Omdat ik geen eisprong meer had na de bevalling. Mijn hele cyclus lag in de war. Afgelopen maand dus voor het eerst een normale cyclus gehad.
De wens voor nog een kindje is groot bij ons, niet om te vervangen, maar omdat het zo niet af voelt.
Daarbij gaat mijn leeftijd meetellen, ben nu 40.
Gyn opperde dat mijn cyclus mogelijk met clomid een zetje zou kunnen krijgen. Maar naar het er nu uitziet pikt mijn lichaam het toch zelf weer op. :dance:
Kantjeboord balen dat het heeft doorgezet, maar wel fijn om te weten dat je lichaam het weer zelf oppakt.
Volgens mijn eigen berekening zou vandaag mijn NOD zijn. 5 nov, was mijn 1e dag van mijn menstruatie en als ik dan 28 dagen verder tel dan kom ik op vandaag…
Vandaag ben ik nog een dagje thuis aangezien mijn dochter nog niet helemaal beter is. Morgen is mijn vrije dag. Dan donderdag werken en als het goed is (hoop ik) vrijdag testen.
maar zon …vandaag is toch … dus dan zou je … heel misschien … :mrgreen: :mrgreen:
Zonnetje normaal een normale cyclus van 28 dagen?
Zo ja dan misschien een testje ertegenaan gooien :mrgreen:
Ik heb met Nathalie toen na 7 dagen overtijd getest, dit zou ik nu denk ik ook weer doen, niet te vroeg.
Volgens mij staat mijn banner 1 dag te ver vooruit :think:
Ik denk dat ik gewoon wacht tot vrijdag. Dan ben ik iig over mijn langste cyclus (van 30 dagen) heen. Als vandaag de :evil: niet komen hou ik zeker goeie hoop. Nu zijn de dagen van het niet naar de wc durven gaan aangebroken
Hoop dat ik het vol kan houden.
Vraagje, zondag is mijn nod, maar volgens mij staat mijn banner op maandag nod of zie ik dat verkeerd?
Zonnetje hahaha dat wordt dus broekloeren
Hahahhahah, idd ja.
Je banner staat volgens mij goed hoor. Deze dag wordt ook meegeteld.
Vandaag heb ik ook meegeteld, dus 1 dagje tever :wall: even wijzigen hahahaha.
Zonnetje, spannend hoor.
Hopelijk kun je vrijdag (foei meiden… gewoon geduld :lol: :lol: ) inderdaad testen!
Marieke, als zondag je nod is staat je banner inderdaad een dag te ver
Zo heb hem al aangepast
Kantjeboord ontzettend jammer dat het is doorgezet maar inderdaad wel fijn dat je lichaam het toch weer zelf schijnt op te pakken!
Mijn banner staat ook niet goed. Vandaag moet de NOD dag zijn.
Ga hem ook maar even aanpassen dan.
Kantjeboord, jeetje dat is best heel vervelend zeg!! Ik hoop echt dat de gyn iets voor jullie kan betekenen :hug: :hug:
Zonnetje, spannend meid, knap dat je tot vrijdag kan wachten. Ik kon dat voor de ma ook heel goed, maar nu ben ik niet zo sterk :mrgreen:
Hier nog geen duivels :dance: :dance:
En hoe voel je je verder Gemma?
@Marieke_5000 wrote:
En hoe voel je je verder Gemma?
Alsof ik ongesteld ben, buikpijn, krampen, het gevoel dat er van alles ‘loopt’ daar beneden. En toch nog steeds het gevoel dat die ongi niet gaat doorzetten.
spannend allemaal meiden!
gemmama hoeveel ben je overtijd?? ik ben zo hard aan het duimen voor alle dames die eerdaags gaan testen!! :thumbup: :thumbdown:
Chelle hoe is het bij jou??
LadieX, gerekend met mijn langste cyclus van 30 dagen, ben ik pas 1 dag overtijd. Maar 't zijn meer de gevoelens en ongikrampjes die me aan het denken zetten.
Oke spannend! ik zou toch nog ff wachten met testen als ik jou was
ik weet nu uit eigen ervaring dat je al gauw te vroeg test
dus afwachten maar allemaal! spannend en hopen dat je gevoel gelijk hebt!!
@ladieX wrote:
Oke spannend! ik zou toch nog ff wachten met testen als ik jou was
ik weet nu uit eigen ervaring dat je al gauw te vroeg test
dus afwachten maar allemaal! spannend en hopen dat je gevoel gelijk hebt!!
Ehm, wachten??? Wat is dat???
hallo,
MIjn naam is linda en over drie dagen mag ik testen. Ik heb inmiddels wat klachten die ik bij mijn vorige zwangerschap ook al vroeg ontdekte zoals gevoelige brandende borsten, meer plassen (is ook onzuiver) en moe. Maar ik las dat dit ook het ontpillen kan zijn dus ik moet nog even in onzekerheid zitten jammer genoeg. Wat denken jullie?
tja moeilijk te zeggen bepaalde dingen kun je ook last hebben als je :twisted: moet worden dus durf er niets over te zeggen!