Het grote TEST topic!!!

@Ahysha wrote:

@Marieke_5000 wrote:
Ahysha dus jij zit nu net als ik in ronde 3, leuk :smiley:

Mieke is er al meer nieuws???

jip de 3e ronde …ook voor de 2e?

yep :mrgreen:

Inmiddels nog 3 dagen tot mijn nod…

Althans, als ik mijn cyclus voor de mk aanhoud.

Begint dus alweer een beetje spannend te worden.

Zeker als je iedere dag in je borsten knijpt om te voelen of ze nou wel of niet voller zijn dan normaal :mrgreen:

Whahahaha sproetje elke dag knijpen hahahahaha

:lol: HAHA Sproetje iedere dag…

…hoe herkenbaar! :oops:

Het is wat he Jane… ha ha!

Ik denk dat ik zaterdag of zondag ga testen als het dan nog nodig is.

Mijn eisprong had ik volgens mij 4 november, dus ik neem aan dat de mk mijn cyclus dan niet echt in de war heeft geschopt :think:

Wel prettig sproet als je een vermeende eisprong hebt gevoeld. Dan weet je een klein beetje waar je aan toe bent.

Ik voel helaas helemaal noppes nada. Wel begon vandaag wat lichtjes de krampjes, maar dat had ik vorige maand ook een paar dagen van tevoren. Ik loop qua temp en krampjes nu 2 dagen later op vorige maand en toen had ik een cyclus van 25-26, dus ik verwacht nu volgende week meer te weten rond dag 28. pffffffffff

spannend sproetje!

hier nog steeds aan het wachten, wachten, wachten…

heb vandaag hoofdpijn dus op basis daarvan verwacht ik dat deze ronde weer niets wordt…Wel ben ik de hele dag aan het gapen.

Ach het blijft speculeren.

Lastig he smurf.

Je bent nu toch sneller geneigd om er iets achter te zoeken.

Deze ronde is het voor mij eigenlijk wel dubbel.

Als het niet raak is, kunnen we onze trouwdatum laten staan en ga ik me daar eens flink op storten. Dan is alleen wel de vraag wanneer we het weer gaan proberen. Maar dat ga ik pas verzinnen als de duivels inderdaad langskomen :smiley:

En misschien heb je gewoon niet genoeg gegeten of gedronken en heb je daarom hoofdpijn :wink:

Dus ik stop niet zomaar met duimen voor je hoor!

hihi thanks, maar ik zelf heb weinig hoop :?

Mijn temp was vanmorgen 36.8 dus dat betekent niet veel goeds…maar ja misschien was het een koude nacht :lol: Ben er ook 3 keer uitgeweest vannacht dus temp is niet helemaal representatief…Normaal wordt ik de dag dat mijn temp keldert naar normale waarden ongesteld. Dat zou wel erg raar zijn aangezien ik dan maar een cyclus zou hebben van 22 dgn en ik heb mijn ei echt gespot rond dag 18.

Voor jou wordt het spannend! Ik duim hoor, maar ik begrijp ook je dubbele gevoel :wink:

Verder is het rustig hier in het test topic.

Hebben we nog iets van Mieke gehoord???

hey Smurf, je temp zegt niet altijd wat. Vorige week in het ziekenhuis werd mij verteld dat niet iedereen altijd een hogere temperatuur heeft na de eisprong en als men zwanger is. Dus het kan nog alle kanten op :wink: .

:pray: :pray: :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor Sproet, Smurf en San (en voor wie ik vergeten ben :slight_smile: )

Hoe is het met jou ICL?

Maandag opnieuw voor een echo :slight_smile:

spannend meid!! :pray:

afgelopen week door omstandigheden ook al 2 gehad

Maar dit is behoorlijk off-topic :mrgreen:

Ingrid spannend meid, maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar je verhaal hoor :angel:

BTW: klikkerdeklik voor mijn verhaal

nou hier nog iemand die met spanning zit af te wachte… vandaag is mijn :twisted: dag maar nog niets te bekennen… ik heb wel een beetje een weeerig gevoel in me onderbuik maar niets te bekennen… dus jah zo ongeduldig als ik ben meteen testje gedaan en die zegt dat ik niet zwanger ben dus ik zal maar rustig moeten afwachten denk ik :frowning:

Meiden spannend hoor!!

ICL :hug: hoop echt dat dit kleintje bij jullie blijft sterkte meis.

LadieX even een paar daagjes wachten als de ongi niet komt wie weet :wink: succes

Hier komt straks ook weer de spanning wij gaan zodra ik 1 deze dagen ongi wordt voor een 2e dus ben benieuwd wat ons gegunt is.

Meiden ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie :-*

@chantal!! wrote:

Meiden spannend hoor!!

ICL :hug: hoop echt dat dit kleintje bij jullie blijft sterkte meis.

LadieX even een paar daagjes wachten als de ongi niet komt wie weet :wink: succes

Hier komt straks ook weer de spanning wij gaan zodra ik 1 deze dagen ongi wordt voor een 2e dus ben benieuwd wat ons gegunt is.

Meiden ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie :-*

Dank je wel :smiley: het is nog steeds nergens te bekennen dus ik heb nog hoop :wink: bij Shaedon waren mijn eerste twee testen ook negatief dus wie weet :wink: Ik zal ook duimen voor jou is toch altijd spannend he zo`n stap :wink:

Bij Yeline teste ik pas na 11 dagen overtijd positief, wel spannend was dat vooral omdat ik heel sterk het gevoel had dat het raak was.

Nou ik ben vanavond ongi geworden dus de banner loopt vanaf nu, dus we zullen zien wat de komende maand ons brengt.