Het grote TEST topic!!!

Gelijk heb je zonnetje, trusten en beterschap voor je meisje!

En idd, zonder de :evil: geeft moed !

Gemma en Chelle oh wat jammer :frowning: maar misschien was het testmoment te vroeg :hug:

Kantjeboord he verderrie meis :hug:

Ik kan me bij mij voor stellen dat het te vroeg was maar Chelle is al een week overtijd :shock:

Chelle, misschien heb je het wel eens gezegd hoor, maar loop je wel vaker zover over tijd??

Hier nog steeds krampen en steekjes en het gevoel dat er iets ‘loopt’ maar nog geen spoortje bloed ondekt!

Nou, normaal gesproken kan ik een dag uitlopen en soms twee, maar niet zolang. Maar ik heb hoop, er zijn sommige vrouwen die pas na twee weken positief testen, dus ik hoop dat ik in die categorie val :wink:

Ik ben hartstikke blij voor je dat er nog niks gaande is qua :evil: dat gaat de goeie kant op! Al een datum geprikt voor de volgende test of doe je het even rustig aan?

Gevoel qua menstruatiepijn en vloeien is hier ook nog gaande… en ook het geen honger hebben, wordt flink wat afvallen haha :lol:

Chelle ladiex heeft ook pas later een positieve test gehad, misschien geldt dat voor jou ook wel.

Ja precies, het kan allemaal nog hoor. Welke test had jij?

Ik had die goedkope van het kruidvat, met de beide vorige zwangerschappen teste ik met de digitale van clear blue. Ik ga denk ik even op babybrabbel kijken of ze daar nog goedkopies hebben, vind die digitale wel erg duur.

Ik test woensdag weer als ik dan nog niet ongi ben en daarna denk ik pas zaterdag (dat is de uitgerekende datum van de vorige zwangerschap, misschien moet het wel zo zijn dat ik precies op die datum een positieve test heb :wink: )

Wie gaat er nog meer deze week testen?

Ja ik heb ook getest met die van de kruidvat (2 voor 5,-) en van wat ik hoor zijn die best te vertrouwen. En het is idd niet normaal zo veel geld voor de digitale test…

Hopend heb je woensdag wel een leuke uitslag… het wachten is zo vervelend! Maar we zijn ook wat ongeduldig he :oops:

Ik blijf in ieder geval je verhaal volgen! :smiley:

Ik ga even stoppen met het testen en kijk het twee weken aan. Mocht er dan nog steeds geen :evil: zijn geweest, dan ga ik even langs de HA.

Ja en idd Marieke en ik hoop dat ik het net zoals zij mag ervaren :smiley:

Jammer meiden.

Maar hou moed hè?

Succes

nou meiden jullie houden het spannend!!

maar idd het kan zijn dat het nog niet goed zichtbaar is in je urine en dan kan je beter gewoon ffies wachten :wink: misschien moet je ook op dag 10 gaan testen CHelle :wink: bij mij was ie op dag 7 ook negatief dus :wink: er is hoop :smiley:

ik ben erg benieuwd en hou het hier in de gaten !!

LadieX en Pe GEFELICITEERD :-*

@ladieX wrote:

maar idd het kan zijn dat het nog niet goed zichtbaar is in je urine en dan kan je beter gewoon ffies wachten :wink: misschien moet je ook op dag 10 gaan testen CHelle :wink: bij mij was ie op dag 7 ook negatief dus :wink: er is hoop :smiley:

Ppfff das echt ver over tijd hè. Maar heb jij eerder een lange cyclus gehad? Kan het zijn dat je eisprong gewoon later was of weet je zeker dat je gewoon laat positief teste?

Gek hè, nou ja we houden hoop hoor, hier nog geen duivels te bekennen, ongigevoel nog steeds maar na anderhalve week is dat niet meer spannend! :wink:

Nou, het blijft spannend bij jullie. Maar als de :evil: er nog niet is dan blijft er hoop. hoe langer het duurt hoe beter toch!

Heb vanmiddag meteen maar even nieuwe testen gehaald, dit keer ook maar de goedkope van kv.

We blijven gewoon positief en ga er van uit dat we ze echt nog wel nodig gaan hebben (hopend op een tweede streepje…)

succes met wachten meiden!

Alicia, ooit komt dat tweede streepje en geduld is een schone zaak.

Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar hoop blijven houden hoor!!

Bij mijn dochter heeft het 9 mnd geduurd voordat ik zwanger was, bij de ma 2 maand en nu zijn we alweer een half jaar na de ma.

Nou ik ga mijn meisje even naar bedje brengen, tot later!!

@Gemmama wrote:

@ladieX wrote:

Ppfff das echt ver over tijd hè. Maar heb jij eerder een lange cyclus gehad? Kan het zijn dat je eisprong gewoon later was of weet je zeker dat je gewoon laat positief teste?

Gek hè, nou ja we houden hoop hoor, hier nog geen duivels te bekennen, ongigevoel nog steeds maar na anderhalve week is dat niet meer spannend! :wink:

Ja was cker ver over tijd idd , ik had normaal nooit een lange cyclus… ik was in september gestopt met de pil en oktober had ik alweer een redelijk normale cyclus (had normaal 28 nu 30 :wink: dus twee dagen langer)

dus vond het beetje raar ook idd… dus heb geen idee hoe het nou zit dat zie ik wel als ik een eerste echo krijg :wink:

klinkt me erg bekend dat ong gevoel :wink: dus ik zal duimen!!

Dat ongi gevoel wordt steeds sterker. Maar tot nu toe nog niet doorgezet.

Het blijft spannend!!

als de :twisted: maar niet komen is het goed :pray:

Het blijft inderdaad spannend meiden :pray:

En nog een zwangere zie ik nu ineens :dance: :dance: Pé van harte gefeliciteerd :-*

Ik probeer er zelf zo min mogelijk mee bezig te zijn, om heel eerlijk te zijn leef ik meer met jullie mee dan dat ik er zelf mee bezig ben :oops:

Mennn ik moet continu plassen :roll: :roll:

Marieke, nog een spannend weekje meis! Ik ga ook zeker voor jou duimen :thumbup: :thumbdown:

Meiden het heeft hier goed doorgezet de :twisted: :twisted:

Op naar de volgende ronde, klein voordeeltje is dat de gyn deze cyclus gaat volgen. weet ik tenminste of ik wel een eisprong heb en ook natuurlijk wanneer het “klustijd” is! :wink:

Spannend kantjeboord, hopelijk is het snel raak meid!!

Mag ik vragen waarom je naar de gyn moet?