Het grote TEST topic!!!

Wow miepie, ik hoop het voor je.

Nog een paar dagen geduld :liar: . De duimen blijven draaien :thumbup: :thumbdown:

Ja, en dat geduld is zo moeilijk!!! :lol: :lol: :lol: Gelukkig hebben we genoeg te doen in het weekend, even het hoofd ergens anders… :shifty:

hihi ja het word inderdaad maar ens tijd dat ik ga testen…morgen ga ik testen!!

miepie mijn duimen draaien hier voor jou hoor!!

het word inderdaad weer eens tijs voor een positieve test!.

liefs en tot morgen.

nathalie

Hihi had het nooit 6 dagen uitgehouden om niet te testen! :wink: Duim, duim, duim…

Ja hoe hou je het vol! Succes morgen :slight_smile:

morgen dus een spannende dag !

ik vind het knap dat je het zo lang vol houd hoor hihihi

ik heb nu expres geen test in huis…volgens de babybrabbel berekeningen zou ik vanaf zondag al kunnen testen…nou ik wacht in iedergeval af tot de dag dat ik niet ongi ga worden hahaha maar daarna houd ik het niet lang meer vol denk ik :wink:

in ieder geval succes !!

en ik duim voor iedereen die morgen gaat testen :smiley: kom maar op met de streepjes !

hallo dames… ik spring hier ook maar even in… :D:D

nog 4 dagen tot mijn nod… ik ga niet eerder testen… durf gewoon niet dit keer. whaha

en meissie!!!

is ie POSITIEF!!!

zomervlinder

Joehoe, meissieieieieieieiieei

En…en…en…???

CVS voor jou wordt het ook weer spannend!!!

nee geen positieve test hier helaas…maar ook nog geen ongie :pray: :pray:

:? Hmmm…ships… :? :hug:

Spannend meissie!!

Hier heeft vannacht de mk doorgezet.

Ben erg benieuwd of mijn cyclus zich weer herstelt.

Dan kom ik over een tijdje (tweede ronde pas hoor) weer actief met jullie mee in spanning zitten. Kijk er nu al naar uit :smiley:

hmmmmmmmm :think: meissie dat is vreemd :think:

Hopen dat je over een paar dagen dan wel een posi test in handen hebt. Ga je anders contact opnemen met de ha?

Sproetje; ook hier nogmaals een :hug:

hey meiden, ben ik ook weer even…Sproetje, :hug:

meissie…spannend!! geen bloed is goed! hier komen de klusdagen weer aan,maar we zijn er nog niet uit of we gaan klussen…twijffels zucht… :cry:

nou meissie hopen dat je over een paar dagen toch een duidelijk positieve test in handen hebt

sproetje :hug: sterkte en neem lekker je tijd en rust :slight_smile:

Sproetje heel veel sterkte!! Wel rustig aan doen even hoor, is nodig! :hug:

Hier is het echt spannend. Heb zere tieten!! En er zitten beste aders op, maar ja, dat heb ik wel vaker en of het nou meer is dan anders…zo lastig te zeggen dan hé! :think: En de hond is nu zoooooooo plakkerig… :eh: Zou ook een teken kunnen zijn hé. :pray:

Miepie; dat zijn goeie tekenen. Alleen je moet jezelf niet gek maken hè.

Makkelijker gezegd dan gedaan hoor!!! Ik heb er ook altijd last van, maar dan is het zo’n teleurstelling als die hele vervelende :twisted: :twisted: :twisted: toch langskomen.

Hoop voor je dat ze je overslaan :thumbup: :pray:

Nee heeeeeel moeilijk, de vorige keren had ik dat ook en had me nu voorgenomen om er nu niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt dus niet. Heb in ieder geval geen test in huis, dat scheelt al wel. :slight_smile:

O, en ik ben ook erg klunzig op het moment, nog zo’n ding… :think: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wanneer ben je van plan om te testen??

Woensdag is mijn nod en wil proberen… :mrgreen: …het donderdag te doen. Proberen… :oops: