wij zijn helemaal niet aan het pushen … :liar: :liar:
en we willen ook helemaaaaaaaaaal niets weten als je getest heb :liar: :liar:
En,en,en???
hahahahahaha erg zijn wij hoor … laat die meid nou eerst eens rustig kindlief op bed brengen !!
Ze leest nu waarschijnlijk voor de 3e keer aandachtig de gebruiksaanwijzing door…
of wij schrikken haar zo af dat ze gelijk niks meer durf te laten horen
nou dames weeeeeer een negatief testje :? dus heb de hoop een beetje laten varen ik wacht het volgende week wel af en mocht ik dan nog niet :evil: worden dan laat ik de dokter het wel testen
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaa , hoe kan dat nou …
echt vet kud voor je ladyX , we hebben er allemaal een goed gevoel over en dan blijven er alleen maar negatieve testen komen.
waardeloos dit zeg pffffffffff.
meid vanuit hier een dikke digi kroel !! :-* :-*
Nou zeg, dat is toch niet te geloven!?? Je lijf houdt je wel heel erg voor de gek zeg!
Wel vreemd, als je altijd keurig op tijd bent. Nou ja, hoop dat je deze week dan een beetje door kunt komen. :hug:
En sorry dat we zo liepen te stoken… :oops:
Ach shit meis :hug: maar wel vreemd hoor, waar blijven die duivels dan??
Oooooh ladiex, balen meid.
Laten die :twisted: dan maar komen zeg. Wat een onzekerheid is dit, pfffff.
(zit even stiekem op mijn werk te gluren hoor was erg nieuwsgierig)
ja ik blijf het ook erg vreemd vinden… maar jah misschien was mijn cylclus deze maand wat langer ik weet het anders ook niet… dus afwachten maar en gebeurd er deze week niet hoop ik dat de dokter volgende week wat duidelijkheid brengt want nog ben ik er niet helemaal van overtuigd dat ik niet zwanger ben , ben pas echt ovetuigd als de :evil: doorbreekt maar balen doe ik wel natuurlijk…
vind trouwens niet dat jullie aan het stoken waren hoor gewoon niewsgierig net als ikzelf als ik niet had willen testen had ik het ook gewoon niet kunnen doen toch dus geen excuses nodig hoor
pfieuwwww gelukkig maar hihihi !!!
ik wil gewoon een leuke mama bij de augustus moekies erbij !!! en jullie zijn zooooooooo gezellig !!
zal ik jullie een beetje van mijn plasje doneren ?
Nou doneren maar zou ik zeggen, we kunnen het hier volgens mij allemaal wel goed gebruiken :mrgreen:
:lol: :lol: jah het ligt niet aan mij zou harstikke leuk zijn natuurlijk
ow en als het helpt zou doneren helemaal geen slecht idee zijn
Zo… het was een spannends middag hier zo te lezen :lol:
Jammer dat het niet in een positieve test heeft geresulteerd.
Maar wat niet is…
het was zeeeeer zeker een spannende middag … en idd helaas weer geen mooie foto van 2 streepjes , maar gelukkig doen jullie allemaal de best om er een te krijgen …
t duurt alleen zo lang
en ik gun het jullie zo … ik ben al lang en breed bevrucht maar ik blijf jullie steunen hoor !!
mits jullie dat niet vervelend vinden .
@nathaliehvdominique wrote:
ik ben al lang en breed bevrucht
Zeg! We hoeven niet alles van je te weten! :mrgreen: :mrgreen: (geintje!)
:mrgreen: :mrgreen: :oops:
Tjeetje ben ik een dagje werken en is het hier meeega spannend.
Kan mij voorstellen dat je uiteindelijk getest hebt LadieX, ze hebben je gewoon voor het blok gezet vanaf hun compjes. Zielig hoor.
Nee zonder gekheid, het is niet leuk dat hij weer negatief is.
Ik wil je niet blij maken, maar mijn schoonzus had 20 jaar geleden ook geen postieve testen en was zeker wel tot 2x aan toe zwanger en de produkjes lopen ook gewoon rond op deze aardbol. Dus…
Hier nog helemaal niets. Ik heb nog maar 1 test in huis en vanmorgen(dag29) jeukte mijn handen ontzettend.
Vorige maand had ik een gekke ongi na 26 daagjes maar, maar de maand ervoor had ik met 28 dagen een positieve test en op dag 30 een mega ongi met stolsels. Ik wil mijzelf dus niet weer blij maken met een dooie mus.
De afgelopen dagen had ik veel slijm en een groot ongi gevoel, maar ook dat vandaag niet meer. Heb mij vandaag lens gedronken om maar zoveel mogelijk naar de wc te kunnen gaan zonder dat het echt opviel, maar geen spatje gevonden. Het slijm is ook over en geen krampjes meer.
Ik weet het echt niet hoor. Misschien komt het toch nog morgen. Eigenlijk wil ik wachten met testen tot het weekend, maar ik denk dat ik he echt niet red. Ken mijzelf zo onderhand wel eens… :wall: