Miepie ik had het me ook voorgenomen om niet meer te testen voor de NOD. Maar had de testen van Kruidva* gehaald.Deze zijn 2 voor 4,nog wat…
Mijn NOD is a.s woendag en heb gisteren toch getest en :dance: :dance:
Ik ga nog de 2de test doen op de NOD voor extra zekerheid.Maar nu is een streep toch een streep…dus heel voorzichtig ben ik blij
Ik hoop voor jou dat het straks 2 streepjes zullen zijn
Danielle
O wauw!!! Gefeliciteerd!! :dance: :thumbup: (Streep is streep hoor!! :mrgreen: )
Nee, ik wil sowieso tot woensdag wachten. Morgen de hele dag werken en kan dan sowieso geen test halen, dus dat scheelt alweer… :mrgreen:
Ja das waar…lang leven het werk hihi…
Wij hebben hier herfstvakantie (ik werk in het onderwijs) en dus 3 kids die ook vakantie hebben.Dan ga je natuurlijk even de hort op…ik had het nooit kunnen volhouden om geen test te kopen.
Maar wel spannend voor je ik ga heel erg voor je duimen
Danielle
Zooooo, tweetytennis. Alvast dan een hele voorzichtige gefeliciteerd.
Oké miepie, donderdag. Spannend hoor!!!
Blijf duimen :thumbup: :thumbdown:
gefeliciteerd tweety !
enne mijn noddag is ook woensdag…ik heb overal last van, ik zou er niet mee bezig zijn had ik mezelf beloofd maar het lukt niet hoor hihihi
elke keer naar de wc en nee tuurlijk nog geen :twisted: want het is de dag nog helemaal niet hahahaha
nou ja…komt goed. ik heb ook geen test in huis, bewust niet.
en 3 kids thuis vanwege de vakantie…dus we gaan maar druk bezig zijn hier dan red ik het nog wel een paar dagen hahaha
ik was net even hondenvoer halen en ik kon het niet laten…ik heb een test gehaald. :oops:
nou ja drie, van die digitale dingen ik dacht dat die wel goed zouden zijn
heb net geprobeerd natuurlijk want ja als ik ze in huis heb dan moeten we ze ook gebruiken
maar dat hele ding op tilt
dus weet nu nog niks
zit alleen een uur met dat boek icoontje in het scherm en dan kan ik er nog 1 proberen hahahaha
toch wel spannend :mrgreen:
dan moet je ff in de gebruiksaanwijzing lezen wat je moet doen nu…suc6!!
ik moest een uur wachten, dat heb ik gedaan nu hij is inderdaad weer blanco.
ik wacht nu in ieder geval tot na mijn nod !
donderdag ga ik het proberen…als het nog nodig is natuurlijk :mrgreen:
hihi heel verstandig om nu te wachten tot de nod dag.
ik denk dat ik vrijdag ofzow weer ga testen, als ik dan natuurlijk nog niet ongie ben :mrgreen:
liefs nathalie
spannend voor iedereen dus!!!
een voorzichtige felicitatie voor tweety!!
tja het is dat die testen niet gratis zijn hahaha anders had ik er al een heleboel meer gedaan denk ik :mrgreen:
rustig afwachten, heb nu steeds het gevoel dat ik ongi ga worden…dus ik ben benieuwd (niet in mijn buik trouwens daar voel ik vrij weinig maar gevoel alsof er van alles uitloopt, wat dus tot nu toe niet zo is :oops: )
Hoi hoi, ik ben nieuw hier en moet mijn verhaal even kwijt.
Ik ben een jonge vrouw van bijna 24, woon 2,5 jaar samen met mijn vriend waarmee ik 5 jaar een relatie heb! We zijn niet bezig om kinderen te krijgen, nog niet. Ik wil graag kinderen, maar dan als ik wat meer vastigheid heb en een iets groter huis.
Ik ben een tijdje aan de pil geweest, maar we zijn nu al lange tijd weer over op condoom en doen het zonder condoom als ik vruchtbaar ben geweest.
Omdat ik een vrij onregelmatige cyclus heb (tussen de 25 en 37 dagen :shock: ) hebben we wel eens in spanning gezeten, en al een paar keer een zw.sch.test gedaan. Altijd negatief, altijd de spanning voor niks.
Nu is het zo dat mijn vriend het voelt als ik vruchtbaar ben, dat voelt hij aan, ik weet niet hoe maar het klopt altijd. Bij mijn vruchtbaarheid heb ik altijd dik slijm, ipv normale afscheiding. ( :oops: Sorry voor de details)
Om een lang verhaal kort te maken hebben we ‘het’ deze maand gedaan terwijl ik vruchtbaar was. Vraag me niet waarom als je nog niet bewust bezig bent met kinderen, maar het ging zo :oops: . Het was niet veel zaad, maar ja 1 drupje is genoeg zeggen ze.
Nu het zo is hebben we besloten om ervoor te gaan als blijkt dat ik zwanger ben. En nu zou ik het wel heel leuk vinden als het zo was. Het speelt de hele dag door mijn hoofd: zou het, zou het niet…
Ik vind het leuk om met jullie mee te lezen en ik houd jullie op de hoogte! Ik verheug me nog maar niet te veel… Vast wel herkenbaar! Als ik al jullie verhalen lees denk ik: de kans is zo klein dat het raak is… Maar ja het kan toch!
Omdat ik mijn NOD niet kan vaststellen hebben we besloten om het 1e weekend van november te testen, als het nodig is. Ik zit dan op de 33-34e dag van mijn cyclus.
spannend steenbok !!!
nou omdat ik lees dat je het toch wel heel leuk vind :mrgreen: zal ik voor je duimen dat je binnenkort een goeie positieve test in handen hebt
bij nog geen :twisted: :evil: :twisted: in ieder geval…houden zo
Hihi spannend he! Maar ik durf niet te hard te hopen… Vriendlief staat er ook open voor. Wat duurt het nog lang, 11 dagen… Ik kan me heel goed in andere wachtende meiden inleven nu, gek he! :lol:
Het zou nu nog wel wat vroeg zijn voor :twisted: :twisted:
Hee Steenbok, spannend zeg!! Als het nu niet raak is, ga je dan helemaal bewust voor een kindje?? gaaf
Steenbok,
zeer herkenbaar voor mij.
Wij wilden een jaar of 8-9 ook ooit wel kids, maar dat was voor later. Tot wij in ene halverwege een cyclus dachten; jaja, altijd maar dat later, het kan nog maanden of langer duren, wij gaan ervoor… En… 2 weken later een positieve test in de handen.
Dus tja… het kan en dat weet je zelf heel goed. Ik hoop het voor jullie.
En dat je nu in ene 9 dagen heel lang vindt duren is logisch, je wilt iets en dan het liefst vandaag. Succes!
Spannende dag vandaag, ik heb ook geen idee. Heb wel vaker het idee gehad dat het raak was maar ik toch ongesteld ben geworden. We wachten gewoon af maar…
Gistermiddag per ongeluk een test gedaan en die wat negatief… spannend hoor!
spannend hoor miepie
En jij? Durf jij al?
Hoe is het met de andere dames?
nee, ik durf niet… ben net naar toilet gegaan, elke keer weer spannend, maar nog steeds niet… whaaaaaaaa