Het grote TEST topic!!!

en Pe, alweer getest???

Dag 27…

Vanmorgen weer getest…

Ik geloof dat ik me nu echt wel zwanger mag noemen :dance: :dance:

Echt héél erg blij :mrgreen: , ook nog steeds wat onwerkelijk.

Binnen 10 minuten een fotootje gemaakt overigens :wink:

Ik zal hem zo even neerzetten.

Fotootje :inlove:

WHAAAAAAAAAAHHH Pé!!! GEFELICITEERD MEID!!!

Echt een hele duidelijke streep hoor meid, heerlijk voor je!! En nu: lekker genieten ervan… :dance:

Ja hoor! een mooi kruisje! Gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:

Jeeeeeeeh Pé, nog een augi mama, gefeliciteerd meiske. En nu blijft hij plakken hoor. Het moet gewoon.

En de andere meisjes; o.a. alicia, al opnieuw getest?

:dance: Gefeliciteerd!!!

gefeliciteerd!!!

:cry: :cry: :cry:

Helaas ik moet de stemming een beetje verpesten hier.

De :twisted: is net gekomen. Had net ervoor een test gedaan, dacht een heeeeel dun streepje te zien maar dit is denk ik gewoon omdat ik wat wilde zien. Had eerst een paar druppeltjes oud bloed, dus had nog wat hoop maar het is nu echt doorgezet dus helaas.

Ben wel weer erg teleurgesteld. :cry:

Nieuwe ronde dus en dus ook weer een nieuwe kans… :slight_smile:

Bedankt voor jullie felicitaties

:inlove:

Ik voel me echt sinds tijden weer beter. We zijn heel erg blij!! Opgelucht dat we toch raak kunnen schieten :wink:

Maar ook wel weer heel erg spannend. Gelukkig mag ik een eerdere echo krijgen van de gyn (i.v.m. de miskraam)

Alicia :hug: :hug:

Veel sterkte.

Alle goeds voor de andere meiden hier :-*

Nou Chelle dan ben jij weer de volgende tester. Ben benieuwd.

Baal nog steeds en snap er niets van. Had een super regelmatige cyclus van 25 of 26 dagen en nu pas op de 27e. Voelde al vanalles maar dan toch houdt je lichaam je voor de gek. :?

nou, we gaan er maar weer met goede moed tegen aan :smiley:

Hmm alicia, misschien toch een vroege miskraam?

Wat vervelend en teleurstellend hey :frowning: Hopend op volgende maand dat je het beter zal treffen, flink klussen hihi :wink:

Oh en Pe, bij deze nogmaals van harte! :smiley:

Ja LadieX ik ga echt wachten tot morgenochtend :lol: Rommelig weekend gehad, dus qua tijd ging ie best snel :smiley:

Meiden… :pray:

Tot morgenochtend!

Pé gefeliciteerd!!! Dat is een duidelijk kruis hoor!!!

Alicia; echt balen meid :hug: . Toch vreemd als het ineens een andere dag komt. Heb ik ook al een paar keer gehad.

Chelle; nog 1 nachtje, ben benieuwd.

Dag 25 en 26 zijn voor mijn alweer geweest (heb ik ook al een paar keer gehad) dus dat brengt bij mij ook al weer hoop :pray: . Ga alleen echt wachten tot vrijdagochtend als dat dan nog kan.

Ja, we gaan weer flink klussen. Nu maar weer een andere aanpak. Eerst klusten we volgens mij te vaak, nu misschien wel goed, maar dat er toch iets mis ging, nu maar ´s om de dag proberen ofzo… de moed zinkt je wel steeds verder in de schoenen moet ik zeggen, je krijgt steeds meer het idee dat er iets niet klopt en ik ben zo ongeduldig!!!

Heb nog even uitgehuild bij m´n mannetje… :cry: was wel lekker, lucht in ieder geval even op. Elke keer neem ik me weer voor om er niet zo mee bezig te zijn en er zijn wel dagen dat ´t lukt maar meestal gaat er geen dag voor bij dat ik er aan denk… :?

Heb meteen even gekeken wanner m´n volgende NOD dag is en dat is 2e kerstdag. Hopelijk komt die :twisted: dan dus niet want dan zit ik op 1e kerstdag weer met migraine. Beter krijgen we een heel mooi kerstcadeau :pray:

Goed van je chelle dat je het kunt opbrengen om te wachten tot morgen.

Ik ben echt benieuwd. Lijkt me wel dat ´t goed zit bij jou hoor! ik duim voor je. :thumbup:

We horen het hier wel he!

Heel veel succes zonnetje! :smiley:

goed als je dat vol kan houden zonnetje!

Ik ben ook echt van plan volgende keer wat langer te wachten en niet te vroeg te gaan hopen enzo…

Oo wat spannend hier.

Mag ik ook mee zenuwpezen???

Ik ben in jan 2009 gestopt met de pil, februari was ik zwanger, maar helaas eindigde dat na 12 weken in een ma (kindje was met 8wkn en 4 dgn al overleden). Nu zijn we alweer 6 maand verder en tot op heden nog geen positieve test gehad. Elke maand ook niet een goed gevoel en dat bleek terecht.

Maar nu heb ik al anderhalve week ongikrampen en zelfs soms bandenpijn bij het draaien in bed (had dit ook bij de vorige twee maar véél later voor mijn gevoel). De laatste maanden had ik een cyclus van 30 dagen maar begon ik al 3 dagen van te voren steeds wat rommel te verliezen.

Nu niks, krampen zijn er nog wel, maar verder nergens last van.

Morgen zit ik op dag 31, vrijdag heb ik een testje gedaan, stom, veel te vroeg natuurlijk :doh: Maar goed nu morgenochtend maar even afwachten.

Ik vind het dit keer reuze spannend en heb er eigenlijk ook wel een heel goed gevoel over, maar ben zo bang dat mijn lichaam me weer teleursteld :?

Nou spannend dus.

Ik las dat Chelle ook morgenochtend gaat testen, ook voor jou zal ik duimen :thumbup: :thumbdown:

Haha wat leuk dat je de spanning komt verhogen Gemmama :smiley: je hebt er een goed gevoel over, dus dat wil wel wat zeggen niet? Of houdt ons lichaam ons voor de gek? Hihi, laten we positief blijven en tot morgenochtend! Spannend, heel spannend! Succes!

Wow gemmamama, spannend hoor.

Wat erg dat je toen een miskraam hebt gehad :hug: :hug: .

Ik heb ook al meer als een week last van ongi krampjes en idd ook een soort van bandenpijn, heel raar. Hoop dat het voor ons dus een sinterklaaskado wordt.

Spannend zeg, morgen dus 2 testers :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

@chelle wrote:

Haha wat leuk dat je de spanning komt verhogen Gemmama :smiley: je hebt er een goed gevoel over, dus dat wil wel wat zeggen niet? Of houdt ons lichaam ons voor de gek? Hihi, laten we positief blijven en tot morgenochtend! Spannend, heel spannend! Succes!

Wat zegt jouw gevoel??

Ik heb het geloof ik nog nooit zo spannend gevonden :wink: