Het grote TEST topic!!!

@zonnetje01 wrote:

Wow gemmamama, spannend hoor.

Wat erg dat je toen een miskraam hebt gehad :hug: :hug: .

Ik heb ook al meer als een week last van ongi krampjes en idd ook een soort van bandenpijn, heel raar. Hoop dat het voor ons dus een sinterklaaskado wordt.

Spannend zeg, morgen dus 2 testers :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

De vorige zwangerschap had ik vanaf het begin af aan al geen goed gevoel over, op het moment dat we geen hartje zagen viel alles op zijn plek. Maar nu de uitgerekende datum dichterbij komt verlang ik wel steeds meer naar een nieuwe zwangerschap.

Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat ik al een week lang van die krampen heb om niks :think:

Mijn gevoel is er elke dag iets meer zekerder van. Bij mij laatste test had ik ook het idee dat er een streepje stond, maar mijn vriend zag hem niet :roll: dus ik ga voor een dikke streep!

Maar jij bent ook echt al een week overtijd zie ik, dat biedt helemaal hoop!! :pray: :pray: :pray:

Idd, wat je zegt! :smiley:

Hoelaat ga je ong. testen?

Heel vroeg, mijn man gaat 7.45 uur de deur uit en hij moet nog thuis zijn, maar daarna duik ik eerst weer even mijn bed in hoor :wink: Dus jullie horen het wel rond een uurtje of 9 :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En jij?

Uurtje of 9 doe ik met je mee! Fingers crossed! :smiley:

Gooien we er allebei twee strepen tegen aan goed??

Jeetje meisjes wat maken jullie het weer spannend.

Vorige week zat ik er ook bij en bij mij viel het gelukkig deze maand positief uit.

Jullie succes met morgen of later testen.

Alicia, dat is nou echt balen dat je notabene een paar uur na je test ongi moet worden. maar is het wel echt heel goed doorgebroken? Bij mijn dochter heb ik ook bijna een week gevloeid en ik was gewoon zwangertjes. Hoop het stiekem voor je.

Deal :smiley:

Wat voor kwaaltjes heb je verders last van?

Ik heb nog steeds wat menstruatiepijn en wat lichte steekjes in mijn borsten. En het idee dat ik vloei gaat maar niet weg, ben elke keer kijken of ik mijn broekje heb vies gemaakt… :lol:

@chelle wrote:

Deal :smiley:

Wat voor kwaaltjes heb je verders last van?

Ik heb nog steeds wat menstruatiepijn en wat lichte steekjes in mijn borsten. En het idee dat ik vloei gaat maar niet weg, ben elke keer kijken of ik mijn broekje heb vies gemaakt… :lol:

Heel herkenbaar, alleen geen last van mijn boobs. Wel al zo nu en dan een flinke steek in mijn banden bij het draaien in bed.

Borsten kwamen de vorige zwangerschappen ook pas later. En verder licht misselijk 's ochtends maar dat hoeft dan weer niks te betekenen.

Nou het enige wat we kunnen doen is afwachten en morgen een streepje piesen en dan op naar een goed echo :pray: :pray:

Aha, haha idd!

Nou, heeeeel veel toi toi toi en tot morgen!

Ik duik er vroeg in vanavond :smiley:

Des te sneller is het morgen haha :thumbup:

Slaap lekker en ik ben héél benieuwd morgen!! :-*

succes morgen ochtend meiden :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Succes morgenochtend

:thumbup: :thumbup:

Ik hoop op goed nieuws!

Meiden, denk dat het hier niet goed gaat. vanmiddag wat lichtroze slijm bij het afvegen. ga er dus maar van uit dat het morgen goed door gaat zetten, alhoewel er nu geen krampje te bekennen is.

Herken wel het gevoel van “bandenpijn” bij het draaien in bed, dat heb ik nu ook al een week. Borsten zijn ook niet echt gespannen zoals meestal vlak voor een menstruatie, eerder steken er in. Hou dus nog wel een heel pietsie hoop, maar het zal wel niet. Nou ja, hoop maar dat ik dan op de wintersport positief test.

Morgen ook naar de gyn, kijken of ik nu wel een eisprong heb gehad, anders gaan we starten met Clomid.

Wacht nog heel eventjes met de banner.

Ooooo Kantjeboord ik hoop niet dat het door gaat zetten. :pray:

Wanneer ga je op wintersport vakantie? Lekker hoor, zou ik ook wel weer eens willen. Nou ja, misschien volgend jaar of dat jaar daarop.

Voor chelle en gemmamama, het is bijna 9 uur… :pray: :pray: :pray: :pray: Hoop dat jullie zo met goed nieuws komen!!

OO ik zie dat Chelle ook nog niet gereageerd heeft, sorry wij sliepen uit :mrgreen:

Eh goed nieuws en slecht nieuws, er zijn nog steeds geen duivels maar er was ook geen streep te bekennen :? Ik hou nog hoop, al had ik liever 2 strepen gezien :wink:

Chelle??? En jij meid???

Hier ook een uitslaapprobleempje :lol:

Gemmama, idem dito hier! Ik word er langzamerhand een beetje gek van…

't blijft maar hangen bij 1 streep…

Kantjeboord :pray: laten we 't hopen!

he meiden, wat spannend!! :shifty:

Hè meiden wat jammer nou, maar geen bloed geeft moed zeggen ze.

Lekker hoor zo’n uitslaap probleem :slight_smile: Ik ga zo met mijn lieve meisje even terug naar bed, is ook lekker. Ze is nog ziek dus ik ga lekker even mee een dutje doen.