Nathalie gefeliciteerd!!
Wauw 4 dgn voor nod al positief!
Dat is mij nog niet gelukt haha.
Bij Yuri teste ik op nod positief en bij mijn eerste mk pas een dag erna.
Mijn vorige mk teste ik 2 dagen voor nod pas licht positief met matcare.
Dus ik ga zondag een pas een test wagen van matcare. Als die negatief is weet ik eigenlijk al genoeg…
@nathaliehvdominique wrote:
kom op dames jullie moeten positief testen hoor !!!
ik zit nou als enige bij de augustus mama’s 2009 !!! jullie laten me tochniet zitten he !!!
Onwijs gefeliciteerd joh!!!
Tja, ik was het wel van plan. 1 of 4 aug als uitgerekende datum.
:wink:
Hopelijk kan ik mij snel toevoegen, maar het voelt op het moment exact hetzelfde als vorige maand.
Daarnaast heb ik 2 maandjes geleden vermoedelijk een zeer vroege miskraam gehad en toen had ik al een week voor de NOD zeer pijjnlijke borsten die ik nu totaal niet heb. :cry:
Hallo lieve meiden,
Hier ben ik ook weer even. Het zijn weer spannende dagen voor een aantal meiden. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nathalie; GEFELICITEERD, ik hoop dat ik me over 2 weken bij je kan voegen.
Heb deze keer met ovu testen gewerkt. Gister had ik een half donker half licht streepje en dacht dat is dan vast mijn ei. Vandaag toch nog een keer getest en toen was het streepje gelijk donker dus dan zal dat wel mijn ei zijn :think: . Gister hebben we het iig benut en zullen dat vanavond ook doen. Afgelopen zondag had ik ook al zo’n vaag half dik en half licht streepje dus begrijp er eigenlijk weinig van allemaal.
Als het goed is heb ik dus nu een cyclus van 30 dagen als vandaag mijn ei is. Dus nog 2 weken in spanning. Ben vorige week echt ontzettend ziek geweest, maar toen hebben we ook gezellig doorgeknuffeld hoor!!!
Heb vandaag een beetje een ongi gevoel in mijn buik beetje vreemd ook :think:
zonnetje, ik heb laatst ergens gehoord dat een ovulatie test altijd kleurt maar alleen wanneer het test streep net zo donker of donkerder dan de controle streep is je dan dus een eisprong hebt.
dus die rare verkleuring waar jij over schrijft kan heel goed.
hier vanmorgen een dip in mijn temp dun nu maar hopen dat ie morgen gestegen is, dat zou dan betekenen dat ik misschien wel een eisprong heb.
morgen volgt er dus een update.
ladies fijne avond verder.
Meiden, het heeft hier inmiddels doorgezet.
Ik hou jullie uiteraard nog wel in de gaten, maar zal zelf pas weer over twee maanden hier te vinden zijn (op z’n vroegst).
We gaan (minstens) een rondje overslaan ivm onze geplande bruiloft volgend jaar zomer… :inlove:
Hoi meissie,
De andere dagen was het gewoon echt een heel licht streepje, dus er zat wel degelijk verschil in.
Nu is hij echt net zo donker. Vriendlief :evil: voelt zich niet lekker dus denkt dat hij zich er niet toe kan zetten om “de daad” te verrichten. Ik zei dat ik dat erg jammer vindt en dat hij altijd zin heeft en net nu ik mijn ei heb gespot heeft hij geen zin. Ik werd dus een beetje pissig en hij ging er op door en nu hebben we bonje, dat was natuurlijk niet de bedoeling :think: .
Hij is nu naar vrienden toe. Nou ja, maar hopen dat als hij thuis komt er nog een goedmakertje in zit en anders maar hopen dat het van gister genoeg is :oops: :oops:
Sproetje; jammer dat het heeft doorgezet. Je mk heeft gelukkig niet alles in de war geschopt. Nu volledig richten op de bruiloft en over een paar maandjes dan weer op het klussen
oh sproetje, echt balen!!!
" gelukkig " hoef je de afspraken niet af te zeggen, kan je lekker rustig trouwen!! Enne, de eerst volgende keer dat je weer ervoor kan gaan klussen, dan is het gewoon gelijk raak! Echt waar!
CVS, ik hoop dat je gelijk hebt!!!
En Zonnetje, geen bonje maken als je ei eraan komt he… :naughty:
Balen Sproetje! Maar trouwen is ook leuk, dus op naar de volgende ronde!
even een vraag voor diegene met ongie krampjes, hoe lang van te voren hebben jullie dat dan? Heb het zeker nu al 1.5 week en moet als het goed is nog 1.5 week!
Wordt er een beetje kierewiet van. de ene keer denk ik dat het m’n ei is, maar dat kan toch geen dagen aanhouden?
Heb echt een moe gevoel in mijn onderbuik. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd weer flink zwaar aan het tillen ben. Misschien spierpijn?? :think:
ooh sproetje das balen zeg
Hier nog steeds geen verandering en ik ben een een beetje misselijk enzo maar ik durf niet te veel te hopen want zometeen zit het tussen me oren dat ik overal last van heb opeens … er is in iedergeval nog geen spoor van :twisted: te vinden en vind het met de dag spannender worden… ik haal vandaag een tester maar of ik meteen test weet ik nog niet… misschien dat ik beter nog ff kan wachten?
ladieX je KAN wachten … weet niet welke test je hebt , maar CB heeft meestal wel iets meer hormoon nodig om positief te worden …
de huismerk van KV heeft niet zo heel veel nodig om duidelijkheid te geven …
en aan je tikker te zien ben je 4 dagen over tijd ?
ik testte 4 dagen voor mijn NOD positief en de kwaaltjes die ik heb zijn op 1 hand te tellen … MOEEEEEEEEEE. en voor de rest niks.
maarja das de pest met alle andere vrouwen we zijn niet hetzefde he …
ik hoop dat het goed uitpakt ! kan je bij mij in de augustus mama 's komen kletsen !!
dank je wel ik ben idd vier dagen overtijd nu… ik had met de CB getest van de week en die gaf idd aan dat ik niet zwanger zou zijn… en dan vermelden ze dat je het drie dagen later ofzo moet testen maar ik vind het nogal zonde om het dan meteen te doen en misschien dan nog te vroeg is … ik zal weleens kijken bij de KV misschien geeft die wel een positieve test
ik hoop ook dat ik bij de augustus mama`s kom we zullen zien
KV heeft 2 testen voor 5 eurie dus dan ben je niet gelijk zo heel veel kwijt , kan je nog eens zeggen nou jammer deze is niet positief maar dan heb ik iig niet gelijk 20 eurie weggegooid…
ik hoop het zo voor je joh !!
Nou ladiex spannend hoor. Ik zou idd kv testen halen, dat is dan niet zo zonde van het geld.
Nathalie; 4 dagen voor NOD testen is best bijzonder hoor. Wou dat ik dat ook kon doen.
Sproetje; bonje is weer bij gelegd hoor
nou zon … ik was al 1,5 week een kreng en ik kan dan zo goed merken he … toen dacht ik , ik gooi er eens een test tegenaan en de eerst paar min zag ik nog helemaal niks maar na een minuut of 2 verscheen heeeeeeeeel langzaam dat 2e streepje … en gisteren dacht ik nou ik doe er nog eens 1tje , ik had er toch 2 hahaha en die had veel minder lang de tijd om positief te worden .
vandaag zou ik ong moeten worden , denk alleen niet dat dat er in zit :naughty:
ik hoop zooooooooo dat jullie positief uit de bus komen !!
ik weet wat het is om niet zwanger te raken , of om wel zwanger te raken maar dat het niet braaf blijft plakken …
heb 4x mk gehad … dit is dus me 5e zwangerschap.
dames help me out ik heb zo`n tester gehaald van de kruidvat maar daarop staat dat ochtendurine het beste is ofzo , hebben jullie dat ook gedaan ??
Als je genoeg hCG produceert, zou het ook gewoon overdag kunnen hoor. Als je niet teveel drinkt en niet te vaak naar de wc bent geweest, zou het geen probleem moeten zijn. Ik heb wel eens gehad, dat de test 's morgens negatief was en 's middags positief.
Succes!
en nu snel testen :mrgreen:
nou dames ik heb de test gedaan, ten eerste ik vond het een onding want je moet met een pipetje vier druppels op het rondje doen en ik zat al te klote ermee dus dat was een goed begin :doh: maar dan de test hij was negatief… ik snap der werkelijk helemaal niets van want nog steeds niets te bekennen van :twisted: en ben ook misselijk… en moee.
tja misschien moest ik met deze test wel ochtendurine gebruiken k weet hetniet dus dat zal ik morgen wel proberen en anders houd mijn lichaam me behoorlijk voor de gek en als ie dan negatief is morgen en ben van de week nog niet :twisted: ga ik maar naar de dokter…
oh ladieX, wat balen, een negatieve test en toch al wat dagen over tijd?? hoop dat je snel positief test…
morgenochtend ga ik ook met ie van de kruidvat testen… vind t ook niet fijn, eerst opvangen en dan druppelen… maar goed, deze is iig niet zo duur. Heb nog wel een digitale clearblue liggen maar wil die nog niet gelijk opgebruiken…
oh, wordt hier een beetje hyper omdat de :twisted: nog niet zijn gekomen…