LadyX wat gaaf!! En die tweede streep staat er duidelijk hoor! GEFELICITEERD!!!
Kantjeboord en alle meiden waarvan hun NOD nadert toi toi toi
THanks voor de knuffels en virtuele bloemen 8)
Ben weer een beetje bijgekomen. Dat ik 8 jan naar de gyn mag geeft ook veel rust. Gisteren veel last gehad van buik en rugkrampen en bloedverlies. Nu gaat het al beter. Nog wel last van mijn borsten en dat is dan weer tegenstrijdig. Maar dat zal na 1 of twee dagen wel weg zijn.
@AliciaC wrote:
Nou jullie houden de boel wel spannend.
Wanneer is de beste tijd om te testen. :twisted: is er bij mij nog steeds niet, al ben ik vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn, en meestal heb ik hoofdpijn of zelfs migraine voordat :twisted: komt. Denk dat ik dus vandaag nog maar even af wacht…
succes meiden!
Over spannend houden gesproken!
Nou meiden, hier is het ook weer spannend!
Ik zit nu op dag 26.
Na mijn miskraam heb ik een onregelmatige cyclus, dus weet niet precies wanneer mijn NOD zou zijn. Vanmorgen een testje gedaan.
Ik moest wel héél goed kijken, maar leek iets te zien…!
Hub niet hoor trouwens. Die was helemaal niet positief over het resultaat.
Maar na een krap kwartiertje leek het streepje iets duidelijker te worden.
Ik weet het dus niet!! :wall: En kan nog niet blij zijn.
Na een kwartiertje mag je toch niet meer aflezen?
Ik zal zo proberen even het fotootje te plaatsen.
Wat vinden jullie?
Ben vanmorgen in ieder geval alvast even nieuwe test gaan halen.
Morgen weer een testje er tegen aan…
AARRGGGH! Nog iemand die de spanning hier gaat opvoeren! Pe ik ga ook voor je duimen hoor!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hierbij het fotootje
Hallo! Das een hartstikke duidelijke streep mens! Mijn eerste test was exact zo! Duidelijk maar smal, als een pennenstreepje… Zwanger!! Jieha! Gefeliciteerd!
Nou idd! Heel duidelijk te zien hoor Pé!
Gefeliciteerd!!
Ik zie de foto niet Pe.
Hier nog steeds geen :twisted: maar durf nog niet te testen…
misschien morgen. Het is volgens mij niet zo handig om ´s avonds te testen toch?!
Alicia, ze zeggen dat je het op ieder moment van de dag kunt doen, maar 's morgens is je urine wel geconcentreerder. Als je het op kunt brengen zou ik nog even wachten.
Oooh Pe je bent zo duidelijk zwanger, gefeliciteerd!!
Mannen zijn wat dat betreft altijd wat sceptisch :lol:
Alicia het is zwaar he dat wachten? maar idd wat Kantjeboord zegt, probeer het even uit te stellen tot de ochtend! Gaat lukken joh :D… ik moet wachten tot maandag :lol: dat is een eindje weg.
Pe, ziet er goed uit meid! Maar heb je die foto genomen na dat kwartier of nog binnen de tijd waarin het streepje tevoorschijn zou moeten komen?
In het eerste geval is het niet heel betrouwbaar meer, en zou je het best nog eens kunnen testen over een paar dagen - misschien dat je dan wel direct een streepje ziet.
In het twede geval: GEFELICITEERD!!!
Bedankt voor jullie (alvast) bemoedigende reacties.
Durf nog niet geheel blij te zijn. :?
111: de foto is inderdaad ná het kwartiertje genomen, dus lijkt mij niet geheel betrouwbaar meer.
Voor de 10 minuten-grens leek ik wel wat te zien. Daarna werd het pas duidelijker.
Morgen weer een testje.
Het positieve is wel: de vorige keren dat ik negatief teste, ontstond er helemaal niets! Zelfs niet na een kwartiertje ofzo. Dus toch wel een beetje hoop hierdoor gekregen!!
Ik laat het jullie weten!
nou hij staat er echt hoor! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!!
Ik duim voor een dikke vette streep morgen
Bedankt smurf.
Jij heel veel sterkte, ik heb je verhalen wel gevolgd :hug:
nou spannend weer zie ik Ik kon de foto ook niet zien Pe maar volgens de andere stond er toch echt een tweede streep dus het zou zomaar eens kunnen ik zou idd gewoon nog ff een tweede testje doen als die streep pas na een kwartier tevoorschijn kwam.
CHelle hoe is het bij jou meis?? wacht je echt tot maandag met de test
spannend hoor!
en Alicia je kan gewoon elk moment van de dag testen hoor ik heb hem begin van de avond gedaan
In dat geval Pe, draaien mijn duimpjes ook voor je voor een mooie duidelijke streep morgen binnen de gestelde termijn!
Pe: ik zie ook duidelijk een streep hoor!! Ben benieuwd naar morgen… maar dat zal wel goed komen, denk ik zo. :mrgreen:
jaah nu zie ik de foto ook ik zie idd heel duidelijk een streepje nou ik ben benieuwd morgen (denk niet dat ie heel anders is als deze )
hee wat nieuwe zwangere meiden! Gefeli!
Hé Vliegje, ik zie dat ze bij jou een plan de campagne gestart zijn?
Heel veel succes! :thumbup: :thumbup: