Het grote TEST topic!!!

O, meisjes, ik word helemaal hyperdepieper van jullie verhalen over testen. Ik heb mijzelf vandaag kunnen bedwingen om geen kv test te halen. Ik heb er nog maar 1 via internet liggen en wil hem niet verkwanselen. Daarnaast had ik 2 maandjes geleden heel even een posi test in handen en 2 dagen later(op dag 30) begon mijn ongi toch nog. Dus het allerliefst wil ik echt pas na dag 30 testen.

Maar, het is zoooooooooooo moeilijk, want ik had de meeste cyclusmaandjes van 26 dagen en daar zit ik nu op. :pray:

Nog niets te bekennen, wel ongi krampjes, maar totaal geen grotere en gevoelige (.)(.) zoals 2 maandjes geleden. :pray:

san daar heb ik nu dus ook helemaal geen last van , van die zere boobies , vraag me af wanneer dat gaat beginnen … maarja elke keer kwam ik er pas achter met 6 weken … dus heb nog 2 weken te gaan… maar ben wel moei zoooooooooo moe … :zzz:

CVS hopelijk is het morgen goed nieuws !!

en ladyX ik snap er ook niks van … morgenochtend miss maar proberen met ochtend urine ???

VEEL SUCCES JULLIE !!!

ik ben al een paar dagen er niet bij… uhm, beetje vergeetachtig enzo…

ik maak mezelf echt gek hier whaha

niet alleen jezelf hoor !!! ik zit hier ook zenuwachtig te zijn voor jullie !!

ik vind het ook erg spannend voor iedereen! CVS ik hoop ook dat het goed nieuws is morgen :wink:

duim voor iedereen!

ik was vanmiddag best teleurgesteld omdat ik gewoon voel dat er iets aan de hand moet zijn. Maar jah we zullen zien… ik hoop het zo :smiley:

dames hier nog geen verandering… ik heb vanmorgen weer een test gedaan weer negatief… :? ik word er heel onzker van zo … ik hoop dat als ik toch niet zwanger ben snel ongesteld word… ik wacht het nog maar ff een paar dagen af denk ik misschien dat ik dan nog een testje koop en anders maar naar de dokter ofzo . Kan het zijn dat mijn HCG nog te laag is ofzo? pff ik weet echt niet wat ik ermee aan moet … :cry:

ladieX, :hug: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

en CVS???

Het wordt weer spannend hier!

Vanmorgen ook mijn laatste matcare gebruikt. En helaas negatief.

Dit betekent weinig goeds helaas…mijn vorige zschappen teste ik 2 dgn voor nod licht positief met matcare dus reken maar op de :twisted: dinsdag.

Tuurlijk kan ik mij misrekend hebben, mijn vorige cycli duurden 29 en 30 dagen (ga nu uit van 28 obv mijn eisprong) maar daar hoop ik maar even niet op.

Heb nu geen testen meer in huis, geeft ook een soort rust. Dus als ik woe niet ongesteld ben doe ik donderdag ochtend pas weer een test.

Jullie houden het spannend dames!

Ik hoop op lekker veel positive tests, mag wel weer vind ik :mrgreen:

TOI TOI voor jullie!

Smurf hoop dat je toch te vroeg hebt getest hoor.

Laiex; wat een onzekerheid. Hoop dat als je niet zwanger bent de :twisted: snel komen. Misschien is je HcG nog te laag. Anders bel je morgen even de ha om te vragen of overleggen ofzo?

Deze onzekerheid is ook niet echt relaxed.

Wat een onzekerheid meisjes. pfffff

Hier nog maar 1 test in huis en die wil ik echt niet opgebruiken voor ik zeker goed kan testen.

Bij mijn vorige zwangerschappen zag je het pas goed bij een week overtijd. 2 maandjes geleden kwam het streepje pas na de 10 min. op dag 28, dus ik wil nu echt wachten. (als het luktttttttt)

Hier nog amper ongi krampje en geen bloed te zien, ook nog geen gevoelige (.)(.). Halverwege was ik wat ziekjes en ook flink misselijk, maar dat is ook helemaal weg. :?

Hopelijk hebben wij allemaal volgende week een positieve test in handen en komen wij elkaar tegen in de augustusbaby topic. :pray:

wat is het hier toch weer spannend allemaal:-D

ik wens de meiden heel veel succes die moeten testen

en en natuurlijk ook die nog beezig zijn met klussen :mrgreen:

nou dan heb ik nog een beetje hoop…misschien is het nog iets te vroeg om te testen ofzo… dat het nog niet goed zichtbaar is… ik kan idd wel ff de ha bellen om te vragen wat hem het beste lijkt…

helaas pindakaas… eind van de dag ongi geworden :frowning:

succes dames!!!

potverdikkie CVS :hug: :hug:

ow balen CVS :frowning: volgende ronde hopelijk beter!

bij mij nog steeds geen verandering

ik heb alleen mega zere (0)(0) :shifty:

CVS wat jammer nou :frowning: hoopelijk volgende ronde meer geluk :pray:

@ladieX wrote:

dames hier nog geen verandering… ik heb vanmorgen weer een test gedaan weer negatief… :? ik word er heel onzker van zo … ik hoop dat als ik toch niet zwanger ben snel ongesteld word… ik wacht het nog maar ff een paar dagen af denk ik misschien dat ik dan nog een testje koop en anders maar naar de dokter ofzo . Kan het zijn dat mijn HCG nog te laag is ofzo? pff ik weet echt niet wat ik ermee aan moet … :cry:

Snap dat je hier kierewiet van wordt ja!

maar misschien enige troost. bij mijn derde heb ik ook eerst 2 keer negatief getest na mijn NOD, pas bij de 3e test gaf 'ie positief aan.

zou idd nog een paar dagen wachten, geeft 'ie dan weer negatief aan zou ik even langs de huisarts gaan.

@CVS wrote:

helaas pindakaas… eind van de dag ongi geworden :frowning:

succes dames!!!

Dat is jammer CVS! Nou ja, opladen en door naar de volgende ronde dan maar.

balen CVS, helaas weer door naar de volgende ronde.

CVS :hug: hopelijk volgende ronde meer geluk :hug:

hier geen nieuws, nog geen ongi.

Het gaat nu wel spannend worden hihi. Heb geen testen meer in huis dus ga echt wachten tot na woensdag …mits de duivels gekomen zijn.