11 dagen :o :o ik ben bang dat ik veel te ongeduldig ben maar heb geen andere keus denk ik
nou hopen dat er gauw een broertje of zusje mag komen voor Yeline leuke naam trouwens!
Dank je wel :-*
Shaedon is ook een erg leuke naam zeg, hou wel van aparte namen die je niet niet vaak hoort :thumbup:
Sproetje en Smurf, vanuit deze kant ook overuren duimpjesdraaien meiden. Ik hoop dat jullie nu eens aan de beurt mogen zijn!
@chantal!! wrote:
Hier komt straks ook weer de spanning wij gaan zodra ik 1 deze dagen ongi wordt voor een 2e dus ben benieuwd wat ons gegunt is.
Meiden ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie :-
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom je echt overal tegen :lol: :lol:
Maar wat een leuk nieuws!!! Mijn :thumbup: :thumbdown: draaien ook voor jou :-
Chantal… welkom… hopelijk over een maand een positieve test in handen !
111, dank voor alle duimpjes. Hopelijk doen ze hun werk
Ik ga in ieder geval zéér binnenkort testen.
Wilde gisterenavond al stiekem testen. Ik beneden naar de wc, test erbij… zat er geen pipetje bij :o Dus uiteindelijk toch maar besloten even geduld te hebben en niet mijn laatste (complete) test te verprutsen. Of zou ik er gewoon wat overheen moeten gieten :silenced:
oke ik ben vandaag dus officieel overtijd… ik werd vanmorgen vroeg wakker en had wel dat gevoel alsof het zou moeten komen dus ik meteen naar de wc maar geeen spoor te vinden van de :twisted: … ik juich maar niet al te vroeg want wat nog niet is kan nog komen maar het vervelende is is dat als je er mee bezig bent voel je ook opeens allerlei kwaaltjes
Ladie X, ik denk dat velen van ons zich daar wel in kunnen herkennen.
Wanneer denk je te gaan testen?
@Sproetje wrote:
Ladie X, ik denk dat velen van ons zich daar wel in kunnen herkennen.
Wanneer denk je te gaan testen?
nou ik had gisteren al getest maar toen was ie negatief dus ik heb een vermoeden dat het te vroeg was met testen want gisteren was dus mijn NOD… ik wacht het nog maar ff een paar dagen af al ben ik erg ongeduldig… ik denk dat ik zaterdag maar weer eens een poging waag…
sproetje, hier ben ik dan weer… Meld
Ik ga even wat pagina’s hiero teruglezen…
Vandaag ik mijn NOD en nog geen druppel te zien. Ik heb al een paar dagen van: en nu breekt t door, maar nog niets dus.
Haaai!
Ik heb een beetje hetzelfde (eigenlijk is vandaag mijn nod, maar als ik dat hier opschrijf, word ik veel te zenuwachtig en bovendien loopt het nu misschien anders door mijn mk). Maar: ik meen toch echt 4 november mijn eisprong te hebben gevoeld, dus er is goede hoop :silenced: :lol:
ik zal ook voor jou duimen sproetje… :D:D
Dank je!
Begrijp alleen niet hoe ik nu aan (doorzichtig) slijm kom.
Misschien is de boel toch wat ontregeld :?
hmm, geen idee, toch misschien je ei nu?? ik zou het echt niet weten, ander wat googelen??
LadieX en CVS spannende dagen dus :thumbup: :thumbdown:
Sproetje ook voor jou en geen idee hoe je aan dat slijm komt :think: Zit me ineens te bedenken dat ik dat volgens mij afgelopen maand ook net voor mijn ongi had :think:
Hier is de speelweek aangebroken, gezellig :mrgreen: Ronde 3, driemaal is scheepsrecht zou je toch denken We zien het wel.
ik zie trouwens met het proberen van een banner dat ik 2 dagen overtijd ben… :think:
spannend voor iedereen dus ik duim oook voor iedereen hier
ik weet ook niet echt waar dat slijm vandaan komt maar volgens mij heb ik dat ook wel eerder gehad… dus daar kan ik niet echt opheldering op geven. hopen dat het :evil: gewoon weg blijft
Als ik binnenkort maar duidelijkheid krijg.
Het zou nl. fijn zijn als mijn cyclus niet ontregeld is geraakt.
En deze ronde is ook wel weer belangrijk voor de rest van de planning, want we zijn alweer door de trouwlocatie gebeld…
als het raak is, bruiloft verzetten omdat ik dan 11 dagen later ben uitgerekend en als het niet raak is een paar rondes overslaan ivm datum bruiloft en passen in jurk…
Die banner ziet er spannend uit X
@Sproetje wrote:
Als ik binnenkort maar duidelijkheid krijg.
Het zou nl. fijn zijn als mijn cyclus niet ontregeld is geraakt.
En deze ronde is ook wel weer belangrijk voor de rest van de planning, want we zijn alweer door de trouwlocatie gebeld…
als het raak is, bruiloft verzetten omdat ik dan 11 dagen later ben uitgerekend en als het niet raak is een paar rondes overslaan ivm datum bruiloft en passen in jurk…
Die banner ziet er spannend uit X
dat maakt het nog spannender lijkt mij! hopen dat het wegblijft dan! wanneer ga je trouwen erg spannend allemaal ik was ook zwanger toen ik trouwde maar toen was ik pas twee maanden ofzo dus ik pastte er nog wel in al vond ik hem wel strakker zitten dan ik dacht
zo… net even lekker een middagwandeling door t bos gemaakt met vriendlief… leuke foto’s gemaakt van bomen en paddestoelen, whah
Maar mijn frisse lucht heb ik weer gehad
Sproetje, succes! CVS natuurlijk ook Nog meer dames op wacht?
Oh spannend CVS, Sproetje en LadyX :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hier ook in de wacht, maar duurt nog 4 dagen…
Nog niets te melden aan deze kant.