Wij zitten wel allemaal erg dicht op elkaar zeg.
Succes met wachten en testen meiden!!!
Hier nog 2-6 dagen. (heb cyclussen van 25/26 en 30 gehad).
Dus of ik ben over 1 a 2 dagen weer van mijn wolk af gekukelt of mijn lichaam houdt mij nog een dag of 6/7 voor de gek of het is misschien wel raak :lol:
Heb eigenlijk nog niet zo heel veel kenmerkjes; wel af en toe wat ongi krampjes, maar die had ik vorige maanden toen het niet raak was ook.
Vorige maand had ik wel steeds op het eind last van de (.)(.), maar nu voelen ze niet hard of pijnlijk, maar heb ik wel pijnscheutjes. Dus het blijft spannend. Ik was van plan er deze maand wat minder mee bezig te gaan zijn, maar oo, nu die dag weer in the picture komt…
Net de test zonder pipetje gedaan.
Maar met een theelepeltje er wat (beetje veel) opgedaan.
Kwam wel een controlestreep, maar daar bleef het ook bij…
Dus hier nog geen nieuws!
whaa sproetje, hier ook net getest… ook maar 1 streep…
balen meid :hug:
Balen meiden :hug:
Maar… geen bloed geeft moed. Als je langzaam hCG aanmaakt, kan het over een paar dagen alsnog positief zijn.
@Marieke_5000 wrote:
@chantal!! wrote:Hier komt straks ook weer de spanning wij gaan zodra ik 1 deze dagen ongi wordt voor een 2e dus ben benieuwd wat ons gegunt is.
Meiden ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie :-
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom je echt overal tegen :lol: :lol:
Maar wat een leuk nieuws!!! Mijn :thumbup: :thumbdown: draaien ook voor jou :-
We komen elkaar ook hier weet tegen :mrgreen: grappig!
voor jou draaien mn duimen ook hoor :thumbup: :thumbdown:
Sproetje &CVS duimen draaien voor jullie misschien net ff te vroeg!
Sproetje en CVS misschien inderdaad te vroeg nog geweest om te testen.
Hopelijk blijven die gemene duivels weg en hebben jullie over een paar dagen wel goed nieuws.
Chantal :-*
Gisterenavond had ik al wat roze bij het afvegen.
Misschien dat je het psychisch toch ‘los’ laat bij het zien van een negatieve test. Het heeft nog niet doorgezet, maar zal vandaag wel komen denk ik.
CVS, dan moet jij het maar doen meid
hier nog niets te zien…
CVS spannend!!
Ik zie nu dat je op de verjaardag van mijn meisje met de pil gestopt bent :mrgreen:
oh ja, wat leuk marieke… grappig :D:D
Ik heb even een vraagje; hebben diegene die zwanger zijn ook last gehad van ongi krampjes vlak voor de NOD.
Halverwege of 1 week ervoor hoor ik wel eens ivm de innesteling, maar nu zit mijjn NOD eraan te komen en ik blijf maar kleine ongi krampjes houden. Ben dus ook constant aan het ‘broekkijken’. Vorige maand had ik ook van die krampjes en werd ik ongi op dag 26 en die is morgen…
Ik weet het, je moet gewoon afwachten, maar vind het zooooooo moeilijk.
@Sproetje wrote:
Gisterenavond had ik al wat roze bij het afvegen.
Misschien dat je het psychisch toch ‘los’ laat bij het zien van een negatieve test. Het heeft nog niet doorgezet, maar zal vandaag wel komen denk ik.
:hug:
Maar het zou wel positief zijn als je cyclus al weer op orde is.....
san, ik heb dat nu deze maand ook… weet ook nog niet waar ik aan toe ben…
San ik ben nu niet zwanger voor zover ik weet maar ik het het bij de zwangerschap van Nathalie wel. Van die ongi-krampjes en dat heeft toch wel een aantal weken geduurd toen. Maar je kan er nu inderdaad nog niks van zeggen. Nog even afwachten meis.
CVS test al in huis? :mrgreen:
Sproet kan best hoor dat je na die negatieve test het “loslaat” zeg maar.
Niet leuk, had het jullie zo gegund :hug:
Dank je Marieke :-*
Ik had die steekjes ook. Dit keer, maar ook de keer dat ik met 6 wk een mk had. Dus je er echt op vastpinnen…
Hier wordt het bloedverlies iets meer, maar het blijft nog een beetje roze.
Wel anders dan anders dus, maar voel me verder wel ongesteld.
Vanavond kom ik weer even verder buurten.
***** breekt in **** kom op dames jullie moeten positief testen hoor !!!
ik zit nou als enige bij de augustus mama’s 2009 !!! jullie laten me tochniet zitten he !!!
en ik breek weer uit
hahahaa wij doen ons uiterste best om positieve testen te krijgen :mrgreen:
Hier lichte steekjes net boven mijn liezen en helemaal onderin mijn buik dus ik denk dat mijn ei eraan gaat komen.
spannende dagen voor iedereen dus !!!..
en ook hier is niets veranderd nog gelukkig
wil iemand mij vertellen wanneer ik het beste kan testen? er staat namelijk op zo`n tester op de dag dat je ongesteld moet worden maar dat had ik dus gedaan en die was dus negatief dus ik denk dat het veel te vroeg is… dat had ik met SHaedon ook herinner ik me. dus wanneer kan ik het beste testen??
ik heb 4 dagen voor mijn NOD positief getest … slechte eigenschap van mij geen geduld hebben :roll:
LadyX, ze zeggen dat je dan 3 dgn later weer kan testen dan zou je hcg zeker verdubbeld moeten zijn volgens mij.
Succes
Sproetje, mijn eerste ongi na de mk was ook anders en die erna ook. In mijn geval veel meer pijn en bloedverlies dan ik daarvoor had.
Hier nog geen tekenen van iets.
Voel me prima, hooguit wat gaperig en vermoeid. Maar dat kan ook komen door de gebroken nachten :eh: :shifty:
Meestal krijg ik de ochtend dat ik ongi wordt krampen en dan weet ik al hoe laat het is. Tot nu toe nog niets van dat alles.
Maar nog 4 dagen op zijn vroegst wachten. Kan zelfs nog 6 dagen duren.
Zit wel te wachten op een paar pos testen hoor, het schiet nog niet zo op hier :thumbup: :thumbdown: