Het grote TEST topic!!!

lieve dames ik ben er weer , was gisteravond zo moe dat ik nog wel heb gelezen hier maar de puf niet meer had om te reageren …

ladyX ik begin toch stiekum wel te denken dat jullie raak geschoten hebben hoor hihihi … nou nog de bevestiging he !!

en CVS wat ontzettend kud dat de :twisted: zijn gekomen , hopelijk lezen we de volgende ronde dat het wel raak is , ik baal met je mee meid :-*

Na een lange nacht(op mijn werk) heb ik wel giga ongi krampen, maar bespeur nog geen :twisted: .

Is nu dag 28, dus heel goed mogelijk.

Mijn hand greep vanmorgen alweer bijna naar de la vol zwangerschapstesten op mijn werk, :naughty: maar ik vond het toch toch te vroeg en zonde, want ze zijn daar vrij prijzig ivm internet of het kruidvat. Heb mij dus netaan kunnen bedwingen. :wall:

Het is gewoon niet slim, zelfs bij de andere 2 kids testte ik echt pas een goed streepje na een week. Dus het blijft spannend.

Andere meisjes succes met wachten of klussen!

LadieX, hoe is het nu?? 5 dagen overtijd!

:pray: :pray: :pray: voor jullie

San en smurf ik blijf hier duimen hoor voor jullie.

Ladiex nog geen :twisted: . Het geeft zeker wel moed hoor!! Misschien test je van het weekend wel positief (als je het zo lang vol kan houden om niet te testen)

dag dames,

nou we zijn weer een dagje verder en nog steeds geen :evil: …

ik werd vanmorgen weer wakker met ontzettend zere (0)(0) :eh:

is nu wel te doen maar ik moet er niet aan zitten :wink:

ik heb de dokter gebeld vanmiddag en die zei dat ik misschien net te vroeg was met testen en dat ik idd ff een weekje moest afwachten… wel spannened allemaal… ik heb a.s vrijdag me theorie voor de auto dus ik richt al me aandacht de laatste dagen nog maar ff op de theorie dan denk ik er niet zo aan :wink:

dus ik hoop ook stiekem dat we gewoon raak hebben geschoten :wink: maar je weet het maar nooit…het is een kwestie van afwachten…

dag 7 en nog nie :twisted: …

Dames, ben ook een voorzichtig blij hier. Was steeds om de 2 weken ongesteld na de bevalling, vorige maand haalde ik de 3 weken. vandaag is dus de 21e dag en merk niets, zou mijn cyclus eindelijk weer gewoon worden? Hoop echt dat ik de week erbij haal. :pray:

Wel apart vanmorgen, toen ik me stond af te drogen, ineens een druppel melk uit mijn borst. :shock: :think:

Weet wel dat dit nog een tijd kan aanhouden, maar het liep er tnt nooit spontaan uit. Zou er dan heel misschien …???

@ladieX wrote:

dag 7 en nog nie :twisted: …

Jeetje LadieX! Dit duurt wel erg lang. Ga je nog bij de huisarts langs?

Of heb je je misschien verteld met dagen? ( zal vast niet, maar ja)

spannend kantjeboord :smiley: wie weet krijg je wel weer je normale cyclus maar das maar ff afwachten allemaal :smiley:

ik heb de dokter gisteren gebeld en hij zei dat ik nog ff een weekje moest wachten en dan weer testen… ik heb vandaag weeer een tester gehaald voor van de week maar me handen griebelen om het weer te testen… maar ben beetje bang voor teleurstelling (alweer) dus ik moet mezelf maar ff inhouden denk ik…

LadieX ik zou er denk ik toch een testje nu tegenaan gooien. Want je bent inmiddels een volle week overtijd. Spannend.

Kantjeboord ook voor jou spannende dagen zeg. Zou mooi zijn als je cyclus weer normaal is maar nog mooier zou het zijn als jullie inderdaad raak geschoten hebben!!!

jaaaaaaaaa ladyX TESTUHHH !!! je bent nu weer 3 dagen verder dan de laatste test en een volle week over de datum hahahaha.

ooooh wat een spanning zeg !!!

enne kantjeboord hopelijk is het dan toch heel misschien wel raak !!

duimen !!!

laten we het hopen dames …

nathaliehvdominique wat een mooie naam heb je trouwens :mrgreen:

ik las het ja !!

en als ik meerdere post las van jou waarin je de naam zei voelde ik me hartje een beetje springen , ze kan het toch niet over mij hebben :think: :think: ??? :mrgreen:

uhm misschien toch als de kleine op bed ligt ff doen… oow ben zo bang dat ie weer negatief is… :shifty:

wanneer gaat de kleine naar bed ??? hahaha niet vanavond toch pas ??? dat duurt nog veeeeeeeeeeeels te lang hoor !!! :mrgreen: :mrgreen: :-*

he meid laat je niet gek maken door ons he , als je nog wilt wachten dan moet je dat gewoon lekker doen … wij kakelen als kippen zonder kop hahahahaha.

:smiley:

Hahaha Nathalie, nou ik denk toch niet dat ik jou naar de peuterspeelzaal breng :lol: :lol:

LadieX natuurlijk hopen we allemaal dat die test positief is meid!!!

En mocht hij toch negatief zijn dan heb je misschien wel iets meer zekerheid. Heb je normaal een regelmatige cyclus?

:lol: :lol: nee de kleine gaat zometeen ff een tukkie doen :wink:

ik heb er nou eentje bij de apotheek gehaald die schijnt erg gevoelig te zijn :wink: pff ben erg zenuwachtig :wink:

en jah ik heb normaal gewoon een normale cyclus… dus ik weet het niet…

Niet luisteren naar Nathalie want ik wil gewoon WEL dat je test hahahaha. Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor :liar: :liar:

En logisch dat je zenuwachtig bent.

nou gooi het kind naar bed en ga piesen dan maar !!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: