allemaal bedankt voor jullie reacties.
En inderdaad voor iedereen die nog aan het wachten is duim ik mee.
Zelf kan ik het nog niet helemaal bevatten en tegelijker tijd vindt ik het eng en spannend.
Bij elke steek gaat er een bonzend gevoel door je hart en als je niets voelt is het ook weer raar.
blijf meelezen op dit topic maar ga nu ook naar het andere topic toe
groeten zomervlinder
Heeey Zomervlinder!
Wat zie ik? Je bent zwanger!! Wauw, je heb er lang op moeten wachten, maar nu is het zover! Joepie! Ik ben echt blij voor je! :dance:
Onze cycli liepen gelijk op, de mijne gaat helaas gewoon verder (ronde 7). Ik zag al vrij snel dat het niks zou worden deze maand (ochtendtemp bleef laag, circa 37.0 - 37.1). Mijn nieuwe cyclus-maatje Zonnetje 01 is geworden!
Heeeel veel geluk Zomervlinder! En laat je af en toe nog even weten hoe het met je gaat??? :-*
Liefs, Byke
hoi byke,
natuurlijk laat ik wat van mij horen.
en ik blijf gewoon meelezen hier!!!
groet zomervlinder
Vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog, dus heb ik een test gedaan. Was hardstikke negatief, dus we blijven netjes en geduldig :liar: afwachten.
wordt vervolgt…
o…babygirl…wat spannend!!..nu negatief kan over 2 dagen positief zijn he…afhankelijk van je ei natuurlijk! iK heb dat ook een keer gehad. Eerst negatief (dus ik een lekker wijntje gepakt…kuch") bleek ikt toch zwanger na een paar dagen! Dus wie weet!!
Spannend Babygril! Wie weet met een paar dagen!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Succes babygirl!
Hé Byke,
Jammer dat je ook door bent naar ronde 7.
Nu kunnen we wel weer samen in spanning zitten…
Flieniemama is ook gelijk met ons! Leuk leuk, hebben we dalijk met z’n drietjes een posi test.
Babygirl, misschien net te vroeg getest. We blijven duimen :thumbup: :thumbdown: Wanneer ga je weer testen?
Goedemorgen,
Dank jullie wel voor het succes wensen. Vooralsnog heeft het nog steeds nut
Wanneer weer testen, tja als mijn temp morgenochtend nog hoog is, dan ga ik maar weer een test er tegenaan gooien. Vanmorgen iig nog super hoog (36.76, normaal 36.1).Morgen een positieve test zou leuk zijn, mijn vriend is dan jarig :inlove:
Wow babygirl de duimen draaien hier overuren.
Het zou een leuk verjaardagskado zijn :mrgreen:
Ik gaf 4 jaar geleden op 11 oktober mijn zus een kado…een nichtje, hihihihi
Babygirl, spannend hoor!!!
Zonnetje, yup wij gaan de volgende ronde gezellig met z’n allen duimen zitten draaien!
ohhh babygirl…spannend!! ik duim voor jullie.
hier ben ik alweer overtijd maar ik denk echt dat er niks aan de hand is…de ongie gaat vast wat later komen dan verwacht.
weet dus ook niet wanneer ik ga testen.
kus :-*
Spannend meissie!!!
En Babygirl, dat zou wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn :thumbup:
Zomervlinder, van harte meid!
Sproetje, wat verdrietig voor jullie…Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. :hug:
Bijna mijn nod over 2 dagen testen, kan me bijna niet inhouden mijn gevoel zegt zwanger
Nou, vanmorgen geheel onverwacht ongi geworden. Door na ronde 23…
Succes voor de dames die snel mogen gaan testen.
O balen!
Goudvis, succes!
ohhh babygirl wat kl*te zeg :hug: :hug:
en ik zie dat goudvis ook een nieuwe banner heeft, ben je ongie geworden meid? :hug:
hier nog geen nieuws.
nog geen ongie maar ik heb ook nog niet durven testen…ben echt bang voor een langere cyclus dan de 3 dagen waarop ik hem ingesteld.
liefs nathalie
nou ik meld me ook in dit topic,
we zijn nog maar net bezig voor ons 4de kleintje
maar toch is het elke maand spannend rond de nod
de 21ste oktober word weer spannend
welkom kekaro!
en voor de 4e bezig joh!! wat gaaf zeg zo’n groot gezin!
hoe oud zijn je andere kids?
ik hoop dat het snel raak is bij jullie!
ik loop me suf naar de wc…maar nog steeds geen ongie te bekennen.
zal het dan toch raak zijn deze ronde??