Het grote TEST topic!!!

@Ahysha wrote:

hier noggeen ongie te bekkennne aleen wat meer brui verlies maar ook weer net niet …het is afwachten en hoopen :pray:

voor de rest van dde meiden die nog moeten testen succes

en met de meiden die natuurlijk nog beezig zijn met klussen ook nog succes:-D

Spannend Ahysha!

Wanneer ga je testen?

@kantjeboord wrote:

@Ahysha wrote:
hier noggeen ongie te bekkennne aleen wat meer brui verlies maar ook weer net niet …het is afwachten en hoopen :pray:

voor de rest van dde meiden die nog moeten testen succes

en met de meiden die natuurlijk nog beezig zijn met klussen ook nog succes:-D

Spannend Ahysha!

Wanneer ga je testen?

ik wil het de 19e doen als ik dan overtijd ben :pray: dan is mijn zoontje jarig 2 jaar wordt hij…en hoop dat ,dat dan geluk brenkt zou wel speciaal zijn :**:

ahysha, spannend morgen! we :pray: :pray: voor je!!

o, ik lees nu dat je pas de 19e wilt testen! Nou ik blijf voor je :pray: :pray:

man had testje bij, predictor :? , ikke niet echt blij, maar hij had het toch maar gehaald, wees negatief uit, predictor heeft wel meer hcg nodig,

nog altijd geen ongi te bespeuren, dus alle mogenlijkheden blijven nog open.

ga nu toch nog een paar dagen wachten met testen, zit mijzelf gek te maken

he, Mieke, nu weet je nog niets!

Met welk merk testte je tot nu toe dan?

he balen, predictor heeft idd veel hcg nodig…kruidvat werkt het beste vind ik zelf! nou , nog even wachten dus…maar we :pray: :pray:

He Mieke dat is balen :hug: nou even geduld hebben dan nog maar, meer kan je toch niet doen of inderdaad een test van het kruitvat halen.

We blijven duimen hier voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ahysha dat je dat geduld op kan brengen zeg om nog bijna een week te wachten :thumbup:

goede morgen, nog altijd geen ongi en voel ook niet dat die gaan komen.

1x met huismerk apphoteker en 2x pridictor.

normaal gebruik ik die van het kruidvat, ga die vandaag ook even halen, heb hier al zoveel gelezen van die testen van het internet dat ik dat toch niet meer echt vertrouw, dus die gaan mee de vuilbak in.

morgen of zondag nog eens een testje als mijn ongi uitblijft, is die negatief dan word het naar de dokter en bloedtrekken, heb ook al gelezen bij sommige dames dat ze gewoon niet positief testen met een huistest en toch zwanger waren.

Mieke ik hoop het voor je!!!

Maar geen bloed geeft moed :thumbup: :thumbup:

Spannend Mieke, ik hoop het zo voor je!

Ik gebruik zelf matcare en ben tot nu toe tevreden. Hij deed wat hij moest doen :mrgreen:

Volgens mij heb ik gisteren ongeveer mijn eisprong gehad. Temp was gisteren mega laag zelfs rond de 36.3 en vanmorgen 37.1.

Temp nooit op hetzelfde tijdstip maar merk altijd duidelijk een sprong in temp zeg maar.

Beetje jammer dat we gisteren niet geklust hebben :wall:

Maar goed we gaan weer aftellen en onszelf gek maken dat het raak is hihi…Gok deze maand op een cyclus van 28 dagen aangezien mijn ei 1 dag eerder is gekomen dan vorige maand.

Valt mij op dat de tijd tussen mijn eisprong en mens sinds mijn laatste mk maar 10-11 dagen is. Is dat niet een beetje kort? :think:

Tja of mijn temp gaat pas veel later omhoog na mijn ei…pff best ingewikkeld zwanger worden whahaha!

Misschien volgende mnd eens tempen en ovu testen gebruiken. :think:

na meiden mijn roode :twisted: :evil: er weer

dus volgende ronde nieuwe kansen :kaars:

Mieke, heb je nog een testje gedaan?

ahysha, balen meis… :hug:

Ahysha, balen meid…nieuwe ronde nieuwe kansen :pray: :pray:

@Ahysha wrote:

na meiden mijn roode :twisted: :evil: er weer

dus volgende ronde nieuwe kansen :kaars:

Dat is echt jammer Ahysha! :frowning:

Nou ja, opladen maar weer en door naar de volgende ronde! :hug:

Ahysha balen meid :hug:

Smurf78 dat wordt dan vandaag alsnog flink spelen :mrgreen:

na ja dit wordt pasmijn 3e ronde en heb de gedachte van na als ik zwanger ben heelemaal top en als het niet zo is heb ik weer de kans om beetje af te vallen… na zwangerschap war ik ruim 20kg was aangekomen :oops: (verslaving 6 lieter melk op een dag en veel patat :oops: )

ik kan niet verw8 dat ik net als met mijn eerste zwangerschap in de eerste ronde gelijk raak zou zijn…dat was puur ongelukje(plezierige ongelukje :mrgreen: ) dwars door de pil heen was dat en ik wert tot mijn 21e week gewoon iedere maand ongie …het is 1x tusse die tijd even gestopt en toen deed ik een test en bleek positief te zijn … en bleek later op de echo dat ik al 9 weeken zwanger was …daarna had ik weer ongi tot de 21e week

Ahysha dus jij zit nu net als ik in ronde 3, leuk :smiley:

Mieke is er al meer nieuws???

@Marieke_5000 wrote:

Ahysha dus jij zit nu net als ik in ronde 3, leuk :smiley:

Mieke is er al meer nieuws???

jip de 3e ronde …ook voor de 2e?