cin. wrote:

whahahahaha die kende ik nog niet, wel een ander wii filmpje, moet je op youtube maar eens kijken en dan zoeken op wii for women - shii :lol:

Haha ja die kwam ik net tegen! :lol: :lol: :lol:

Manlief was de WIIbrator tegen gekomen (op een website voor te downloaden), hij lag helemaal dubbel man :mrgreen:

Dames,

Ik had deze vraag al in het contactforum geplaatst maar daar zijn nog niet al mijn vragen beantwoord.

Misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik wil heel heel heel erg graag een Wii aan gaan schaffen. Manlief overgehaald dus ik ben even aan het rondkijken en vraag me af wat ik nu precies nodig heb.

Misschien kunnen jullie mij helpen met de volgende vragen

Ik koop een basis Wii + een extra controller.

Het balanceboard lijkt me ook erg leuk.

Waar heb ik een nunchuck voor nodig??

Zit er standaard al een nunchuck bij?

Hebben jullie de Wii laten ombouwen en waar en hoe doe ik dat??

En nog een belangrijke vraag:

Welke spellen spelen jullie het meest?

Heel wat vraagjes maar jullie Wii-verslaafden kunnen mij hier vast bij helpen.

Dank je wel alvast!

@Billie wrote:

Ik koop een basis Wii + een extra controller.

Het balanceboard lijkt me ook erg leuk.

Waar heb ik een nunchuck voor nodig??

Voor heel veel spellen, dus er 1 extra aanschaffen is altijd fijn in mijn ogen!

Zit er standaard al een nunchuck bij?

Ja eentje.

Hebben jullie de Wii laten ombouwen en waar en hoe doe ik dat??

Nee wel gekraakt :angel: Heeft manlief zelf gedaan!

En nog een belangrijke vraag:

Welke spellen spelen jullie het meest?

Is maar net wat je zelf leuk vind!

Ik vind Mario en dat soort spelletjes leuk, manlief schietspellen, autorace, enz.

Heel wat vraagjes maar jullie Wii-verslaafden kunnen mij hier vast bij helpen.

Dank je wel alvast!

Beantwoord :mrgreen:

De Balanceboard is erg leuk!!!

Wij vinden de WII Fit Plus en de Olympische Winterspelen erg leuk!!!

Maar eh…

Wij hebben dus op de Winterspelen “deltavliegen” erop gekregen.

Weet iemand hoe dat werkt?? :think:

Nee sorry dat weet ik niet, zit er geen beschrijving bij het spel zelf hoe je dat moet doen?

Of voordat je begint, wat je precies moet doen?

Dank jullie wel voor de antwoorden!!

Nee, dat is zo raar…

Zal vandaag nog eens kijken :wink:

Inmiddels in het bezit van een Wii en loop nog tegen een paar vragen aan:

Gebruikt iemand een Wii compatible balanceboard, dus niet van Nintendo maar een ander merk.

Als je de software ombouwd moet je dit dan maandelijks of zoiets updaten?

We hebben nu nog alleen Wii sports maar ik wil toch wel snel andere spellen gaan spelen maar twijfel nog of ik hem om zal (laten) bouwen of niet.

Ombouwen zou ik persoonlijk toch pas doen als de garantie voorbij is. Mocht er namelijk in die tijd iets gebeuren dan repareren ze het, als hij is omgebouwd niet.

Wij hebben hem omgebouwd en wij doen helemaal geen updates meer, wordt namelijk niet aangeraden bij een omgebouwde WII

En up voor Knollie :stuck_out_tongue:

Hier hebben we een Wii die zowel hardware- als softwarematig gekraakt is. (Ik heb zo’n handig vriendje :inlove: )

Het ligt er een beetje aan op welke manier je Wii gekraakt is en hoe handig je zelf bent, maar je kan iedere update gewoon doen hoor.

Je moet alleen na de update weer ff een nieuwe versie van je gekraakte software erop knallen. (Als ie met software is gekraakt)

Hey verslaafden!

Wij hebben eindelijk ook een WII, mijn man heeft hem gelijk gesoftmod dus wij downloaden alle spellen en nu wou ik ook wel graag WII fit en fit plus erop hebben, maar heb ik daar beslist het balance board voor nodig?? :think:

Thanks!

@Gemmama wrote:

Hey verslaafden!

Wij hebben eindelijk ook een WII, mijn man heeft hem gelijk gesoftmod dus wij downloaden alle spellen en nu wou ik ook wel graag WII fit en fit plus erop hebben, maar heb ik daar beslist het balance board voor nodig?? :think:

Thanks!

Ja… alles draait hierbij om het balance board, die moet je er wel bij hebben!

ik heb de WII sports en heb de WII fit plus met balance board in december al besteld maar die zijn niet leverbaar nergens.

als iemand hem toevallig kwijt wil houd ik me aanbevolen wil er ook gewoon wat voor betalen want wil hem anders toch nieuw kopen.

wil hem niet via marktplaats kopen dat vertrouw ik niet maar via het forum vind ik een stuk vertrouwder