dank je wel,
ja groot gezin is DE grootste wens van mijn man en ik ben gewoon helemaal gek op de kids.
heb ook drie hele makkelijke kindjes vind ik zelf, dus dat scheelt ook
we hebben drie jongens, kevin van 6 thomas van 4 en jasper van 2
ik duim heel hard voor jullie dat die nare :twisted: :twisted: wegblijven !
Hè babygirl dit is weer zwaar kl*te zeg :hug:
Goudvis; je banner is aangepast :eh: Toch weer door naar de volgende ronde? :wall:
Meissie; spannend hoor!! Na hoeveel dagen wil je wel testen dan?
Kekaro; spannend…hopen dat het snel raak is
Hier zijn de :twisted: sinds gister weg dus we kunnen weer gezellig klussen :lol:
hmmm wanneer ik wil gaan testen…geen idee eigenlijk! :oops:
ik denk zaterdag…als ik dan nog niet ongie ben.
Pfff, dan heb jij wel stalen zenuwen… Ik zou het allang niet meer vol kunnen houden.
:thumbup: :thumbdown: nog even verder voor je!!!
nou zoals je kunt zien is mijn cyclus nogal een zooitje en ik ben dus bang dat deze weer langer is.
ik heb mijn banner op 43 dagen gezet en ik zit nu dus al op dag 46.
met het klussen voor Wessel heb ik cyclussen gehad van 65 dagen dus ik ben bang dat we die kant weer op gaan.
mocht ik zaterdag nog niet ongie zijn en de test is negatief dan ga ik een afspraak maken bij mijn huisarts.
hoe is het inmiddels met de zwangere ladies onderons??
groetjes,
nathalie
@meissie wrote:
nou zoals je kunt zien is mijn cyclus nogal een zooitje en ik ben dus bang dat deze weer langer is.
ik heb mijn banner op 43 dagen gezet en ik zit nu dus al op dag 46.
met het klussen voor Wessel heb ik cyclussen gehad van 65 dagen dus ik ben bang dat we die kant weer op gaan.
mocht ik zaterdag nog niet ongie zijn en de test is negatief dan ga ik een afspraak maken bij mijn huisarts.
hoe is het inmiddels met de zwangere ladies onderons??
groetjes,
nathalie
Ben je toen wel gewoon normaal zwanger geraakt? Met die lange cyclussen?
POtverdikkie, ik krijg nog steeds geen mails!
Nou ja, hier een mogelijke eisprong in aantocht, morgen de sleutel, druk behangen en verven en dan zaterdag verhuizen!!
Meissie het is idd wel vervelend die cyclus van jou!
Hoop dat je zaterdag meer duidelijkheid hebt.
Myrthe, da’s wel irritant dat je geen mailtjes krijg :naughty:
Dat wordt dus dubbelop klussen voor jullie
Succes!
ja vliegje ik ben inderdaad via de normale weg zwanger geworden.
ik bleek zelf die ronde dat we zwanger raakte een normale cyclus te hebben gehad van 28 dagen.
maar hier nog geen ongie
Ooo wat geeft me dat hoop!
En nu, hoe zijn je cyclussen nu?
Succes!
boven de banner van wessel staat mijn cyclus.
en idd er is hoop…hihi
Meissie, ik denk dat je cyclus is verwijderd.
Ik had dat ook elke keer vandaar dat ik de leeftijdsindicator van zoë weg heb gehaalde en gewoon heb geschreven dat we een dochter hebben. Anders neemt het teveel ruimte in beslag.
Wist ik eerst ook niet en vond het maar vervelend, maar nu blijft alles gewoon staan gelukkig.
Ja ikke zie niks haha.
hihi ik heb het aangepast!
o die zijn niet zo lang. Maar waren dit ook de cyclussen van je 1e zwangerschap?
nee vliegje dit zijn niet de cyclussen van mijn vorige klusperiode.
die weet ik ook niet meer :oops: :oops:
en ik zag inderdaad dat jou cyclussen nog langer waren…dus eigenlijk mag ik niet klagen maar we zitten allemaal in het zelfde schuitje…we willen allemaal zwanger worden en als het even kan zo snel mogelijk!
jeetje als ik dit zo lees ben ik wel ontzettend blij dat ik meestal wel rond de 28 dagen cyclus zit.
ik had gister en eergister toch pijn in mijn onderbuik, maar dan alleen aan de rechterkant, trok helemaal naar mijn rug en nu is het weer helemaal weg.
op mijn werk kwam een jongen aan me vragen of ik soms zwanger was…toen ik vroeg of hij me dan zo dik geworden vond :oops: moest ie lachen, nee juist helemaal niet maar hij voelde een gevoel als ie naar me keek…erg grappig
(ik werk als detentietoezichthouder, dit was dus 1 van de vastzittende bewoners )
mijn man was meteen in een jubelstemming hahaha dus nu maar wachten, rond de 22ste weten we het voor deze ronde :mrgreen:
Meissie, wordt het niet eens tijd dat jij gaat testen???
Enneh, kekaro… dat klinkt goed :mrgreen:
Nou kekaro dat voorspelt hopelijk veel goeds!!!
Meissie; je maakt het wel spannend hoor!!
Sproetje; :hug:
Hoi allemaal!
Hier ook een spannende week. Voel me helemaal zwanger, maar heb dit al eens meer gehad dus… eerst zien! :mrgreen: Wat wel vreemd is is dat ik steeds misselijk ben, maar dit kan natuurlijk ook de spanning zijn. Heb vrijdag 13 juni een miskraam gehad, en vind het nu wel weer tijd worden!!! :shifty: Maar vind het toch ook wel eng hoor! :?